Gå til innhold

Norske nynazister brenner regnbueflagg.


Anbefalte innlegg

 

Nei, det er ikke akkurat det du søker etter, dette var det du skrev " Faktisk så langt fra fokusert på det som mulig. Derfor vil jeg helst høre minst mulig om slikt, slik at jeg slipper å tenke på det.", du vil slippe å høre det, er ikke det typisk "snowflake"-holdning? 

 

AtW

Du gidder ikke engang sitere skikkelig, fordi du tar ting ut av kontekst. Feiging. Det du siterer her har ingenting med det du sa å gjøre.

 

 

Innlegget ditt er sitert i sin helhet lenger opp i samme post så man kan se det. Hva mener du er tatt ut av kontekst? (jeg kritiseres forøvrig ofte for sitere for mye, men det er nettopp fordi jeg opplever mye av slikt som du gjør nå, folk klager over at ting er tatt ut av kontekst, eller later som de har sagt noe annet, selv om de ikke har det).

 

Så konklusjonen; innlegget ditt, og innlegget du svarte på er sitert i sin helhet, du mener jeg tar ting ut av kontekst? - > Du prater tøv.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innlegget ditt er sitert i sin helhet lenger opp i samme post så man kan se det. Hva mener du er tatt ut av kontekst? (jeg kritiseres forøvrig ofte for sitere for mye, men det er nettopp fordi jeg opplever mye av slikt som du gjør nå, folk klager over at ting er tatt ut av kontekst, eller later som de har sagt noe annet, selv om de ikke har det).

 

Så konklusjonen; innlegget ditt, og innlegget du svarte på er sitert i sin helhet, du mener jeg tar ting ut av kontekst? - > Du prater tøv.

 

AtW

Som sagt, jeg vil høre minst mulig om analsex, fordi jeg ikke liker å høre om slikt. At du forsøker å vinkle det til at jeg ikke vil høre på andres meninger, er helt meningsløst. Ren manupulasjon og svært ødeleggende for debatten.

 

Jeg mistet en del respekt for deg der. Du vinner meg iallefall ikke over mot dine meninger med slikt fjas AtW.

 

 

 

Selvsagt tåler jeg å høre hva folk mener og ønsker. Det er jo akkurat det jeg søker etter. Det er en av de få grunnen til at jeg gidder å være her på forumet, tross alle drittsekkene som trakasserer, angriper og er ufyselige.

Det minner meg om når jeg leser innleggene dine, det er litt slitsomt å med masete innlegg med elendig innhold konstant, men må vel tåle det...

 

AtW

 

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Det var faktisk folk her som spurte "HVORFOR" jeg synes homofili er groteskt. Jeg er ikke fokusert på anal i det hele tatt. Faktisk så langt fra fokusert på det som mulig. Derfor vil jeg helst høre minst mulig om slikt, slik at jeg slipper å tenke på det."

 

 

Folk lurer på hvorfor jeg synes oliven er groteskt. Jeg er ikke fokuser på oliven i munn i det hele tatt. Faktisk så langt fra fokusert på det som mulig. Derfor vil jeg helst høre minst mulig om slikt, slik at jeg slipper å tenke på det.

 

zeebralogica.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du vil ikke at folk skal snakke om det, fordi du vil slippe å høre det. Er ikke det en prototypisk snowflake-holding? Du vil ha en safe space.

 

AtW

Det er ikke vi som er redde for at andre skal ha en annen mening om oss enn den som er sosialt godkjent. Faen for en ironi.

 

La nå mannen få synes at analsex og homofili er grotesk, for å bruke deres egen logikk; HVA GJØR DET DEG hva HAN velger å gjøre og si? Man har ikke lov til å stille spørsmål, for da er du automatisk en homofob, nazi, alt som er vondt i verden, men det er OK å prøve å presse ned dine egne meninger og holdninger ned andres hals? Hva faen er det dere egentlig vil? For det er ikke likeverd. Er så sinnsykt lei SJW syndromet, det er ikke din jobb å sørge for at alle har en godtatt mening.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

 

Du vil ikke at folk skal snakke om det, fordi du vil slippe å høre det. Er ikke det en prototypisk snowflake-holding? Du vil ha en safe space.

 

AtW

Det er ikke vi som er redde for at andre skal ha en annen mening om oss enn den som er sosialt godkjent. Faen for en ironi.

 

La nå mannen få synes at analsex og homofili er grotesk, for å bruke deres egen logikk; HVA GJØR DET DEG hva HAN velger å gjøre og si? Man har ikke lov til å stille spørsmål, for da er du automatisk en homofob, nazi, alt som er vondt i verden, men det er OK å prøve å presse ned dine egne meninger og holdninger ned andres hals? Hva faen er det dere egentlig vil? For det er ikke likeverd. Er så sinnsykt lei SJW syndromet, det er ikke din jobb å sørge for at alle har en godtatt mening.

 

 

Er det ikke? Det er jo zeebra som ikke vil høre om dette. Det har han som vil ha en safe space der han slipper å høre om ting han ikke liker.

 

Selvfølgelig gjør det meg noe om folk har idiotiske meninger, fordi med idiotiske meninger følger idiotiske handlinger. Jeg skjønner at det faller enkelte tungt for hjertet å møte motstand for det man mener og forfekter, til de så har jeg følgende å si "voks opp", å gå rundt å tro at du konsekvensløst kan mene å si hva som helst er en holdning som ikke fungerer i samfunnet. Det er kanskje hardt å få motstand, men det må man tåle.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Du vil ikke at folk skal snakke om det, fordi du vil slippe å høre det. Er ikke det en prototypisk snowflake-holding? Du vil ha en safe space.

 

AtW

Det er ikke vi som er redde for at andre skal ha en annen mening om oss enn den som er sosialt godkjent. Faen for en ironi.

 

La nå mannen få synes at analsex og homofili er grotesk, for å bruke deres egen logikk; HVA GJØR DET DEG hva HAN velger å gjøre og si? Man har ikke lov til å stille spørsmål, for da er du automatisk en homofob, nazi, alt som er vondt i verden, men det er OK å prøve å presse ned dine egne meninger og holdninger ned andres hals? Hva faen er det dere egentlig vil? For det er ikke likeverd. Er så sinnsykt lei SJW syndromet, det er ikke din jobb å sørge for at alle har en godtatt mening.

 

 

Er det ikke? Det er jo zeebra som ikke vil høre om dette. Det har han som vil ha en safe space der han slipper å høre om ting han ikke liker.

 

Selvfølgelig gjør det meg noe om folk har idiotiske meninger, fordi med idiotiske meninger følger idiotiske handlinger. Jeg skjønner at det faller enkelte tungt for hjertet å møte motstand for det man mener og forfekter, til de så har jeg følgende å si "voks opp", å gå rundt å tro at du konsekvensløst kan mene å si hva som helst er en holdning som ikke fungerer i samfunnet. Det er kanskje hardt å få motstand, men det må man tåle.

 

AtW

 

Alle må tåle det bortsett fra homofile? 

 

Du er ikke god i hodet hvis du virkelig tror på at å ha en slik mening skal liksom tilsi at terror-handlinger følger det, naturlig vis, noe som er komplett tull og bare en pen måte for deg å si at deres mening ikke teller. Hvis deres mening ikke teller teller ingen sin mening og din logikk for alt faller på sin egen urimelighet. Du er den som egentlig trenger å vokse opp her, for ALLE kommer aldri til å bli enig med deg uansett hvor hardt du prøver å jobbe for det.

 

Edit: Renner det inn flere direkte personangrep så gidder jeg heller ikke svare deg lenger her, det begynner å bli for latterlig. Kom med noe annet enn at vi må gjøre akkurat som du sier fordi folk ikke liker det hvis man sier seg uenig, for jeg kunne ikke gitt mer faen i hvor uenige vi er. Det voksne å gjøre er å respektere hverandres meninger, ikke å prøve å ugyldiggjøre dem med skittkasting.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

 

 

 

Du vil ikke at folk skal snakke om det, fordi du vil slippe å høre det. Er ikke det en prototypisk snowflake-holding? Du vil ha en safe space.

 

AtW

Det er ikke vi som er redde for at andre skal ha en annen mening om oss enn den som er sosialt godkjent. Faen for en ironi.

 

La nå mannen få synes at analsex og homofili er grotesk, for å bruke deres egen logikk; HVA GJØR DET DEG hva HAN velger å gjøre og si? Man har ikke lov til å stille spørsmål, for da er du automatisk en homofob, nazi, alt som er vondt i verden, men det er OK å prøve å presse ned dine egne meninger og holdninger ned andres hals? Hva faen er det dere egentlig vil? For det er ikke likeverd. Er så sinnsykt lei SJW syndromet, det er ikke din jobb å sørge for at alle har en godtatt mening.

 

 

Er det ikke? Det er jo zeebra som ikke vil høre om dette. Det har han som vil ha en safe space der han slipper å høre om ting han ikke liker.

 

Selvfølgelig gjør det meg noe om folk har idiotiske meninger, fordi med idiotiske meninger følger idiotiske handlinger. Jeg skjønner at det faller enkelte tungt for hjertet å møte motstand for det man mener og forfekter, til de så har jeg følgende å si "voks opp", å gå rundt å tro at du konsekvensløst kan mene å si hva som helst er en holdning som ikke fungerer i samfunnet. Det er kanskje hardt å få motstand, men det må man tåle.

 

AtW

 

Alle må tåle det bortsett fra homofile? 

 

Du er ikke god i hodet hvis du virkelig tror på at å ha en slik mening skal liksom tilsi at terror-handlinger følger det, naturlig vis, noe som er komplett tull og bare en pen måte for deg å si at deres mening ikke teller. Hvis deres mening ikke teller teller ingen sin mening og din logikk for alt faller på sin egen urimelighet. Du er den som egentlig trenger å vokse opp her, for ALLE kommer aldri til å bli enig med deg uansett hvor hardt du prøver å jobbe for det.

 

Edit: Renner det inn flere direkte personangrep så gidder jeg heller ikke svare deg lenger her, det begynner å bli for latterlig. Kom med noe annet enn at vi må gjøre akkurat som du sier fordi folk ikke liker det hvis man sier seg uenig.

 

 

Har jeg sagt noe om det?

 

Hvor sa jeg noe som helst om terror? Og alle blir ikke enige, det er sant, men det har jeg aldri påstått. Jeg vil derimot ikke forfekte at man skal kunne mene å gjøre hva man vil uten konsekvenser. Det man gjør har konsekvenser, å ville slippe konsekvenser av egne handlinger fordi man helst vil beskyttes mot å ta ansvar for det man gjør er en barnslig holdning. 

 

Har ikke sagt en eneste gang at du må gjøre akkurat som jeg sier, jeg har bare sagt at du må tåle at dine meninger og handlinger har konsekvenser, og slutte å sutre over det. Og mine "direkte personangrep" er på akkurat samme nivå som dine "SJW"-karateristikker. Men det virker som det er det du er ute etter, kunne si hva du vil, men ikke få noe motstand eller konsekvens tilbake, du skal kunne gjøre som du vil, og alle skal la deg være i fred..... Slik fungerer ikke verden, påvirker du andre, påvirker de deg.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Meningene dine kan ha konsekvenser ja, men MENINGER skader deg ikke uansett hvor fæle de høres ut for deg, handlingene er allerede ulovlig. Nei til tankepolitiet.

 

Det er ikke tankepoliti at folk sier imot meningene dine. Om du ikke tåler å bli motsagt, så får du finne deg en safe space med andre snowflakes.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Likeverd er også uoppnåelig. Ett godt eksempel er kampen om det ufødte barn. Skal vi ha likeverd så må menn enten få lov til å fraskrive seg foreldreretten eller tvinge andre til å ta abort. Vi er forskjellige og det er OK, selv de som ikke liker deg og dine meninger eller det du gjør eller sier.

Det er slettes ikke umulig å tillate menn å fraskrive seg ansvar, økonomisk og sosialt, fra et barn innen samme frist som aboftfristen.

 

Faktisk BURDE det allerede vært sånn, i likestillingen sitt navn:

Menn ville fremdeles kommet dårligst ut:

De kan ikke få barn mor ikke ønsker, uansett hvor mye de ønsker barnet, uansett hvor villig de er til å oppdra barnet alene som eneforsørger.

 

Kvinner kan få barn uansett hvor lite far ønsker barnet, men kan tvinge far til å betale for det.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du vil ikke at folk skal snakke om det, fordi du vil slippe å høre det. Er ikke det en prototypisk snowflake-holding? Du vil ha en safe space.

 

AtW

Det er ikke vi som er redde for at andre skal ha en annen mening om oss enn den som er sosialt godkjent. Faen for en ironi.

 

La nå mannen få synes at analsex og homofili er grotesk, for å bruke deres egen logikk; HVA GJØR DET DEG hva HAN velger å gjøre og si? Man har ikke lov til å stille spørsmål, for da er du automatisk en homofob, nazi, alt som er vondt i verden, men det er OK å prøve å presse ned dine egne meninger og holdninger ned andres hals? Hva faen er det dere egentlig vil? For det er ikke likeverd. Er så sinnsykt lei SJW syndromet, det er ikke din jobb å sørge for at alle har en godtatt mening.

Hva med å sørge for at homofile gidder å leve?

Rasisme, homofobi og hets av grupper av mennesker som ikke kan velge sin tilhørighet i stor nok skala fører til depresjon, dårligere produktivitet og selvmord.

 

Er mobbing greit?

Bare mobberne og ofrene er voksne?

 

 

På barneskolen skambanket jeg to gutter som plaget meg over lang tid.

Ingen reagerte på voldsbruken,fordi man visste at mobbing var galt, og at det var greit å bruke fysisk vold mot mobbere.

 

Psykisk vold, over tid, etterlater like mye traume som fysisk vold.

Skillet er kunstig her:

En viss mengde hets kan fint sammenlignes med et slag mot ansiktet.

 

Samfunnet blir bedre når hatefulle meninger utryddes, og erstattes med forståelse og aksept.

 

I hvilket samfunn tror du sekulære norske arabere trives best, og er mest produktive?

Et rasistisk samfunn hvor de blir diskriminert daglig...

Eller et samfunn uten rasisme?

 

Sticks and stones can break my bones...

Men også ord, mangel på aksept, og mobbing, kan drepe.

Ord kan drepe mennesker. Det bare kreves fler, og fra et stort nok miljø.

 

... Jeg har ingen problemer med å skambanket mennesker som kommer med hatefulle ytringer.

Samfunnet blir bare bedre av at bøller får juling:

Den som har rett er som oftest mer villig til å tåle mer smerte enn den som er feig og har dårlig moral.

 

Akkurat nå er nassene en så patetisk minoritet at de ikke trenger en omgang julig, og det holder å sette dem på plass.

Men det er ikke lenge siden homofile og ikke-vestlige ikke følte seg velkommen mange steder.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

 

 

 

Du som er kristen bør vel forstå prinsippet med at alle er likeverdige ovenfor en Gud eller domstol, og at det ikke nødvendigvis er snakk om ens handlinger.

Skal du slenge merkelapper på andre her?

 

Det er vel ikke riktig måte å diskutere på, eller? Du svarte heller ikke på spørsmålet mitt, men forsøker å vri deg unna.

 

 

Saklig. Jeg svarte på Charles Manson argumentet ditt, som er likeverdig med andre mennesker i et kristent syn.

 

Dette blir vel litt for tåpelig. Du forstod ikke engang poenget med innlegget mitt?

 

 

Tydeligvis ikke. Du kan godt spare meg for din passivt aggressiv tone. Hva er forskjellen på kristen menneskeverd og den menneskeverden du snakker om?

Lenke til kommentar

Du vil ikke at folk skal snakke om det, fordi du vil slippe å høre det. Er ikke det en prototypisk snowflake-holding? Du vil ha en safe space.

 

AtW

 

Jeg tror du vet selv at det du skriver er forsøk på å nå logiske konklusjoner som det ikke kommer til å bli noe fornuftig av.

 

Safe space-greia er jo at man ikke vil høre noe fordi man ikke liker hva fakta vil innebære.

 

Det du sier blir tilsvarende å prate om bæsj ved middagsbordet for deretter å klage på at folk forteller deg å slutte ved å kalle dem "safe space snowflakes".

Lenke til kommentar

Homofile skader samfunnet med homopropagandaen. Hadde de latt folk være i fred med sine egne meninger heller enn å forsøke å omgjøre samfunnet til et homotyranni hadde jeg ikke brydd meg.

 

 

Kanskje ikke så rart at stavekontrollen reagerer på "homotyranni" da dette er en ikke-ting som har oppstått i eget fordomsfulle hode etter religiøs påvirkning. Dette er mennesker som lider under denne type undertrykkende og umoralske standpunkt, ikke omvendt. Så spar oss for den offerrollen.

Endret av Thoto79
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med å sørge for at homofile gidder å leve?

Rasisme, homofobi og hets av grupper av mennesker som ikke kan velge sin tilhørighet i stor nok skala fører til depresjon, dårligere produktivitet og selvmord.

 

Er mobbing greit?

Bare mobberne og ofrene er voksne?

Mobbing er selvsagt ikke greit. Jeg mobber ingen. Jeg er sterk motstander av mobbing og mener vi må gjøre tiltak i samfunnet for å begrense mobbing enda mer. Per idag er det altfor mye mobbing på skolen, og tidligere tiltak har ikke fungert.

 

Om noe er det for mye mobbing i samfunnet.

 

Angående mobbing, så blir jeg jo "mobbet" en del her på forumet for mine meninger. Grupper av mennesker som nesten koordinert hopper på meg og angriper meg & mine meninger i grupper med alle slags stygge midler. Heldigvis bryr ikke jeg meg om det, for mobbere er idioter som ikke er verdt å bry seg om. Slike folk fortjener ikke respekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angående mobbing, så blir jeg jo "mobbet" en del her på forumet for mine meninger. Grupper av mennesker som nesten koordinert hopper på meg og angriper meg & mine meninger i grupper med alle slags stygge midler. Heldigvis bryr ikke jeg meg om det, for mobbere er idioter som ikke er verdt å bry seg om. Slike folk fortjener ikke respekt.

 

Det er fordi du er en person som er lett å være uenig med. Det som er fordelen med et diskusjonsforum er at man ikke har trynefaktor, så man har stort sett seg selv å takke. Du er kjapp med å innta en offerrolle.

Selvsagt møter du motstand når du rakker ned på homofili og uttrykker kristenmoral.

Endret av Gavekort
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke tankepoliti at folk sier imot meningene dine. Om du ikke tåler å bli motsagt, så får du finne deg en safe space med andre snowflakes.

 

AtW

Det har jeg heller aldri sagt. Kan du slutte å lyge om hva jeg har sagt? Det gjør du jo mye her på tråden.

 

Det er forskjell på å være uenig og fremme egne meninger og det å "korrigere" andres meninger. Jeg er tolerant for andre meninger, det er de med andre meninger som ikke er tolerante i forhold til mine meninger. Derav tankepoliti påstanden. "Korrigering", intoleranse og uverdige barnslige angrep med feige diskusjonsmetoder, det er det mange driver med her fordi de er uenig med meg.

 

Om noen bare fremmer sine meninger som du sier i ditt innlegg, har jeg ingenting imot det.

Lenke til kommentar

Det er fordi du er en person som er lett å være uenig med. Det som er fordelen med et diskusjonsforum er at man ikke har trynefaktor, så man har stort sett seg selv å takke. Du er kjapp med å innta en offerrolle.

Selvsagt møter du motstand når du rakker ned på homofili og uttrykker kristenmoral.

Hadde de bare diskutert på en verdig måte heller enn med stygge angrep, løgner og feige kverruleringsmetoder, så hadde jeg kanskje giddet å bry meg om de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...