Gå til innhold

Norske nynazister brenner regnbueflagg.


Anbefalte innlegg

 

Vis meg den såkalte forskningen, da. Som nevnt tidligere i tråden så er ikke homofili lenger klassifisert som sykdom av politiske grunner.

 

Haha, glorifisere hat og menneskeforakt? Du er jo helt hinsides på villspor. Det du gjør er å finne opp en masse løgn for å rettferdiggjøre følelsene dine. Du bør nedtone ad hominemene og stråmennene dine hvis vi skal ha en ordentlig diskusjon.

Wikipedia er alltid nyttig:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality#Causes

 

Homofili er ikke klassifisert som en sykdom fordi det ikke er en sykdom.

 

Ja, du glorifiserer hat og menneskeforakt. Det går uansett ikke an å ha en skikkelig diskusjon med en som deg, som sprer løgnaktig hat og fornekter vitenskapen.

 

 

Er du sarkastisk nå? Håper det for din skyld. Ikke fortell meg hva jeg gjør og er. Det er en som deg det ikke går an å ha en diskusjon med.

Gidder ikke en gang å rettferdiggjøre meg selv for du virker å være helt blottet for fornuft og folkeskikk. Det har virkelig klikket for deg.

 

Jeg har ikke en gang sagt noe om homofile, kun om glorifisering av sykdomstilstander.

Hvis det trigger deg så mye å høre at homofili er en sykdom så anbefaler deg å få time hos psykolog.

 

"Homofili er ikke klassifisert som en sykdom fordi det ikke er en sykdom."

Det var en god vitenskapelig begrunnelse. Jeg ser at det er du som holder sannheten nå.

 

Kanskje du skal prøve å true meg litt i neste innlegg sånn at jeg virkelig forstår hva sannheten innebærer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Vis meg den såkalte forskningen, da. Som nevnt tidligere i tråden så er ikke homofili lenger klassifisert som sykdom av politiske grunner.

 

Haha, glorifisere hat og menneskeforakt? Du er jo helt hinsides på villspor. Det du gjør er å finne opp en masse løgn for å rettferdiggjøre følelsene dine. Du bør nedtone ad hominemene og stråmennene dine hvis vi skal ha en ordentlig diskusjon.

Wikipedia er alltid nyttig:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality#Causes

 

Homofili er ikke klassifisert som en sykdom fordi det ikke er en sykdom.

 

Ja, du glorifiserer hat og menneskeforakt. Det går uansett ikke an å ha en skikkelig diskusjon med en som deg, som sprer løgnaktig hat og fornekter vitenskapen.

 

 

Er du sarkastisk nå? Håper det for din skyld. Ikke fortell meg hva jeg gjør og er. Det er en som deg det ikke går an å ha en diskusjon med.

Gidder ikke en gang å rettferdiggjøre meg selv for du virker å være helt blottet for fornuft og folkeskikk. Det har virkelig klikket for deg.

 

Jeg har ikke en gang sagt noe om homofile, kun om glorifisering av sykdomstilstander.

Hvis det trigger deg så mye å høre at homofili er en sykdom så anbefaler deg å få time hos psykolog.

 

"Homofili er ikke klassifisert som en sykdom fordi det ikke er en sykdom."

Det var en god vitenskapelig begrunnelse. Jeg ser at det er du som holder sannheten nå.

 

Kanskje du skal prøve å true meg litt i neste innlegg sånn at jeg virkelig forstår hva sannheten innebærer.

 

Det er du som påstår at alle fagfolkene som har definert homofili til ikke å være en sykdom tar feil. Det er altså du som mangler en vitenskapelig begrunnelse.

 

Og så skriver du at det har klikket for meg. Vel, det er ikke jeg som sprer ondskapsfullt hat mot en utsatt gruppe på et åpent forum. Du virker ekstremt opptatt av homofili, akkurat som mange selvhatende skaphomoer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor bruke så mye tid på å slenge dritt om homofile hvis man ikke er usikker på sin egen legning og seksualitet?

Fordi homofile skal presse homofili ned i strupen på hele samfunnet med tvang. Den enorme propagandaen. Egentlig driter jeg i homofile (no pun intended), men så mye mas og propaganda det er om homofile og så mye som de trykker saken sin i trynet på alt og alle, så blir jeg irritert på hele homomaset.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Å ikke ha mulighet til å reprodusere er den største feilen en organisme kan ha.

 

Så denne diskusjonen handler ikke om homofile (homofile kan reprodusere seg). Dette handler om sterile mennesker og mennesker som ikke ønsker barn.

 

Bare for å ha det klart: Å ikke reprodusere seg er ikke noen feil. Ikke stor feil, ikke liten feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er du som påstår at alle fagfolkene som har definert homofili til ikke å være en sykdom tar feil. Det er altså du som mangler en vitenskapelig begrunnelse.

Homofili er ingen sykdom, det er et seksuelt avvik. Sannsynligheten tilsier at homofile har en slags skade i hjernen og/eller hormonsystemet som fører til avviket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi homofile skal presse homofili ned i strupen på hele samfunnet med tvang. Den enorme propagandaen. Egentlig driter jeg i homofile (no pun intended), men så mye mas og propaganda det er om homofile og så mye som de trykker saken sin i trynet på alt og alle, så blir jeg irritert på hele homomaset.

Det har du full rett til å mene.

 

Det som derimot ikke er greit er når man stjeler flagg, slår ned mennesker på grunn av homofilt utseende og sier at friske mennesker er syke fordi man hater dem.

 

Hvis du er lei av homofili så vil jeg anbefale deg å ikke delta i denne diskusjonen.

Lenke til kommentar

Homofili er ingen sykdom, det er et seksuelt avvik. Sannsynligheten tilsier at homofile har en slags skade i hjernen og/eller hormonsystemet som fører til avviket.

Du har tidligere sagt at en artikkel du leste om en voksen person som fikk skader av omskjæring var statistisk representantivt for deg å uttale deg om at omskjæring av barn var mindre risiko.

 

Fortell gjerne hvordan du har regnet deg frem til at sannsynligheten tilsier at homofile har en slags skade i hjernen og/eller hormonsystemet som fører til avviket.

 

Jeg har studert en del statistikk og sannsynlighet og er interessert i å se utregningene dine.

Lenke til kommentar

 

Når jeg tenker etter så mente Abigor kanskje tilstanden de vil ha i samfunnet(?). Om tilstanden homofili ikke kan slås av og på er forresten irrelevant. Jeg er heterofil og hjernen min er i en tilstand som gjør meg heterofil. Hadde hjernen min vært koblet anerledes, en annen tilstand, så kunne jeg vært homofil eller noe annet.

 

Pride handler desverre ikke om mangfold eller retten til å være den man vil. Det handler om at folk som ikke har samme mening som dem ikke skal ha livets rett eller rett til å uttale sine meninger. De tolererer bare de som er enige med dem, noe som er veldig trist og forkastelig.

 

At to menn, kvinner eller mann og dame lanker bortover driter jeg i. Jeg skrev "Jeg kan få mene ***" som et eksempel.

 

Jeg er veldig for toleranse og et "snillisme" samfunn, men jeg er imot ekstremister som ikke fører noe godt med seg.

 

Haha, så de som går i Pride tog er ekstremister nå? Hva har du røyka i dag? 

Igjen, det handler ikke om at folk som ikke har samme mening som deg ikke skal få lov til å ha meninger. Men når meningene til folk hører hjemme på 70-80 og 90-tallet så bør de meningene ikke ha livets rett. Trangsynt vil noen si, jeg er enig. Meningene dine og enkelte andre i tråden her er veldig trangsynte.

Bare fordi du har lov til å ha meninger, betyr ikke at de er rette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor bruke så mye tid på å slenge dritt om homofile hvis man ikke er usikker på sin egen legning og seksualitet?

Fordi homofile skal presse homofili ned i strupen på hele samfunnet med tvang. Den enorme propagandaen. Egentlig driter jeg i homofile (no pun intended), men så mye mas og propaganda det er om homofile og så mye som de trykker saken sin i trynet på alt og alle, så blir jeg irritert på hele homomaset.

 

Det er direkte feil. Det er ekstremister som skal presse homofili ned i strupen på hele samfunnet. Det er langt fra bare homofile med i de gruppene som driver med pressingen.

 

De homofile jeg har møtt er helt ålreite folk som ikke har noe behov for å prøve å presse noe ned i strupen min (pun intended).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For å svare på påstanden om at dette går under ytringsfriheten, så stiller jeg meg i mot dette. Ytringsfrihet og krenking er to forskjellige ting. Folk kan mene hva enn de vil i det private rom, men krenkelser i det offentlige går da ikke under ytringsfriheten? Mener dere forøvrig også at man skal kunne utøve full rasisme i det offentlige rom pga ''folk må få ha de meningene de vil'' ?

 

Vil til slutt legge til at jeg også mener folk skal få mene hva enn de vil, da vi har ulike verdisyn alle mann, men det å respektere lovverk og normer i samfunnet som gjør at majoriteten har det greit i hverdagen er ytterst nødvendig.

 

Krenket kan jo hvem som helst bli av hva som helst, så hvis det skal være hensiktsmessig å diskutere hvorvidt en krenkelse skal være lov eller ei må man først definere klart hvor man mener grensen går mellom en ytring og en krenkelse. Er det en krenkelse å slå ned en tilfeldig person på åpen gate? De fleste vil svare "ja". Er det en krenkelse å si seg uenig i noe f eks Kongen har uttalt? De fleste i Norge vil svare "nei", men visse steder i verden vil også mange svare "ja". Du snakker om å "utøve full rasisme i det offentlige rom". Hva legger du i dette? Det er forskjell på å mene at det er forskjell på ulike etnisiteter og ville diskutere dette kontra f eks å forfølge, true og utøve vold mot visse etnisiteter, selv om man kan kalle begge deler å "utøve full rasisme i det offentlige rom".

 

Vold, trusler og forfølgelser er selvfølgelig noe helt annet enn ytringer og må rammes av Straffeloven.

I et sivilisert samfunn skal ytringer og meninger (faktisk hvilke som helst) derimot møtes med diskusjon og ikke juridiske konsekvenser. Det motsatte ville være å ha et meningspoliti, og det ønsker vi forhåpentligvis ikke.

 

Og for å hive meg på den øvrige diskusjonen her: Hvorfor gidder man å bry seg om andre menneskers preferanser (som faktisk en legning er). Jeg liker ikke ananas på pizzaen (en annen preferanse), men jeg gidder ikke å bruke tid på å hate at andre liker det og spiser det. Så lenge jeg ikke blir tvunget til å spise det er det da helt likegyldig for meg om andre gjør det. Og det mener jeg helt uavhengig av om det å like ananas på pizza er medfødt, tillært, naturlig eller unaturlig. Vi lever i en fri verden. Ingen vits å påføre seg unødvendig magesår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Nytter ikke å diskutere slike tema som dette med ultraliberalistiske overtolerante mennesker som hekomo. De vil tolerere at Norge drar hele veien til helvete og blir til et svært sykt land uten noe integritet eller formening om noe som helst, utenom å tolerere alt.

 

Neste blir pedofile, nekrofile og andre. Det er jo tross alt toleranse som er viktigst. Tolerere at folk er forskjellige, og akseptere ALLE. Her er det absolutt ingen grenser eller moderasjon. Man skal ikke heller bare tolerere, man skal glorifisere. Har man en annen mening om å glorifisere noe ny-tolerert skal man tvinges, overøses med propaganda/hjernevaskes eller fordømmes til man også blir over-tolerant.

 

Hele veien til helvete.

Endret av zeebra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvorfor bruke så mye tid på å slenge dritt om homofile hvis man ikke er usikker på sin egen legning og seksualitet?

Fordi homofile skal presse homofili ned i strupen på hele samfunnet med tvang. Den enorme propagandaen. Egentlig driter jeg i homofile (no pun intended), men så mye mas og propaganda det er om homofile og så mye som de trykker saken sin i trynet på alt og alle, så blir jeg irritert på hele homomaset.

 

Hvis du teller saker i de største nettavisene rundt om kan jeg nesten garantere at 9 av 10 saker ikke omhandler homofili på noen som helst måte. Det er bare noen ekstra artikler rundt denne tiden pga Pride week.

Homofile skal ikke presse homofili ned i strupen på samfunnet med tvang. Det er en vrangforestilling du og helt sikkert en del andre i dette landet har fått for seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

***

 

Igjen, det handler ikke om at folk som ikke har samme mening som deg ikke skal få lov til å ha meninger. Men når meningene til folk hører hjemme på 70-80 og 90-tallet så bør de meningene ikke ha livets rett. Trangsynt vil noen si, jeg er enig. Meningene dine og enkelte andre i tråden her er veldig trangsynte.

Bare fordi du har lov til å ha meninger, betyr ikke at de er rette.

 

Hvem bestemmer hvem meninger som er rette og hvem som bør fjernes fordi de ikke har livets rett?

 

Jeg ble faktisk litt kvalm når jeg leste innlegget ditt :sick:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Fordi homofile skal presse homofili ned i strupen på hele samfunnet med tvang. Den enorme propagandaen. Egentlig driter jeg i homofile (no pun intended), men så mye mas og propaganda det er om homofile og så mye som de trykker saken sin i trynet på alt og alle, så blir jeg irritert på hele homomaset.

Det har du full rett til å mene.

 

Det som derimot ikke er greit er når man stjeler flagg, slår ned mennesker på grunn av homofilt utseende og sier at friske mennesker er syke fordi man hater dem.

 

Hvis du er lei av homofili så vil jeg anbefale deg å ikke delta i denne diskusjonen.

 

Vold og slike ting er regulert av loven og er ulovlig uansett hvem som blir utsatt for det. Selvsagt er ikke slike ting ok, det er jo nemlig derfor vi har lover mot vold.

 

Angående flagg er jeg ikke like sikker. Jeg ville stått først på frontlinjen om Norge ble angrepet i en krig eller liknende, men om noen brenner det Norske flagget blåser jeg i det. Det er vel heller ikke ulovlig (enda).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helvete? Sykt land?

 

Hvor mange ganger må vi suge pikken til Jesus for at vi skal bli friske egentlig?

 

Hvor mange kirker må vi bygge for å bli friske? Hvor mange bibler må vi lese?

 

Så er det homofili --> nekrofili --> pedofili haha det kjenner vi fra stygge land i Afrika.

 

Norge er friskere idag enn vi noen gang har vært i hele menneskets historie. Det er fakta. Og friskere skal vi bli.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vold og slike ting er regulert av loven og er ulovlig uansett hvem som blir utsatt for det. Selvsagt er ikke slike ting ok, det er jo nemlig derfor vi har lover mot vold.

 

Angående flagg er jeg ikke like sikker. Jeg ville stått først på frontlinjen om Norge ble angrepet i en krig eller liknende, men om noen brenner det Norske flagget blåser jeg i det. Det er vel heller ikke ulovlig (enda).

Det er ulovlig å stjele flagg jo. Eller mener du at tyveri ikke skal være ulovlig?

 

Nettopp på grunn av at mennesker blir banket opp og drept for sin legning er grunn til at folk går i Pride tog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...