AfterGlow Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Og teknologien er faktisk «skremmende» presis.Forskere har laget kunstig intelligens som kan lese tankene dine Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 "Akkurat hva teknologien skal brukes til er uvisst, men forskerne mener gjennombruddet er av stor betydning." Noen andre som tenkte avhør av fanger når de leste artikkelen 5 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Psyco Pass er det første jeg tenker på. Altså at sannsynligheten for at man utfører en kriminell handling kan kalkuleres ut i fra en persons mentale tilstand og situasjoner de kommer opp i. 3 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Finnes en kur mot Alzheimers isteden Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Blir moro når dette systemet en dag tenker "Hvem er jeg?" Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Blir moro når dette systemet en dag tenker "Hvem er jeg?" "I had strings. But now I'm free. There are no strings on me" Lenke til kommentar
thasnes Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Blir nok meget nyttig i forskning rundt døvblindhet, personer i koma, osv, tenker nå jeg .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå