AfterGlow Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Gir deg tilgang til tusenvis av filmer uten abonnement.Blockbuster starter filmstrømmetjeneste i Norge Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Kanskje fylle opp med filmer som ikke nødvendigvis var blockbusters, men som faktisk var og er bra. Presenter gjerne også prislister av filmer på en ordinær og prosaisk måte, som gjør det lett å skumme gjennom uten for mye skålling, klikking og tilbake. Jeg kan da ønske. 2 Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Sett på dette på PS4 og dette kan ikke kalles en konkurrent. Alt for dyrt Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 eg kan fint betale 100 lapp per måned for netflix. 49kr per film? ehh..nei takk. 9 Lenke til kommentar
FB.254893035 Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Ikke akkurat unikt. Microsoft tilbyr dette i dag, Google gjør det, C-more, Viaplay, Canal Digital, det er i det hele tatt mange aktører som tilbyr on-demand. 2 Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Bruker plejmo.no. De har samme priser som Blockbuster tenker å ha. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Ser ut som at det berre er nok ein aktør som vil drive digital filmutleige for 39 kr per film. Altså nøyaktig samme tjeneste som i dag tilbys av apple, google, samt alle TV-tilbydarar som har tuner kobla til Internett. Her må dei nok slå til med enten godt utvalg eller tidligare slepp av filmane for å få folk til å benytte denne tjenesten i staden for tjenesten der dei alt er registrert. Er nok ikkje mange i Norge som ikkje alt har tilgang på mimst ei slil tjeneste. Sjølv har eg i alle fall to slike tjenester som alt har min betalingsinformasjon. 4 Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Hvordan er kvaliteten på disse filmene du leier eller kjøper? Hadde det kommet et tilbud som leverte 1080/4k med høy bitstream og minimum HD lyd eller Atmos så kunne jeg sett for meg at de kan forsvare prisen. Men dette er vel maks AC-3 og 1080/720 i lav bitrate regner jeg med, som alle andre, dessverre... 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Burde i det minste stått på hjemmesiden hvilken kvalitet de leverer... Makan til tulletjeneste. Akkurat som alle de andre. 4 Lenke til kommentar
Abel46 Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Det er vanskelig å se at vi skulle ønske å betale 49 kroner for halvannen times underholdning, så lenge vi kan se så mange timer vi vil for 99,- pr. mnd. Som andre sier, dette har vi via Xbox, Canal Digital, Viaplay m.f. og de har allerde apper. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Er slik filmleige ein fellesplattform som ein kjøper seg tilgang til? Har klikka meg litt rundt på sida og samanlikna med google play sitt tilbud. Etter som eg kan sjå så er legger Blockbuster seg konsekvent på ein 10'er dyrare for filmleige og 10 til 30 kr dyrare for å kjøpe filmen digitalt. Det ser også ut som at det totalt sett er heilt likt tilbud, så dei filmane som kun kan kjøpast digitalt og ikkje leigast på ei plattform har nøyaktig den samme begrensninga på den andre plattforma. Einaste forskjellen eg ser sålangt er på skikkelig gamle klassikarar, der er blockbuster ein 10'er billegare eller lik pris for å leige, men samtidig 40 kroner dyrare å kjøpe. Så mitt totalinntrykk er at Blockbuster jamt over er eit dyrare alternativ, men at det kanskje kan finne seg ei smal nisje ved å levere eit rimeligare tilbud på filmar frå 60, 70 og 80-tallet. 1 Lenke til kommentar
Dan Jb Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Det er altså en konkurrent til Apple...(iTunes), og ikke Netflix... 2 Lenke til kommentar
Wellendorf Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Så mange morgensure det var her da! Bra med mer konkurranse, kanskje vi får se en prisredusering på sikt Lenke til kommentar
Daron Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Så mange morgensure det var her da! Bra med mer konkurranse, kanskje vi får se en prisredusering på sikt Tja.. Når tjenesten tilbyr det samme som de andre til stort sett en høyere pris, så må man forvente litt krutt tilbake.. Personligt så syns jeg de bommer litt på markedet.. Det nytter ikke å ta 49,- per film i dag.. Den gjennomsnittlige forbrukeren ser langt flere "leie filmer" en han gjorde før, og du vil da ende opp med å tape på pris mot abbonemangstjenester.. Skal du klare å komme inn på markedet i dag så må du komme med noe vesentlig nytt på en eller annen måte.. Nytter ikke å kopiere det andre gjør.. Det er for mange på markedet i dag som tilbyr enten det samme som alle andre, eller et meget smalt tilbud.. 5 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 (endret) Den første som "slår" alle de andre i gamet blir den med utvalget. Fortsatt ligger det titusenvis av knallgode filmer det ikke er å finne som ingen tjener noe som helst på. Studioene sitter med nøklene selv, gi ut alt! Jeg betaler gledelig 500kr i mnd om utvalget er tilnærmet komplett. Endret 4. juli 2017 av Mammakamelen 2 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 For vår del så blir dette bare fryktelig dyrt. Det som er genialt med Netflix er jo at det passer hele familien. Kidsa våre bruker netflix 2-4 timer hver dag....står for det meste på i bakgrunnen men av og til følger de med. Utrolig masse gøye barneserier der. Også er det masse serier for voksne. Film ser vi relativt sjelden, men nå er jo selv star wars the force unleached kommet på netflix også...Så ingenting slår netflix per dags dato! 2 Lenke til kommentar
Steinar Eliassen Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Om dette leies eller kjøpes er det vel mer konkurrent til iTunes movies eller google play movies? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 (endret) For at jeg skal kjøpe filmer må kvaliteten på dem være veldig bra. Spesielt når prisen er akkurat det samme som en fysisk blu-ray.Jeg ville ikke kjøpt noen film som er kraftig komprimert. Stor filstørrelse skremmer ikke meg. Så fremt jeg får en digital film som er i nærheten av samme kvalitet som en blu-ray gir meg. Samt at jeg får muligheten til å laste ned filen og spille av i mitt egent media server (Plex). Dersom det er samme greia som Google Play Movies så kommer ikke jeg til å kjøpe filmer der. Det finnes allerede en lignende tjenste, plejmo (tidligere film2home). Dem tror jeg det ikke er mulig å laste ned filmene man kjøper. Endret 4. juli 2017 av DJViking 3 Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Vi trenger flere UHD tjenester i Norge .... Lenke til kommentar
dan992 Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Elendig. Skal gi de konkurranse jeg . Selger DVD og blue ray filmer for 5/10kr stykke. Komplette serier for 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå