Gå til innhold

Norske nynazister brenner regnbueflagg.


Anbefalte innlegg

Nazister og pedofile har mer til felles enn folk er klar over, begge har syke tanker om at det de gjør faktisk er rett.

Nasister er idioter som blant annet ikke har faatt med seg at joeder er overrepresentert i hoeyeste IQ-segmentet av befolkningen.

 

Deres raselaere-teorier var foroevrig bare kopiert til det absurde av amerikanernes kriminologi-teorier, hvor de ikke fatta at fattigdom foerer til kriminalitet og de dummeste kriminelle blir mest fanget opp.

 

Hva pedofile gjelder kan jeg informere om at ganske saa mange av disse er mindre fornoeyde med sin egen tiltrekning, og gjerne skulle oensket seg at ting var annerledes. Men det er det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. Men det offentlige bør selvsagt ikke flagge for meninger, og det offentlige består av folket. Så hvis det offentlige flagger for RBK vil jeg si det er offentlighetens rett å ta ned det flagget. Det er ikke hærverk, det er korreksjon.

 

 

Anarkisten i meg har sansen for det argumentet. :)

 

God kveld!

 

 

"Må aftenen tilgi dagen dens feiltrinn og således vinne fred."

- Rabindranath Tagore
 
:wee:
 
Geir :)
Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Tro hva du vil. Det har vært forsket på. Nesten alle babyer er født rasister.

Hvis du definerer rasisme som "hvite som er skeptiske til svarte".

 

For det er faktisk ikke slik at all rasisme gaar den veien, svarte mennesker kan ogsaa vaere rasister.

Lenke til kommentar

 

Nei. Selvsagt ikke. Å adoptere barn til homoseksuelle er grove overgrep mot barns rettigheter. Menneskrerettighetsbrudd vil jeg påstå.

 

Giftemål er ikke innenfor 4 veggene hjemme hos de homofile. Jeg er for partnerskapsloven og imot at homofile skal gå gifte seg. To menn eller to damer i parforhold bør ikke likesstilles med et normalt heteroseksuelt forhold, men bør selvsagt ha rett til samme rettigheter innefor loven, noe partnerskapsloven gir.

 

Så da bryr du deg innenfor de fire veggene også?

 

Nei. Kverrulering hjelper ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hærverk på andres eiendom, offentlig eller privat er ikke greit. Punktum finale for min del. God kveld.

 

Jeg setter strek her:

____________________________________________________

 

Enig. Men det offentlige bør selvsagt ikke flagge for meninger, og det offentlige består av folket. Så hvis det offentlige flagger for RBK vil jeg si det er offentlighetens rett å ta ned det flagget. Det er ikke hærverk, det er korreksjon.

 

God kveld!

 

 

Vel, vi har demokrati så det offentlige skal strengt tatt flagge eller ikke flagge for det flertallet vil. Man bør da ha en avstemming. Du kan ikke snakke om folket i Kongeriket Norge uten å huske på at demokrati og flertall er en ting ;)

 

I Norge flagger vi for Norge. Ikke for RBK, homoer, NAZI'er eller pirater.

 

Annen flagging får vi overlate til det private.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I Norge er det demokrati tro det eller ei. Hvis vi skal snakke om Norge så er det eneste logiske å ha avstemming før det eventuellt settes opp flagg av offentligheten. Enten så er du forvirret eller så forstår du ikke hvordan Norge funker. At de ikke bør henge opp flagg uten godkjenning fra folket er en ting, men å si at ingen flagg bør være en ting blir for dumt.

 

Jeg kunne godt tenkt meg et par piratflagg her i byen :)

Lenke til kommentar

I Norge er det demokrati tro det eller ei. Hvis vi skal snakke om Norge så er det eneste logiske å ha avstemming før det eventuellt settes opp flagg av offentligheten. Enten så er du forvirret eller så forstår du ikke hvordan Norge funker. At de ikke bør henge opp flagg uten godkjenning fra folket er en ting, men å si at ingen flagg bør være en ting blir for dumt.

 

Jeg kunne godt tenkt meg et par piratflagg her i byen :)

Det eneste flagget det er bred enighet om i Norge idag er det Norske flagget. Selv ikke EU flagget eller Kongeflagg eller linende er uomstridt. Andre flagg vil være langt mer omstridt i diverse grader.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

For noe piss

 

 

 

Tro hva du vil. Det har vært forsket på. Nesten alle babyer er født rasister.

 

Hvor fant du den forskningen ?

 

Samme sted hvor jorda er flat og chemtrails eksisterer?

 

Du er vel bare ett troll og bortkastet tid å diskutere noe som helst med.

Det er foreldra som er rasister og omgivelsene, f

Lenke til kommentar

 

 

Nei. Selvsagt ikke. Å adoptere barn til homoseksuelle er grove overgrep mot barns rettigheter. Menneskrerettighetsbrudd vil jeg påstå.

 

Giftemål er ikke innenfor 4 veggene hjemme hos de homofile. Jeg er for partnerskapsloven og imot at homofile skal gå gifte seg. To menn eller to damer i parforhold bør ikke likesstilles med et normalt heteroseksuelt forhold, men bør selvsagt ha rett til samme rettigheter innefor loven, noe partnerskapsloven gir.

 

Så da bryr du deg innenfor de fire veggene også?

 

Nei. Kverrulering hjelper ikke.

 

 

Det er ikke kverulering. Jeg har brukt to innlegg på å få deg til å motsi deg selv.

Lenke til kommentar

I Norge er det demokrati tro det eller ei. Hvis vi skal snakke om Norge så er det eneste logiske å ha avstemming før det eventuellt settes opp flagg av offentligheten. Enten så er du forvirret eller så forstår du ikke hvordan Norge funker. At de ikke bør henge opp flagg uten godkjenning fra folket er en ting, men å si at ingen flagg bør være en ting blir for dumt.

 

Jeg kunne godt tenkt meg et par piratflagg her i byen :)

Det eneste flagget det er bred enighet om i Norge idag er det Norske flagget. Selv ikke EU flagget eller Kongeflagg eller linende er uomstridt. Andre flagg vil være langt mer omstridt i diverse grader.

 

Det aller meste av politikk og politikernes valg er også omstridt, men det ville blitt kaos uten litt delegering. Hvordan ordner vi de som skal delegere? Avstemming.

 

Jeg vet ikke hva du egentlig vil frem til, men det høres ut som at du synes demokrati ikke burde være en ting.

Lenke til kommentar

Jeg tror noen blander begrepene "tankepoliti" med "ytringsfrihet". Ja, i ytringsfrihetens navn er man i sin fulle rett til å si at man synes homofili er groteskt. Og i ytringsfrihetens navn har andre lov å kommentere og si hva de mener om denne ytringen. 

 

At man har lov til å ytre noe, er ikke ensbetydende med at man ikke kan få motbør - ytringsfriheten går begge veier. Men det er rart det, at å si sin mening ene veien kalles ytringsfrihet og å respondere med sin mening tilbake er tankepoliti.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før og sier det igjen:

 

Hva folk driver med innenfor sine 4 vegger blåser jeg i, så lenge det ikke er ulovlig. Da er det ikke min oppgave å håndtere det, da er det isåfall politiet.

 

Men, du får jo melde deg inn i tankepolitiet sammen med Abigor siden du finner det så uakseptabelt at andre folk har andre meninger enn deg om homofile. F.eks at jeg synes det er groteskt. Hva er problemet med det? Skal jeg ikke få lov å synes det?

Når du sier at homofili er groteskt så er det din rett til å ha meninger. Når jeg sier at dine meninger er kvalme, så er det tankepoliti?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Men så lenge de driver med det innenfor sine 4 vegger og ikke maser på meg eller hele samfunnet om det konstant, så trenger jeg ikke å tenke på det.

Så da burde du vel støtte at de adopterer barn, er likestilte med heteroseksuelle og kan bli giftet av prester som selv ønsker å gifte homofile par. Ironisk nok så er homodebatten et resultat av kritikere som ikke klarer å holde kjeft om homofile.

Nei. Selvsagt ikke. Å adoptere barn til homoseksuelle er grove overgrep mot barns rettigheter. Menneskrerettighetsbrudd vil jeg påstå.

 

Giftemål er ikke innenfor 4 veggene hjemme hos de homofile. Jeg er for partnerskapsloven og imot at homofile skal gå gifte seg. To menn eller to damer i parforhold bør ikke likesstilles med et normalt heteroseksuelt forhold, men bør selvsagt ha rett til samme rettigheter innefor loven, noe partnerskapsloven gir.

Hærverk på andres eiendom, offentlig eller privat er ikke greit. Punktum finale for min del. God kveld.

 

Jeg setter strek her:

____________________________________________________

Enig. Men det offentlige bør selvsagt ikke flagge for meninger, og det offentlige består av folket. Så hvis det offentlige flagger for RBK vil jeg si det er offentlighetens rett å ta ned det flagget. Det er ikke hærverk, det er korreksjon.

 

God kveld!

Likeverd er ikke en mening;

Det er et mål for samfunnet.

 

Giftemål, samt retten til å adoptere på lik linje med heterofile, handler om likeverd.

 

Hvorfor er homofile dårligere foreldre?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det bare vært så lett som at folk kunne flagge for hvem de ville, brenne de flaggene de ville, og krysset kjønnsorganer med hvem de ville.

Men det kan man altsaa ikke gjoere, og det er heller ikke mulig aa agitere for hva man skulle oenske, tvert imot tar det deg veldig liten tid aa innse at det er ikke oenskelig fra tek.no sin side aa tillate alle ytringer paa forumet.

 

Samme for en stat: Du har ytringsfrihet innen grenser for hva som truer rikets sikkerhet, er personsjikanerende, eller gaar imot den offentlige moral. Dette er rett ut fra article19.org, som Russland baserer sitt forbud mot aa "normalisere" homofili paa.

Lenke til kommentar

Jeg snakket mer ideologisk fremfor hva som faktisk er lov. Ord bør ikke være straffbart, og dårlig moral bør i hvert fall ikke være straffbart.

Men det er det altsaa.

Ord er straffbare, og "daarlig moral" (hva man naa skulle legge i det, rent historisk-relativt) er saa absolutt straffbart. Og litt av problemet med ideologi, er at det blir en del av ens egen droemmeverden: Det er ikke en del av virkeligheten, verken oppnaaelige muligheter eller hypotetiske teorier.

 

Vi trenger ikke aa gaa lenger enn til Breivik-saken for aa se hvordan staten sensurerer ytringer den ikke liker.

Lenke til kommentar

Ord bør ikke være straffbare, og dårlig moral slik som å kritisere homofile og brenne flagg bør ikke være straffbart. Grunnen til at jeg poster slike ting på dette forumet er ikke fordi jeg prøver å trosse virkeligheten, men heller for å dele mine tanker om et tema slik at det får tannhjulene til å knirke oppe i hodene til andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...