Gå til innhold

Norske nynazister brenner regnbueflagg.


Anbefalte innlegg

 

 

Har du forstoppelse siden all dritten kommer ut her istedet ?

Hvor har du stopp (?), som klarer å lire av deg den driten?

 

Når du sitter å snakker om at Nazier har følelser og syns synd på de - og samtidig setter de opp mot homofile som sist jeg sjekket hverken startet verdenskrig eller slaktet hele folkeslag, så må man jo spørre om du er skrudd sammen riktig.

 

For normalt er det ikke.

 

Jeg har bekjente i mange samfunnslag, kriminelle, kristne, folk som har sittet inne, musikere, barnevernspedagoger, lærere, modeller, fotografer, bilentusiaster, malere, Kiwi ansatte m.m.

 

Og felles for disse er at jeg har aldri tenkt tanken engang på hva de gjør med rævhølet sitt - og så kommer du dassende som er mer analfiksert enn selv en utagerende lærhomse.

 

Vurdert å oppsøke hjelp ? For en ting er sikkert, det trenger du.

 

Dette blir litt teit. Dagens NAZIer har ikke startet noen krig. Jeg sammenliknet de med homofile fordi de også sannsynligvis får slengt dritt etter seg på samme måte.

 

Men det fattet du selvsagt ikke..

 

COFFEE PLEASE!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@zeebra; Dagens Nazister er i krig, mener de selv. Så jo, de har vel forsåvidt startet en krig, hvertfall vært med på å starte den.

 

@fo2re; Skal du sammenlikne for å svartmale så gjør du en dårlig jobb. SJW folka er like pedofile og Nazister siden de fremmer hat og har syke tenker om at det de gjør er rett. Nei, det går an å argumentere bedre enn det gitt ;)

Lenke til kommentar

Homofile og lesbiske og alt inni mellom er faktisk normale(hva er egentlig normal?) og fortjener respekt, de er mennesker akkurat som du og jeg. Akkurat som du krever fra andre. 

At du og sikkert andre også setter en merkelapp med skriften grotesk på en hel gruppe mennesker, det er problemet. At folk også reduserer en hel gruppe mennesker ned til hva som bedrives på soverommet er egentlig helt hinsides latterlig. Ja, da tenker jeg på "analsex fobier" og sånn.

Jeg har sagt det før og sier det igjen:

 

Hva folk driver med innenfor sine 4 vegger blåser jeg i, så lenge det ikke er ulovlig. Da er det ikke min oppgave å håndtere det, da er det isåfall politiet.

 

Men, du får jo melde deg inn i tankepolitiet sammen med Abigor siden du finner det så uakseptabelt at andre folk har andre meninger enn deg om homofile. F.eks at jeg synes det er groteskt. Hva er problemet med det? Skal jeg ikke få lov å synes det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mennesker er redd for frosker fordi noen av de er giftige og kan potensielt drepe deg. Fobi mot frosker kan da være sunt.

Mennesker er redd for edderkopper fordi noen av de er giftige og kan potensielt drepe deg. Fobi mot edderkopper kan da være sunt.

Andre mennesker kan potensielt drepe deg, men det gjelder alle mennesker uavhengig av legning. Fobi mot homofile er bare tull. Hvis du skal være redd mennesker, vær redd alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Homofile og lesbiske og alt inni mellom er faktisk normale(hva er egentlig normal?) og fortjener respekt, de er mennesker akkurat som du og jeg. Akkurat som du krever fra andre. 

At du og sikkert andre også setter en merkelapp med skriften grotesk på en hel gruppe mennesker, det er problemet. At folk også reduserer en hel gruppe mennesker ned til hva som bedrives på soverommet er egentlig helt hinsides latterlig. Ja, da tenker jeg på "analsex fobier" og sånn.

Jeg har sagt det før og sier det igjen:

 

Hva folk driver med innenfor sine 4 vegger blåser jeg i, så lenge det ikke er ulovlig. Da er det ikke min oppgave å håndtere det, da er det isåfall politiet.

 

Men, du får jo melde deg inn i tankepolitiet sammen med Abigor siden du finner det så uakseptabelt at andre folk har andre meninger enn deg om homofile. F.eks at jeg synes det er groteskt. Hva er problemet med det? Skal jeg ikke få lov å synes det?

 

Kan du gjenta det da: hvorfor du synes homofili er grotesk?

Lenke til kommentar

 

Nazister og pedofile har mer til felles enn folk er klar over, begge har syke tanker om at det de gjør faktisk er rett.

Tullinger også.

 

Bra du har selvinnsikt i det minste !

 

Men lykke til videre med analfokuseringen din, kan jo hende du finner noe enda mer nyttig å fokusere på istedet, sykere ting har skjedd !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan du gjenta det da: hvorfor du synes homofili er grotesk?

Bare fordi jeg blåser i hva folk holder på med innefor sine 4 vegger betyr ikke det at jeg ikke synes det er groteskt. Fryktelig mange driver med ting jeg synes er groteskt. Men så lenge de driver med det innenfor sine 4 vegger og ikke maser på meg eller hele samfunnet om det konstant, så trenger jeg ikke å tenke på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men lykke til videre med analfokuseringen din, kan jo hende du finner noe enda mer nyttig å fokusere på istedet, sykere ting har skjedd !

Det var faktisk folk her som spurte "HVORFOR" jeg synes homofili er groteskt. Jeg er ikke fokusert på anal i det hele tatt. Faktisk så langt fra fokusert på det som mulig. Derfor vil jeg helst høre minst mulig om slikt, slik at jeg slipper å tenke på det.

Endret av zeebra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men lykke til videre med analfokuseringen din, kan jo hende du finner noe enda mer nyttig å fokusere på istedet, sykere ting har skjedd !

Det var faktisk folk her som spurte "HVORFOR" jeg synes homofili er groteskt. Jeg er ikke fokusert på anal i det hele tatt. Faktisk så langt fra fokusert på det som mulig. Derfor vil jeg helst høre minst mulig om slikt, slik at jeg slipper å tenke på det.

 

ANAL

https://en.wikipedia.org/wiki/Anal_sex

Lenke til kommentar

Men så lenge de driver med det innenfor sine 4 vegger og ikke maser på meg eller hele samfunnet om det konstant, så trenger jeg ikke å tenke på det.

 

Så da burde du vel støtte at de adopterer barn, er likestilte med heteroseksuelle og kan bli giftet av prester som selv ønsker å gifte homofile par. Ironisk nok så er homodebatten et resultat av kritikere som ikke klarer å holde kjeft om homofile.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Men lykke til videre med analfokuseringen din, kan jo hende du finner noe enda mer nyttig å fokusere på istedet, sykere ting har skjedd !

Det var faktisk folk her som spurte "HVORFOR" jeg synes homofili er groteskt. Jeg er ikke fokusert på anal i det hele tatt. Faktisk så langt fra fokusert på det som mulig. Derfor vil jeg helst høre minst mulig om slikt, slik at jeg slipper å tenke på det.

 

Ja, jeg spurte "hvorfor" og fikk ikke noe svar. 

Lenke til kommentar

 

 

Men lykke til videre med analfokuseringen din, kan jo hende du finner noe enda mer nyttig å fokusere på istedet, sykere ting har skjedd !

Det var faktisk folk her som spurte "HVORFOR" jeg synes homofili er groteskt. Jeg er ikke fokusert på anal i det hele tatt. Faktisk så langt fra fokusert på det som mulig. Derfor vil jeg helst høre minst mulig om slikt, slik at jeg slipper å tenke på det.

 

Ja, jeg spurte "hvorfor" og fikk ikke noe svar.

 

Da får du lese deg bakover i tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns det blir for dumt at du skal latterliggjøre folk fordi de ønsker at meningene deres skal bli hørt og diskutert ved å insinuere at å bruke tid på trump eller justin beiber eller spill eller whatever er noe mer gyldig tidsfordriv fordi hva, du sier så?

 

 

Jeg sa vel strengt tatt ikke at Bieber var et mer gyldig tidsfordriv. Jeg sa at jeg kan forstå at folk som er fans er så opptatt av det at de gjør det uansett. Hva jeg måtte mene om Bieber og analsex - faktisk eller som samtaleemne - er knekkende likegyldig. Jeg er bare litt fascinert av at man bruker så mye tid på andres sex-liv, uten å være fan eller rammet på andre måter.

 

Å bruke tid på Trump derimot, er viktig, fordi fyren har makt til å endre verden vi lever. Og ja, jeg forstår at noen mener at det finnes en "homolobby" som ønsker seg samme makten, og i så fall er det et viktig emne også. For dem som mener det, om enn ikke for meg. Men jeg ser fortsatt ikke at hullvalget er spesielt relevant for den diskusjonen.

 

Du er på ett diskusjonsforum, ...

 

 

Jo takk. Og det endog i en kategori jeg i sin tid var med på å lage. Jeg har klare tanker om forumets og kategoriens formål. Uten at det gir meg noe mer rett til å bestemme hva andre skal bruke det til. Det får være opp til dagens eiere og admins.

 

..., ikke på fb siden din hvor det er kun vennene dine som sier seg enig med deg.

 

 

Vennene mine på Facebook er ikke spesielt enige med meg. Der er både sosialister og liberalister, kristne og ateister, vitenskapsmenn og konspirasjonsteoretikere. Ingen av dem er anarkister, og når jeg kommer med Kardemommeloven bare ler de. Og det lever jeg godt med. Det er ikke så farlig å bli gjort til latter av og til, akkurat som det ikke er så farlig å bli krenket, som tema var litt tidligere i tråden.

 

Jeg har da ikke forlangt at folk skal være enig med meg. Tvert om, hvis det ikke var noe å være uenig i så hadde jeg ikke vært her. Så også i denne tråden, jeg postet opprinnelig for å poengtere at ytringsfriheten gjelder alt og alle, også nazister som bedriver flaggbrenning. Det var ikke jeg som vred emnet over på om analsex er motbydelig. Men når så skjedde, så brukte jeg min ytringsfrihet til å spørre hvorfor i all verden det er så viktig for noen.

 

Det er primært en intellektuell øvelse dette, verden forandres ikke på diskusjon.no.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 


 


Men så lenge de driver med det innenfor sine 4 vegger og ikke maser på meg eller hele samfunnet om det konstant, så trenger jeg ikke å tenke på det.

Så da burde du vel støtte at de adopterer barn, er likestilte med heteroseksuelle og kan bli giftet av prester som selv ønsker å gifte homofile par. Ironisk nok så er homodebatten et resultat av kritikere som ikke klarer å holde kjeft om homofile.

 

Nei. Selvsagt ikke. Å adoptere barn til homoseksuelle er grove overgrep mot barns rettigheter. Menneskrerettighetsbrudd vil jeg påstå.

 

Giftemål er ikke innenfor 4 veggene hjemme hos de homofile. Jeg er for partnerskapsloven og imot at homofile skal gå gifte seg. To menn eller to damer i parforhold bør ikke likesstilles med et normalt heteroseksuelt forhold, men bør selvsagt ha rett til samme rettigheter innefor loven, noe partnerskapsloven gir.

 


Hærverk på andres eiendom, offentlig eller privat er ikke greit. Punktum finale for min del. God kveld.

Jeg setter strek her:
____________________________________________________

 

Enig. Men det offentlige bør selvsagt ikke flagge for meninger, og det offentlige består av folket. Så hvis det offentlige flagger for RBK vil jeg si det er offentlighetens rett å ta ned det flagget. Det er ikke hærverk, det er korreksjon.

 

God kveld!

Endret av Gavekort
Flettet dobbelpost
Lenke til kommentar

Nei. Selvsagt ikke. Å adoptere barn til homoseksuelle er grove overgrep mot barns rettigheter. Menneskrerettighetsbrudd vil jeg påstå.

Giftemål er ikke innenfor 4 veggene hjemme hos de homofile. Jeg er for partnerskapsloven og imot at homofile skal gå gifte seg. To menn eller to damer i parforhold bør ikke likesstilles med et normalt heteroseksuelt forhold, men bør selvsagt ha rett til samme rettigheter innefor loven, noe partnerskapsloven gir.

 

 

Så da bryr du deg innenfor de fire veggene også?

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Hærverk på andres eiendom, offentlig eller privat er ikke greit. Punktum finale for min del. God kveld.

 

Jeg setter strek her:

____________________________________________________

 

Enig. Men det offentlige bør selvsagt ikke flagge for meninger, og det offentlige består av folket. Så hvis det offentlige flagger for RBK vil jeg si det er offentlighetens rett å ta ned det flagget. Det er ikke hærverk, det er korreksjon.

 

God kveld!

 

Vel, vi har demokrati så det offentlige skal strengt tatt flagge eller ikke flagge for det flertallet vil. Man bør da ha en avstemming. Du kan ikke snakke om folket i Kongeriket Norge uten å huske på at demokrati og flertall er en ting ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...