Gå til innhold

Huset på haugen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare en liten korreksjon: Tranøy fyr ligger på Tranøy i Hamarøy kommune lenger nord i Nordland :)

Ups!! :blush:

En liten bommert fra min side..er ikke sikker på hvor Helgelandskysten egentlig stopper...men det skal jeg finne ut nå. :roll:

Fra sørom Brønnøysund til nordom Bodø er det! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert og med en fin kameravikling .

Har du forresten fått tilbake kameraet fra reparasjon ?

Alec

Lenke til kommentar

Bare en liten korreksjon: Tranøy fyr ligger på Tranøy i Hamarøy kommune lenger nord i Nordland :)

En liten bommert fra min side..er ikke sikker på hvor Helgelandskysten egentlig stopper...men det skal jeg finne ut nå. :roll:

Siden jeg opprinnelig stammer fra Nordland blir jeg litt "kranglete" nå  :)

Som man ser av kartutsnittet ligger Hamarøy i Nord-Salten, med andre ord ganske så langt fra Helgeland.

(Dagens "voksenopplæring" om og fra Nord-Norge  ;) )

post-275772-0-57452600-1499162595_thumb.jpg

Endret av Slettamann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden jeg opprinnelig stammer fra Nordland blir jeg litt "kranglete" nå  :)

Som man ser av kartutsnittet ligger Hamarøy i Nord-Salten, med andre ord ganske så langt fra Helgeland.

(Dagens "voksenopplæring" om og fra Nord-Norge  ;) )

Jeg skal innrømme at jeg kan litt lite om Nordland,men nå har jeg i alle fall lært at det er fem regioner, og at Helgeland ikke går så langt nord som en annen nettside ville ha det til. :)

En kan lære litt av hvert om litt av hvert her på Bildekritikken du :)

Hvor i Nordland kommer du fra da?...jeg prøver å fiske etter reisetips her nå..;)

Lenke til kommentar

Veldig flott selv om det er kanskje litt for mye gress, men du har sikkert vil beholde det fine blomster?

Om Tranøy-fyr jeg har vart der med sykkel og som Slettamann kommentere ligger i Hamarøy. :-)

Sikkert fint å sykle der, jeg skulle gjerne vært der en gang til. :) Vi overnattet i telt i vegkanten ikke så langt derifra.

Tusen takk for fin tilbakemelding :D

Lenke til kommentar

Dette tåler uansett en reprise, men jeg husker ikke å ha sett det.

Greit utsnitt og komp med lav kameravinkel.

Da du beskjæringen oppe under de mørke skyene på midten økker sssuuget enda litt.

Roar

Ja, et lite kutt til oppe i himmelen kunne vel gått, men syntes vel det var nok gress i bildet allerede. :lol:

Takk for kommentar og ha en flott aften!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...