Lulu89 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Vi skal kjøre innom Flensburg i Tyskland fra Danmark/Kolding i morgen. Har dere noen tips til hvor vi kan handle superbillig? Det kan være hva som helst, men hovedsaklig drikke/alkohol og klær. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg har handlet her (link) de gangene jeg har vært forbi. Omtrent som å gå på Obs! i Norge, bare med alkohol og egen brus/øl-avdeling for eksport. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Jeg har handla på Citti. Det var enkelt å ordne med refusjon av skatti kassa. 1 Lenke til kommentar
Sir Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hvis du ikke vil betale skatt kan du vel heller flytte til Somalia? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hvorfor betale tysk MVA/avgifter når varene ikke skal brukes i Tyskland? Det er det samme som å handle på taxfree. 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hvorfor betale tysk MVA/avgifter når varene ikke skal brukes i Tyskland? Det er det samme som å handle på taxfree. Å betale MVA når du handler varer i andre land er fair. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hvorfor betale tysk MVA/avgifter når varene ikke skal brukes i Tyskland? Det er det samme som å handle på taxfree. Å betale MVA når du handler varer i andre land er fair. hvorfor betale mere en man må ? når du handler i tyskland får du trekt av mva og pant på flasker og bokser. jeg har og handlet på Citti de gangen jeg har vært der nede , det er som og være på obs hyper marked, de har ca alt og litt til. nå er det jo blitt til et svært kjøpesenter i tillegg , så nå finner du alt mellom himmel og jord der , første gang jeg var der var det nesten bare citti butikken. http://www.citti.no/ 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hvorfor betale tysk MVA/avgifter når varene ikke skal brukes i Tyskland? Det er det samme som å handle på taxfree. Å betale MVA når du handler varer i andre land er fair. hvorfor betale mere en man må ? når du handler i tyskland får du trekt av mva og pant på flasker og bokser. jeg har og handlet på Citti de gangen jeg har vært der nede , det er som og være på obs hyper marked, de har ca alt og litt til. nå er det jo blitt til et svært kjøpesenter i tillegg , så nå finner du alt mellom himmel og jord der , første gang jeg var der var det nesten bare citti butikken. http://www.citti.no/ Du mener at når jeg er i Norge at jeg ikke skal betale MVA? Siden jeg ikke bor i Norge. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Nei, hvis du kjøper varer som skal eksporteres, så trenger du ikke alltid det. http://www.toll.no/no/turist/tax-free/ 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå