Gå til innhold

Norske nynazister brenner regnbueflagg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er du som påstår at alle fagfolkene som har definert homofili til ikke å være en sykdom tar feil. Det er altså du som mangler en vitenskapelig begrunnelse.

 

Og så skriver du at det har klikket for meg. Vel, det er ikke jeg som sprer ondskapsfullt hat mot en utsatt gruppe på et åpent forum. Du virker ekstremt opptatt av homofili, akkurat som mange selvhatende skaphomoer.

 

At du skriver at jeg sprer "ondskapsfult hat" er så virkelighetsfjernt og latterlig at jeg ikke gidder å diskutere noe som helst med deg. Du har ødelagt din egen integritet.

 

Det har også vært diskutert i en annen tråd, og nevnt i denne at det ikke er vitenskapelig begrunnet at homofili ikke lenger er klassifisert som en sykdom, men politisk. Hvis det hadde vært vitenskapelig begrunnet så hadde ikke vært noen sak for deg å enkelt presentere den vitenskapelige begrunnelsen her.

 

Når det er sagt så er hele spørsmålet om vitenskapelig begrunnelse ganske meningsløst fordi det det handler om er fornektelse av sannheter. Alle skjønner egentlig hva greia er. Det handler bare om at du ikke vil si at homofili er en sykdom. Ordet sykdom er heller ikke den viktige delen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dagens samfunn, hva er det som ikke blir presset ned i strupen egentlig?

Dessverre er jo mediene og informasjonsflyten i samfunnet vårt dominert av koordinert propaganda. Så det er vel svært lite. Det virker som alt er forhåndsbestemt og samfunnet blir styrt utifra disse bestemmelsene, og at disse blir implementert gjennom en rekke industrier (f.eks media).

 

Idag er det rimelig vanlig i Norge å glorifisere oss selv for å ha tatt inn noen få tusen flyktninger, mens ingen bryr seg i vår delaktiget i drapene på hundrevis av tusen av mennnesker, noe som forårsaket at flyktningene kom hit til å begynne med.

 

Hele historien skrives om i konsumentenes hjerne, på den måten det blir ønsket at de skal se ting på. jeg vil påstå at propagandaen har gått over til å bli hjernevasking de siste 10 årene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor bruke så mye tid på å slenge dritt om homofile hvis man ikke er usikker på sin egen legning og seksualitet?

Fordi homofile skal presse homofili ned i strupen på hele samfunnet med tvang. Den enorme propagandaen. Egentlig driter jeg i homofile (no pun intended), men så mye mas og propaganda det er om homofile og så mye som de trykker saken sin i trynet på alt og alle, så blir jeg irritert på hele homomaset.

 

Hvis du teller saker i de største nettavisene rundt om kan jeg nesten garantere at 9 av 10 saker ikke omhandler homofili på noen som helst måte. Det er bare noen ekstra artikler rundt denne tiden pga Pride week.

Homofile skal ikke presse homofili ned i strupen på samfunnet med tvang. Det er en vrangforestilling du og helt sikkert en del andre i dette landet har fått for seg.

 

Dagbladet hadde regnbueflagg på toppen av sin nettside flere dager. Alle sakene om homoparaden blir vinklet på samme måte i stort sett alle nettaviser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vold og slike ting er regulert av loven og er ulovlig uansett hvem som blir utsatt for det. Selvsagt er ikke slike ting ok, det er jo nemlig derfor vi har lover mot vold.

 

Angående flagg er jeg ikke like sikker. Jeg ville stått først på frontlinjen om Norge ble angrepet i en krig eller liknende, men om noen brenner det Norske flagget blåser jeg i det. Det er vel heller ikke ulovlig (enda).

Det er ulovlig å stjele flagg jo. Eller mener du at tyveri ikke skal være ulovlig?

 

Nettopp på grunn av at mennesker blir banket opp og drept for sin legning er grunn til at folk går i Pride tog.

 

Slike flagg burde jo selvsagt ikke være utplassert på offentlige plasser. Litt som å plassere NAZI flagg eller piratflagg på offentlige plasser (på statens regning?)..

 

Da må man regne med at de blir tatt ned og/eller brent. Å flagge for "meninger" på offentlig plass gjennom offentlige insitusjoner burde være forbudt.

 

Dette er jo litt av det jeg prater om, at homofili greiene blir trykket i trynet på samfunnet.

Endret av zeebra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvis du teller saker i de største nettavisene rundt om kan jeg nesten garantere at 9 av 10 saker ikke omhandler homofili på noen som helst måte. Det er bare noen ekstra artikler rundt denne tiden pga Pride week.

Homofile skal ikke presse homofili ned i strupen på samfunnet med tvang. Det er en vrangforestilling du og helt sikkert en del andre i dette landet har fått for seg.

 

Dagbladet hadde regnbueflagg på toppen av sin nettside flere dager. Alle sakene om homoparaden blir vinklet på samme måte i stort sett alle nettaviser.

 

Og resten av året vil 9 av 10 artikler ikke handle om paraden i det hele tatt.

Holdningene til noen av brukerne i denne tråden er absolutt grunnen til at Pride Week fortsatt eksisterer. At du må lide deg gjennom den hvert år er en liten pris å betale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og resten av året vil 9 av 10 artikler ikke handle om paraden i det hele tatt.

Holdningene til noen av brukerne i denne tråden er absolutt grunnen til at Pride Week fortsatt eksisterer. At du må lide deg gjennom den hvert år er en liten pris å betale.

Du mener "holdninger" i form av andre meninger? At paraden må fortsette helt til alle har adoptert samme meninger. Et samfunn uten menings eller tenkefrihet?

 

Er det det du ønsker deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Vold og slike ting er regulert av loven og er ulovlig uansett hvem som blir utsatt for det. Selvsagt er ikke slike ting ok, det er jo nemlig derfor vi har lover mot vold.

 

Angående flagg er jeg ikke like sikker. Jeg ville stått først på frontlinjen om Norge ble angrepet i en krig eller liknende, men om noen brenner det Norske flagget blåser jeg i det. Det er vel heller ikke ulovlig (enda).

Det er ulovlig å stjele flagg jo. Eller mener du at tyveri ikke skal være ulovlig?

 

Nettopp på grunn av at mennesker blir banket opp og drept for sin legning er grunn til at folk går i Pride tog.

 

Slike flagg burde jo selvsagt ikke være utplassert på offentlige plasser. Litt som å plassere NAZI flagg eller piratflagg på offentlige plasser (på statens regning?)..

 

Da må man regne med at de blir tatt ned og/eller brent. Å flagge for "meninger" på offentlig plass gjennom offentlige insitusjoner burde være forbudt.

 

Dette er jo litt av det jeg prater om, at homofili greiene blir trykket i trynet på samfunnet.

 

Hvorfor "må man regne med at de blir tatt ned og/eller brent"? Hærverk er hærverk, uansett hva du personlig måtte mene.

 

Nazi/Pirat/ISIS flagg representerer noe helt annet enn hva et regnbueflagg gjør.  At du ikke kan se det får heller du ta på egen kappe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dessverre er jo mediene og informasjonsflyten i samfunnet vårt dominert av koordinert propaganda. Så det er vel svært lite. Det virker som alt er forhåndsbestemt og samfunnet blir styrt utifra disse bestemmelsene, og at disse blir implementert gjennom en rekke industrier (f.eks media).

 

Idag er det rimelig vanlig i Norge å glorifisere oss selv for å ha tatt inn noen få tusen flyktninger, mens ingen bryr seg i vår delaktiget i drapene på hundrevis av tusen av mennnesker, noe som forårsaket at flyktningene kom hit til å begynne med.

 

Hele historien skrives om i konsumentenes hjerne, på den måten det blir ønsket at de skal se ting på. jeg vil påstå at propagandaen har gått over til å bli hjernevasking de siste 10 årene.

Her er svaret: Idag er det ingenting som ikke blir presset ned i strupen. Absolutt ingenting.

 

Ingenting er forhåndsbestemt.

Lenke til kommentar

 

Selv når tilstanden er helt naturlig? Eller er du en som tyr til hellige tekster for å finne ut av hva som er moralsk innenfor og ikke? Isåfall må du slutte med det nå, du blir hengende voldsomt i bakleksa samfunnsosialt og sannsynligvis også rent intellektuelt med tanke på normalen. Du blir malplassert som ifra en annen tid noe som hadde vært komisk hadde temaet vært litt mer trivielt, men å nedsnakke hundre tusenvis av forskjellige mennesker som du aldri har møtt slik er bare nitrist dumskap.

 

Selvsagt, det er mye som er naturlig. Inkludert drap og det som verre er. Jeg forakter religion på samme måte som jeg forakter denne type virkelighetsfornektelse.

 

 

Om dette du har fått for deg ikke bunner i religion eller tro så må du jo være sprø som en kjeks, eller prøver du å innbille meg at du engasjerer deg såpass langt over gjennomsnittet for hva gutter og menn gjør i senga uten å selv verken være homo eller hjernevasket inn i religiøs umoral? Hvordan er dette da så viktig for deg og samtidig knekkende likegyldig for oss andre hetro ateister? What`s your story dude... tør nesten ikke spørre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du teller saker i de største nettavisene rundt om kan jeg nesten garantere at 9 av 10 saker ikke omhandler homofili på noen som helst måte. Det er bare noen ekstra artikler rundt denne tiden pga Pride week.

Homofile skal ikke presse homofili ned i strupen på samfunnet med tvang. Det er en vrangforestilling du og helt sikkert en del andre i dette landet har fått for seg.

 

 

Minst 1 gang i uken er det en eller annen sak relatert til homofili i hver eneste MSM. Nå når det var Pride var det jo nærmest 17-mai tilstander i avisene. Nesten alle store politiske partier har endret logoene sine på FB til regnbuefarger. Det har pågått en kjendis-tryne-kampanje i ukevis hvor statsministeren bl.a. har proklamert pride-støtte. Kommuner ble bedt om å flagge med regnbueflagg. Til og med fotball-arenaen ble forandret pga Pride. Det er åpenbart at det er en propaganda-taktikk på gang. Hvis noen tør å si at de ikke støtter dette, så skal de presses til det. In your face!!!

 

Alt dette, mens det samtidig finnes mange homofile som gremmes over Pride.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Og resten av året vil 9 av 10 artikler ikke handle om paraden i det hele tatt.

Holdningene til noen av brukerne i denne tråden er absolutt grunnen til at Pride Week fortsatt eksisterer. At du må lide deg gjennom den hvert år er en liten pris å betale.

Du mener "holdninger" i form av andre meninger? At paraden må fortsette helt til alle har adoptert samme meninger. Et samfunn uten menings eller tenkefrihet?

 

Er det det du ønsker deg?

 

At du ikke evner å se at holdningene dine er problematiske når de fleste andre har kommet så mye lenger sier ganske mye om deg.

 

Vil nesten garantere deg at det finnes mange barnehage barn som har bedre holdninger enn deg.

 

Paraden fortsetter til den har fått gjennomslag for det den står for; retten til å leve som en vil, og elske den en vil. Her kan du lese om hva Pride er: https://www.oslopride.no/om-oss/ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Vold og slike ting er regulert av loven og er ulovlig uansett hvem som blir utsatt for det. Selvsagt er ikke slike ting ok, det er jo nemlig derfor vi har lover mot vold.

 

Angående flagg er jeg ikke like sikker. Jeg ville stått først på frontlinjen om Norge ble angrepet i en krig eller liknende, men om noen brenner det Norske flagget blåser jeg i det. Det er vel heller ikke ulovlig (enda).

Det er ulovlig å stjele flagg jo. Eller mener du at tyveri ikke skal være ulovlig?

 

Nettopp på grunn av at mennesker blir banket opp og drept for sin legning er grunn til at folk går i Pride tog.

 

Slike flagg burde jo selvsagt ikke være utplassert på offentlige plasser. Litt som å plassere NAZI flagg eller piratflagg på offentlige plasser (på statens regning?)..

 

Da må man regne med at de blir tatt ned og/eller brent. Å flagge for "meninger" på offentlig plass gjennom offentlige insitusjoner burde være forbudt.

 

Dette er jo litt av det jeg prater om, at homofili greiene blir trykket i trynet på samfunnet.

 

Hvorfor "må man regne med at de blir tatt ned og/eller brent"? Hærverk er hærverk, uansett hva du personlig måtte mene.

 

Nazi/Pirat/ISIS flagg representerer noe helt annet enn hva et regnbueflagg gjør.  At du ikke kan se det får heller du ta på egen kappe.

 

nei, alle flaggene representerer en mening og bør dermed ikke være flagget på offentlige plasser eller ved offentlige flaggstenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det jobbes jo svært hard mot å ødelegge familien og institusjonen "familie" i dagens samfunn. Ikke bare er folk ugifte og barnløse, men nå ødelegges kjernefamilien til fordel for glorifisering av alle slags groteske konstellasjoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...