Gå til innhold

Norske nynazister brenner regnbueflagg.


Anbefalte innlegg

Det er vel ikke snakk om å ikke støtte. Det er vel heller snakk om de holdninger som kommer frem her og resten av samfunnet:

 

-Homofili leder til pedofili

-Homofili er ekkel sykdom

-Homofili er den største feilen, hjernefeil

-Homofile blir banket opp

 

Men vi kan heller si det motsatte. Homofili leder ikke til pedofili. Homofili er ingen sykdom. Homofili er ingen feil.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvis du teller saker i de største nettavisene rundt om kan jeg nesten garantere at 9 av 10 saker ikke omhandler homofili på noen som helst måte. Det er bare noen ekstra artikler rundt denne tiden pga Pride week.

Homofile skal ikke presse homofili ned i strupen på samfunnet med tvang. Det er en vrangforestilling du og helt sikkert en del andre i dette landet har fått for seg.

 

 

Minst 1 gang i uken er det en eller annen sak relatert til homofili i hver eneste MSM. Nå når det var Pride var det jo nærmest 17-mai tilstander i avisene. Nesten alle store politiske partier har endret logoene sine på FB til regnbuefarger. Det har pågått en kjendis-tryne-kampanje i ukevis hvor statsministeren bl.a. har proklamert pride-støtte. Kommuner ble bedt om å flagge med regnbueflagg. Til og med fotball-arenaen ble forandret pga Pride. Det er åpenbart at det er en propaganda-taktikk på gang. Hvis noen tør å si at de ikke støtter dette, så skal de presses til det. In your face!!!

 

Alt dette, mens det samtidig finnes mange homofile som gremmes over Pride.

 

Og 6 dager i uken handler det om alt annet. Hvis du da ser på prosentandelen som omhandler "skeive artikler" så vil du se at den er heller liten.

Virker som en del her inne blåser seg veldig opp rundt dette temaet, som om de bryr seg mer enn det de prøver å gi inntrykk av. Nesten litt søtt, hadde det ikke vært for at holdningene ikke hører hjemme i 2017.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Og resten av året vil 9 av 10 artikler ikke handle om paraden i det hele tatt.

Holdningene til noen av brukerne i denne tråden er absolutt grunnen til at Pride Week fortsatt eksisterer. At du må lide deg gjennom den hvert år er en liten pris å betale.

Du mener "holdninger" i form av andre meninger? At paraden må fortsette helt til alle har adoptert samme meninger. Et samfunn uten menings eller tenkefrihet?

 

Er det det du ønsker deg?

 

At du ikke evner å se at holdningene dine er problematiske når de fleste andre har kommet så mye lenger sier ganske mye om deg.

 

Vil nesten garantere deg at det finnes mange barnehage barn som har bedre holdninger enn deg.

 

Paraden fortsetter til den har fått gjennomslag for det den står for; retten til å leve som en vil, og elske den en vil. Her kan du lese om hva Pride er: https://www.oslopride.no/om-oss/ 

 

Er det tyrannen i deg som prater nå? Du mener andre meninger har kommet lenger enn mine fordi de sammenfaller med dine?

 

Jeg mener homofilipropagandaen og tilpasningen av samfunnet til homofile verdier er flere steg tilbake for samfunnet. Både ekteskapet og familien er allerede i ferd med å ødelegges. Tilpasningen av samfunnet til homofile verdier vil nok være dødsstøtet for ekteskap og familie.

 

Ekteskap vil være som å kjøpe en vare, helt uten betydning. Normale familier vil bli unormale, og de fleste vil vokse opp forvirret uten å vite hva en familie egentlig er. Skolene vil lære vekk løgner om famile og ekteskap og ting vil gå ytterligere i feil retning.

 

Jeg mener familien er en svært viktig institusjon i samfunnet, og at løfter i ekteskapet er til for å holdes. Men du mener vel det er umoderne og teit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke bare er folk ugifte og barnløse, men nå ødelegges kjernefamilien til fordel for glorifisering av alle slags groteske konstellasjoner.

Du snakket tidligere om statistikk. Du sa at noe var sannsynlig. Kan du utdype?

 

Fortell gjerne hvordan du har regnet deg frem til at sannsynligheten tilsier at homofile har en slags skade i hjernen og/eller hormonsystemet som fører til avviket.

 

Jeg har studert en del statistikk og sannsynlighet og er interessert i å se utregningene dine.

Lenke til kommentar

Og 6 dager i uken handler det om alt annet. Hvis du da ser på prosentandelen som omhandler "skeive artikler" så vil du se at den er heller liten.

Virker som en del her inne blåser seg veldig opp rundt dette temaet, som om de bryr seg mer enn det de prøver å gi inntrykk av. Nesten litt søtt, hadde det ikke vært for at holdningene ikke hører hjemme i 2017.

Nei, det er ingen medier som skriver om hvor avskyelig hommofili er, eller fremstiller homofili som noe uønsket. Ergo, kun en synsvinkel på saken blir fremstilt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det tyrannen i deg som prater nå? Du mener andre meninger har kommet lenger enn mine fordi de sammenfaller med dine?

 

Jeg mener homofilipropagandaen og tilpasningen av samfunnet til homofile verdier er flere steg tilbake for samfunnet. Både ekteskapet og familien er allerede i ferd med å ødelegges. Tilpasningen av samfunnet til homofile verdier vil nok være dødsstøtet for ekteskap og familie.

 

Ekteskap vil være som å kjøpe en vare, helt uten betydning. Normale familier vil bli unormale, og de fleste vil vokse opp forvirret uten å vite hva en familie egentlig er. Skolene vil lære vekk løgner om famile og ekteskap og ting vil gå ytterligere i feil retning.

 

Jeg mener familien er en svært viktig institusjon i samfunnet, og at løfter i ekteskapet er til for å holdes. Men du mener vel det er umoderne og teit.

Mean world syndrome gikk av moten for tusenvis av år siden.

 

Ingen familier blir ødelagt. Ikke en eneste en.

Lenke til kommentar

Nei, det er ingen medier som skriver om hvor avskyelig hommofili er, eller fremstiller homofili som noe uønsket. Ergo, kun en synsvinkel på saken blir fremstilt.

Og det gjelder bare homofili? Det er ingen aviser som skriver om hvor avskyelige negere er eller fremstiller negere som noe uønsket. Ergo, kun en synsvinkel på saken blir fremstilt. Ønsker du å lese at negere er avskyelige og uønsket i medier? Vil det gi et bedre og "friskere" samfunn i dine øyne?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ikke bare er folk ugifte og barnløse, men nå ødelegges kjernefamilien til fordel for glorifisering av alle slags groteske konstellasjoner.

Du snakket tidligere om statistikk. Du sa at noe var sannsynlig. Kan du utdype?

 

Fortell gjerne hvordan du har regnet deg frem til at sannsynligheten tilsier at homofile har en slags skade i hjernen og/eller hormonsystemet som fører til avviket.

 

Jeg har studert en del statistikk og sannsynlighet og er interessert i å se utregningene dine.

 

Det er kun basert på mine samtaler med homofile. Helt vanlige samtaler. Jeg har aldri sett noe hjerneforskning på homofile eller hørt om noe slik. Som tingenes tilstand er nå er det vel sannsynligvis ulovlig å studere homofile sine hjerner.

 

Jeg sa, "jeg vil tro" at det hommofile er foråsaket av en hjerneskade. Det var en løs påstand, basert på mine egne erfaringer. Jeg er absolutt ingen ekspert på homofili, men jeg har aldri sett noe som tyder på at jeg tar feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

eller prøver du å innbille meg at du engasjerer deg såpass langt over gjennomsnittet for hva gutter og menn gjør i senga uten å selv verken være homo eller hjernevasket inn i religiøs umoral? 

 

 

Hadde man holdt seg i senga innenfor husets 4 vegger så tror jeg ikke så mange hadde brydd seg, men det er jo det man ikke gjør. Hvis man ikke vil høre av det, så skal indoktrineringen trykkes inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kun basert på mine samtaler med homofile. Helt vanlige samtaler. Jeg har aldri sett noe hjerneforskning på homofile eller hørt om noe slik. Som tingenes tilstand er nå er det vel sannsynligvis ulovlig å studere homofile sine hjerner.

 

Jeg sa, "jeg vil tro" at det hommofile er foråsaket av en hjerneskade. Det var en løs påstand, basert på mine egne erfaringer. Jeg er absolutt ingen ekspert på homofili, men jeg har aldri sett noe som tyder på at jeg tar feil.

Du snakket om sannsynlighet, men har ingen beregning. Så istedenfor at det er sannsynlig, så kan vi like gjerne si at det er totalt usannsynlig. For det eneste du har er samtaler. Du sa at det var sannsynlig.

 

Det er totalt usannsynlig at homofili er forårsaket av noe feil i hjernen.

 

Er du enig? Du har jo ingen sannsynlighetsberegning for det motsatte.

 

Tro kan du gjøre i kirka.

Endret av Abigor
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og 6 dager i uken handler det om alt annet. Hvis du da ser på prosentandelen som omhandler "skeive artikler" så vil du se at den er heller liten.

Virker som en del her inne blåser seg veldig opp rundt dette temaet, som om de bryr seg mer enn det de prøver å gi inntrykk av. Nesten litt søtt, hadde det ikke vært for at holdningene ikke hører hjemme i 2017.

 

 

Liten ifht hva? Det er få politiske saker som får slik oppmerksomhet. Det er vel stort sett bare innvandring som overgår den. Og de eslker å danse i regnbueglansen, for da er de jo så flotte mennesker som kan ses opp til.

Lenke til kommentar

Hadde man holdt seg i senga innenfor husets 4 vegger så tror jeg ikke så mange hadde brydd seg, men det er jo det man ikke gjør. Hvis man ikke vil høre av det, så skal indoktrineringen trykkes inn.

Hvis jødene hadde holdt seg hjemme ville sikkert aldri noen hatet dem heller. Alle som kan hates bør holde seg hjemme da. Fin holdning det, du vil like deg godt i Iran.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

eller prøver du å innbille meg at du engasjerer deg såpass langt over gjennomsnittet for hva gutter og menn gjør i senga uten å selv verken være homo eller hjernevasket inn i religiøs umoral?

 

Hadde man holdt seg i senga innenfor husets 4 vegger så tror jeg ikke så mange hadde brydd seg, men det er jo det man ikke gjør. Hvis man ikke vil høre av det, så skal indoktrineringen trykkes inn.

 

Det må være lov å gjøre ting i det offentlige rom også, men noen ganger går det selvfølgelig litt for langt.

 

Skal vi snakke om innenfor husets 4 vegger så har jeg sett flere heterofile gjøre ting man kan holde innenfor veggene på gata enn homofile. Det er like kvalmt å se heterofile sitte i parken å kline og klå på hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ekteskap vil være som å kjøpe en vare, helt uten betydning. 

 

 

Ja, hva er egentlig poenget med en statlig ekteskapsinstitusjon? Kun kjærlighet? Staten har vel ingenting med hvem man elsker, hvor mye eller noe sånn? I tilfelle måtte det bety at man før i tiden (da det var vanlig å ikke inngå ekteskap pga kjærlighet) egentlig ikke inngikk noe ekteskap. Kjærlighet er viktig i et ekteskap såklart, men det er ikke alt, og måten man prater om kjærligheten på i denne sammenhengen er ikke særlig gjennomtenkt. For statens del må det baseres på mer enn det. Hovedgrunnen til å ha et statlig ekteskap må være rammen det legger rundt familie og barn. Ergo kan man ikke løsrive barneperspektivet fra ekteskapet. Noe man tar hensyn til i bror-søsken-sammenheng da de ikke får gifte seg bga barneperspektivet. Ekteskap uten retten til barn er utenkelig, og barneperspektivet (i tillegg til hva Bibelen sier) er hovedgrunnen til at jeg ikke kan akseptere likekjønnede ekteskap. Det legger opp til at det planlegges med viten og vilje, allerede før barnet fødes, at deres rettigheter til egne foreldre tilsidesettes. Hvordan kan det betegnes som kjærlighet? Man skal ikke diskriminere sies det, men man bytter jo bare ut en form for diskriminering (likekjønnede mtp ekteskap) med en annen (barn fratas grunnleggende rettigheter og nektes likestilling sammenlignet med andre barn).

Lenke til kommentar

Hvis jødene hadde holdt seg hjemme ville sikkert aldri noen hatet dem heller. Alle som kan hates bør holde seg hjemme da. Fin holdning det, du vil like deg godt i Iran.

 

 

Hva har jøder med seksualitet å gjøre? Nei, jøder ,eller heterofile for den del, burde ikke ha noe keisertog for å feire hva de driver med til sengs, innenfor husets 4 vegger, som alle skal hylle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvis du teller saker i de største nettavisene rundt om kan jeg nesten garantere at 9 av 10 saker ikke omhandler homofili på noen som helst måte. Det er bare noen ekstra artikler rundt denne tiden pga Pride week.

Homofile skal ikke presse homofili ned i strupen på samfunnet med tvang. Det er en vrangforestilling du og helt sikkert en del andre i dette landet har fått for seg.

 

 

Nesten alle store politiske partier har endret logoene sine på FB til regnbuefarger. Det har pågått en kjendis-tryne-kampanje i ukevis hvor statsministeren bl.a. har proklamert pride-støtte. Kommuner ble bedt om å flagge med regnbueflagg. Til og med fotball-arenaen ble forandret pga Pride. Det er åpenbart at det er en propaganda-taktikk på gang

Ikke vær latterlig. Det er for å vise støtte/solidaritet. Tipper du ikke klagde og vred deg da folk endret profilbildet sitt til det franske flagget for å vise støtte/solidaritet med Frankrike da de ble rammet av terror. Eller det engelske flagget for den saks skyld. Eller når en side av en offentlig bygning lyser opp i farger til et flagg hvis land var rammet av terror.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Selv når tilstanden er helt naturlig? Eller er du en som tyr til hellige tekster for å finne ut av hva som er moralsk innenfor og ikke? Isåfall må du slutte med det nå, du blir hengende voldsomt i bakleksa samfunnsosialt og sannsynligvis også rent intellektuelt med tanke på normalen. Du blir malplassert som ifra en annen tid noe som hadde vært komisk hadde temaet vært litt mer trivielt, men å nedsnakke hundre tusenvis av forskjellige mennesker som du aldri har møtt slik er bare nitrist dumskap.

 

Selvsagt, det er mye som er naturlig. Inkludert drap og det som verre er. Jeg forakter religion på samme måte som jeg forakter denne type virkelighetsfornektelse.

 

 

Om dette du har fått for deg ikke bunner i religion eller tro så må du jo være sprø som en kjeks, eller prøver du å innbille meg at du engasjerer deg såpass langt over gjennomsnittet for hva gutter og menn gjør i senga uten å selv verken være homo eller hjernevasket inn i religiøs umoral? Hvordan er dette da så viktig for deg og samtidig knekkende likegyldig for oss andre hetro ateister? What`s your story dude... tør nesten ikke spørre.

 

 

Hvor har jeg skrevet noe som helst om at jeg bryr meg om det? Prøv å lese det som faktisk står her og ikke skap fortellinger i hodet. Det er så jævlig irriterende at jeg hele tiden må rette på vrangforestillinger.

 

Som en ateist med tro på den vitenskapelige metode så er jeg opptatt av at man er ærlig, selv om det er ukomfortabelt, og det eneste jeg har sagt er at man ikke skal late som at noe er slik det ikke er.

 

Jeg skjønner folk som meg er sjeldne. De som kanskje forstår litt mer en hvermannsen, ikke for å være arrogant, kan ofte virke "sprø som kjeks".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvis jødene hadde holdt seg hjemme ville sikkert aldri noen hatet dem heller. Alle som kan hates bør holde seg hjemme da. Fin holdning det, du vil like deg godt i Iran.

Hva har jøder med seksualitet å gjøre? Nei, jøder ,eller heterofile for den del, burde ikke ha noe keisertog for å feire hva de driver med til sengs, innenfor husets 4 vegger, som alle skal hylle.

 

Hva har homofili med seksualitet å gjøre? Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...