Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Huset på haugen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Bare en liten korreksjon: Tranøy fyr ligger på Tranøy i Hamarøy kommune lenger nord i Nordland 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2017 Flottingz! Takk skal du ha Pål! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2017 Bare en liten korreksjon: Tranøy fyr ligger på Tranøy i Hamarøy kommune lenger nord i Nordland Ups!! En liten bommert fra min side..er ikke sikker på hvor Helgelandskysten egentlig stopper...men det skal jeg finne ut nå. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2017 Bare en liten korreksjon: Tranøy fyr ligger på Tranøy i Hamarøy kommune lenger nord i Nordland Ups!! En liten bommert fra min side..er ikke sikker på hvor Helgelandskysten egentlig stopper...men det skal jeg finne ut nå. Fra sørom Brønnøysund til nordom Bodø er det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Flott komponert og med en fin kameravikling . Har du forresten fått tilbake kameraet fra reparasjon ? Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2017 Nydelig! Takk takk Fredrik! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2017 Flott komponert og med en fin kameravikling . Har du forresten fått tilbake kameraet fra reparasjon ? Alec Takk skal du ha Alec! Nei, jeg tror det kommer i dag. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 (endret) Bare en liten korreksjon: Tranøy fyr ligger på Tranøy i Hamarøy kommune lenger nord i Nordland Ups!! En liten bommert fra min side..er ikke sikker på hvor Helgelandskysten egentlig stopper...men det skal jeg finne ut nå. Fra sørom Brønnøysund til nordom Bodø er det! Siden jeg opprinnelig stammer fra Nordland blir jeg litt "kranglete" nå Som man ser av kartutsnittet ligger Hamarøy i Nord-Salten, med andre ord ganske så langt fra Helgeland. (Dagens "voksenopplæring" om og fra Nord-Norge ) Endret 4. juli 2017 av Slettamann 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Veldig flott selv om det er kanskje litt for mye gress, men du har sikkert vil beholde det fine blomster? Om Tranøy-fyr jeg har vart der med sykkel og som Slettamann kommentere ligger i Hamarøy. :-) 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Dette tåler uansett en reprise, men jeg husker ikke å ha sett det. Greit utsnitt og komp med lav kameravinkel. Da du beskjæringen oppe under de mørke skyene på midten økker sssuuget enda litt. Roar 1 Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Uansett om bildet er tatt i "Helgeland" eller ei. så er bildet kjempebra. Man kunne gjerne ha printet ut dette og hengt det på veggen........ Arnfinn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2017 Bare en liten korreksjon: Tranøy fyr ligger på Tranøy i Hamarøy kommune lenger nord i Nordland Ups!! En liten bommert fra min side..er ikke sikker på hvor Helgelandskysten egentlig stopper...men det skal jeg finne ut nå. Fra sørom Brønnøysund til nordom Bodø er det! Siden jeg opprinnelig stammer fra Nordland blir jeg litt "kranglete" nå Som man ser av kartutsnittet ligger Hamarøy i Nord-Salten, med andre ord ganske så langt fra Helgeland. (Dagens "voksenopplæring" om og fra Nord-Norge ) Jeg skal innrømme at jeg kan litt lite om Nordland,men nå har jeg i alle fall lært at det er fem regioner, og at Helgeland ikke går så langt nord som en annen nettside ville ha det til. En kan lære litt av hvert om litt av hvert her på Bildekritikken du Hvor i Nordland kommer du fra da?...jeg prøver å fiske etter reisetips her nå.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2017 Veldig flott selv om det er kanskje litt for mye gress, men du har sikkert vil beholde det fine blomster? Om Tranøy-fyr jeg har vart der med sykkel og som Slettamann kommentere ligger i Hamarøy. :-) Sikkert fint å sykle der, jeg skulle gjerne vært der en gang til. Vi overnattet i telt i vegkanten ikke så langt derifra. Tusen takk for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2017 Dette tåler uansett en reprise, men jeg husker ikke å ha sett det. Greit utsnitt og komp med lav kameravinkel. Da du beskjæringen oppe under de mørke skyene på midten økker sssuuget enda litt. Roar Ja, et lite kutt til oppe i himmelen kunne vel gått, men syntes vel det var nok gress i bildet allerede. Takk for kommentar og ha en flott aften! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2017 Uansett om bildet er tatt i "Helgeland" eller ei. så er bildet kjempebra. Man kunne gjerne ha printet ut dette og hengt det på veggen........ Arnfinn Tusen takk skal du ha Arnfinn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg