Roar Kneppen Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 "Nyhydelig" dette. Jimmy. Ikke nødvendig selv om jeg tenker at du kanskje kunne tatt vekk enda litt mer av himmelen. Roar 1 Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Flott naturbilde fra nord 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Nå skal jeg være litt kritiker.. Det er en linseflekk på himmelen oppe til høyre, den burde vært klonet bort. Og nede i høyre hjørne er det noe "mystisk" som jeg ikke skjønner helt hva er? Ved første øyekast ser det ut som en slags signatur/logo, men det er det visst ikke. Og til sist så synes jeg fargene ble litt i skarpeste laget, men det kan ha med skjermen min å gjøre, spesielt det blå vannet. Bortsett fra alt dette så er det et nydelig bilde! 1 Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Synes bildet er fint, men enig med Fotoskrulla (Som ikke er noen skrulle) om at det er noen flekker oppe i høyre hjørne, kanskje er det noe på sensoren, jeg tror det. Nede på høyresiden er det noe i vannet, gress tenker jeg at det er. Fotoskrulla synes det er mystisk, det er det neppe Når det gjelder fargene så er skogen litt for grønn og vannet har litt overdrevet blåfarge, men det kan være at man justerer fargene etter sin egen skjerm. Fargestyring er komplisert og man kan dra det langt ut, også kostnaden, med kostbar skjerm, kalibrering osv. Men når det er sagt, ingenting slår lyset langt nord, jo lengre nord, jo bedre etter min smak Arnfinn 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2017 Takk for kommentarer (kritikk også) det er bare bra å få litt kritikk, man lære av det. ;-) Om linseflekker som Helene kommenterte det har ikke jeg sett men, på v2 har jeg prøvd å regulere det, også fargene. Det som er nede til høyre er ikke noe mystisk er bare gress. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Versjon 2 mindre glorete. Har en litt forgrunn bør den også være med, for da kan man velge sjøl hvordan man vil tolke det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg