Gå til innhold

Norske nynazister brenner regnbueflagg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro at om man studerer homofobe sin hjerne vil man finne at det er skader på hjernen, på samme måte som man har funnet hos mange andre avvik i befolkningen, f.eks schitzophrene.

 

Er homofobi en sykdom? Er det ekkelt?

Hva om det er du som er hjerneskadet, og alle andre er normale.

 

Noen gang tenkt på det ? Tviler - for virker ikke som du er har så mye mellom øra at en tanke er knapt nok å prosessere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En del homo-motstandere nøyer seg som kjent ikke med å poste sin mening på internett. Som en kollega tilbake på tidlig 80-tall sa da han ville selge meg en sliten Amcar: "Det er den bilen bruttern og kompisene hans cruiset i for å finne homoer å banke opp."

Jeg synes vold er tilbakestående og er imot all voldbruk. Som sport har jeg ikke noe imot det, når det er to samtykkende mennesker som driver med det under et regelverk.

 

Men tja. Du kan vel si at jeg har analsexfobi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som syns det er ironisk at hvite ariske rasshøl må bruke tida på å fokusere på hva andre menn gjør med sitt rasshøl ?

Ikke rart at nazipakk alltid tramper i takt, det er jo bare en stor saueflokk hvor eneste positive man kan si om de, er at de klarer å være pent i tøyet, akkurat som de fleste homofile...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen synes edderkopper er ekkelt, noen synes frosker er ekkelt, andre synes det å stikke kuken opp i dritthølet er ekkelt. Noen synes bæsj generelt sett er ekkelt.

 

 

 

Ja, det forstår jeg. Men hva så? Jeg har en kompis som er livredd for edderkopper, men han driver da ikke og poster om det på internett. Tvert om, skulle man tro: Jeg har i mange år slitt med varierende grad av tvangstanker, og synes definitivt at enkelte ting er ekkelt. Da foretrekker jeg erfaringsmessig heller å unngå det samtaleemnet. Men hver sin lyst.

 

Så skaper jo slike tvangstanker noen vanskelige situasjoner. Men ellers løser jeg gjerne slikt på den greie og enkle måten: Hvis det er noe jeg ikke kan fordra å gjøre, så lar jeg være å gjøre det. Jeg bryr meg mindre om andre gjør det, så lenge de ikke ber meg med på moroa.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Du synes homofili er groteskt?

 

Ja. Personlig synes jeg det. Det er ikke noe jeg forsøker å overtale andre til å synes eller ønsker å påtvinge dem samme mening som meg. Som sagt, jeg er ikke her for å forsøke å endre andre folks meninger, jeg er her for å diskutere.

 

 

Så hvordan avgjør man at noe som ikke skader andre er groteskt? Og hvorfor? At du gir uttrykk for det er din rett, men hva er poenget?

 

Geir :)

 

Noen synes edderkopper er ekkelt, noen synes frosker er ekkelt, andre synes det å stikke kuken opp i dritthølet er ekkelt. Noen synes bæsj generelt sett er ekkelt.

 

Har du forstoppelse siden all dritten kommer ut her istedet ?

Lenke til kommentar

 

Jeg synes i hovedsak analsex er groteskt

 

Ekte menn liker litt damedritt på kølla. Anal  :w00t:  :love:

 

:yucky:

 

Hva synes du om oralsex?

 

 

Jeg tror vel det er noe de fleste føler seg forpliktet til. Men for all del, noe folk liker å slikke føtter og rumpehull også. Normal oralsex er langt mindre ekkelt enn det.

 

Men å slikke folks kjønnsorgan er jo egentlig ganske ekkelt om man tenker seg om hva man driver med. Men, det er jo også en ting som kan heve sexlivet selvsagt.

 

Dog, flere dyr slikker sitt eget kjønnsorgan (og rumpehull?) til vask, uten å tenke noe over det, så, hmm.

 

Hva synes du om å slikke fitte som er skikkelig svett f.eks, eller lukter tiss? Du foretrekker vel sikkert en renere en. Hvis hygienen er tilstede trenger ikke oralsex å være spesielt ekkelt. Fordelene kan nok ofte veie opp for ulempene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å dele meninger. Det er vel poenget med hele forumet.

 

Joda. Men hvis man har et liv sånn ellers, så diskuterer man vel helst sånt som enten interesserer en (biler, mobiler, data, spill) eller som man ellers er opptatt av. At noen bruker halve dagen på å diskutere Justin Bieber betyr at de er fans, man diskuterer Donald Trump fordi han har makt, men hvorfor bruker man timevis på å fortelle folk at man ikke liker analsex, i en tråd som egentlig dreier seg om flaggbrenning bør være dekket av ytringsfriheten...?

 

For ordens skyld: Både ytringer om mobiler, om Justin Bieber og Donald Trump, og om dritt på kølla, er dekket av den samme ytringsfriheten. Jeg bare lurer på hvorfor man bruker den på det sistnevnte.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er homofili, eller transkjønnet, en sykdom?

 

Hva er en sykdom?

Jeg er rimelig sikker på at nasjonalisme, rasisme og religiøs tro passer til definisjonen mental sykdom, lenge før transkjønn eller homofili er mentale sykdommer.

 

 

Ja homofili og transkjønnethet er medfødte sykdommer og har ingen evolusjonær hensikt. De er tvert imot til hinder.

 

Lojalitet til egen gruppe og skepsis overfor fremmede er også medfødt, men er evolusjonært hensiktsmessige og normalt.

 

 

 

Å dele meninger. Det er vel poenget med hele forumet.

 

 

Utrolig mange som ikke ser ut til å forstå det. Det later til at de tror et diskusjonsforum er et sted alle skal være enige og eventuelt skal de som har en annen mening eventuelt latterliggjøres og straffes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er homofili, eller transkjønnet, en sykdom?

 

Hva er en sykdom?

Jeg er rimelig sikker på at nasjonalisme, rasisme og religiøs tro passer til definisjonen mental sykdom, lenge før transkjønn eller homofili er mentale sykdommer.

 

 

Ja homofili og transkjønnethet er medfødte sykdommer og har ingen evolusjonær hensikt. De er tvert imot til hinder.

 

Lojalitet til egen gruppe og skepsis overfor fremmede er også medfødt, men er evolusjonært hensiktsmessige og normalt.

 

 

 

Å dele meninger. Det er vel poenget med hele forumet.

 

 

Utrolig mange som ikke ser ut til å forstå det. Det later til at de tror et diskusjonsforum er et sted alle skal være enige og eventuelt skal de som har en annen mening eventuelt latterliggjøres og straffes.

 

Ingen er født inn i en nazi gruppe, så hvis fremmedfrykt hadde vært standarden, hadde de vel ikke eksistert engang.

 

Men at saueflokken tenker det samme er jo akkurat sånn de fungerer, og stiller noen ett kritisk spørsmål så er det interessant nok rett ut døra... akkurat som andre psykoser man finner hos bla religiøse tullinger enten de kaller seg Jehovas Vitner, KKK, kristne osv.

 

Gikk på vannet lissom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen synes edderkopper er ekkelt, noen synes frosker er ekkelt, andre synes det å stikke kuken opp i dritthølet er ekkelt. Noen synes bæsj generelt sett er ekkelt.

 

 

 

Ja, det forstår jeg. Men hva så? Jeg har en kompis som er livredd for edderkopper, men han driver da ikke og poster om det på internett. Tvert om, skulle man tro: Jeg har i mange år slitt med varierende grad av tvangstanker, og synes definitivt at enkelte ting er ekkelt. Da foretrekker jeg erfaringsmessig heller å unngå det samtaleemnet. Men hver sin lyst.

 

Så skaper jo slike tvangstanker noen vanskelige situasjoner. Men ellers løser jeg gjerne slikt på den greie og enkle måten: Hvis det er noe jeg ikke kan fordra å gjøre, så lar jeg være å gjøre det. Jeg bryr meg mindre om andre gjør det, så lenge de ikke ber meg med på moroa.

 

Geir :)

 

 

Jeg mener det er fullt akseptabelt å synes homofili er groteskt. Jeg syne også det er greit å diskutere imot homomaset, og sette fokus på at "nå er det for mye", eller "en plass får grensen gå". Så ja, jeg er delvis aktiv i diskusjoner om homoseksualitet fordi jeg synes det har gått altfor langt og at vi trenger nye stemmer som kan motstå homofili-glorifisering og indoktrinering i homofil politikk generelt sett.

 

Alle mennesker har (skal iallefall) ha samme individuelle rettigheter under loven som beskytter dem på samme måte. Å kunne gifte seg i kirken eller ha barn er ingen menneskerett. Jeg er svært sterkt imot at homofile skal få adoptere fordi det i bunn ødelegger barnets liv før barnet er myndig og har evne til å bestemme selv. Barn som blir født naturlig blir normalt sett født inn i en familie som består av mann og dame, ofte gifte, og eventuelt andre barn. Å frata barn den naturlige rettigheten er forferdelig.

 

Jada, skilsmisser og drittsekker finnes, så det er ikke alle barn som vokser opp i en normal familie, men vi trenger ikke ytterlige å skade barn, vi bør vel heller forsøke å redusere antall barn som ikke vokser opp i en normal familie. Selv synes jeg vi bør ha strengere regler for ekteskapsløftet og skilsmisse, slik at folk tenker seg om før de gifter seg og faktisk akter å holde det løftet de gir.

 

Hommokampanjen og propagandaen har ingen grenser. De vil ikke bare ha like rettigheter i loven (som de fikk med partnerskapsloven), de vil ha en sentral plass i samfunnet og flere rettigheter enn alle andre. De vil til og med at folk ikke skal krenke følelsene deres.

 

En NAZI har man lov til å kalle en fordømt idiot og vemmelig jævel, men homofile? Tror du ikke NAZI'er har følelser de også? Jeg vil tro de har det. Men loven er ikke til for å beskytte folks følelser. Om jeg vil kalle en NAZI for en jævel eller en homofil for grotest, så må jeg å lov til det uten at de skal klage over det til andre enn meg. Jada. de kan sikkert klage og sutre til vennene sine også, men det er ikke statens ærende.

 

Homofile er en knøttliten del av befolkingen som nå tar opp en altfor stor plass i samfunnet. De har nesten et slags tyrannisk begjær om at alle skal synes de er normale, respektere de osv. Faktisk så langt til å skrive falske pro-homofile propagandahistorier som de vil tvinge inn på barnetv og i lærebøkene. Fuck you!

 

Når folk driver på slik, så er det ikke rart at andre blir mer forbanna. Kunne de vise moderasjon, vil jeg også kunne vise moderasjon, og sikkert mange andre som meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Har du forstoppelse siden all dritten kommer ut her istedet ?

Hvor har du stopp (?), som klarer å lire av deg den driten?

 

Når du sitter å snakker om at Nazier har følelser og syns synd på de - og samtidig setter de opp mot homofile som sist jeg sjekket hverken startet verdenskrig eller slaktet hele folkeslag, så må man jo spørre om du er skrudd sammen riktig.

 

For normalt er det ikke.

 

Jeg har bekjente i mange samfunnslag, kriminelle, kristne, folk som har sittet inne, musikere, barnevernspedagoger, lærere, modeller, fotografer, bilentusiaster, malere, Kiwi ansatte m.m.

 

Og felles for disse er at jeg har aldri tenkt tanken engang på hva de gjør med rævhølet sitt - og så kommer du dassende som er mer analfiksert enn selv en utagerende lærhomse.

 

Vurdert å oppsøke hjelp ? For en ting er sikkert, det trenger du.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ingen er født inn i en nazi gruppe, så hvis fremmedfrykt hadde vært standarden, hadde de vel ikke eksistert engang.

 

Til og med babyer viser klare preferanser.

 

For noe piss, det er miljø og omgivelsene som former ett menneske, ingen er født med forakt for en annen hudfarge eller person.

 

Du får spørre de som jobber i en barnehage.

 

Hadde du vært født i en landsby i Afghanistan så er det større sjanse for at du ender opp som en muslimsk terrorist, enn at du hadde vært født og oppvokst på ett gårdsbruk i Norge.

Lenke til kommentar

 

Å dele meninger. Det er vel poenget med hele forumet.

 

Joda. Men hvis man har et liv sånn ellers, så diskuterer man vel helst sånt som enten interesserer en (biler, mobiler, data, spill) eller som man ellers er opptatt av. At noen bruker halve dagen på å diskutere Justin Bieber betyr at de er fans, man diskuterer Donald Trump fordi han har makt, men hvorfor bruker man timevis på å fortelle folk at man ikke liker analsex, i en tråd som egentlig dreier seg om flaggbrenning bør være dekket av ytringsfriheten...?

 

For ordens skyld: Både ytringer om mobiler, om Justin Bieber og Donald Trump, og om dritt på kølla, er dekket av den samme ytringsfriheten. Jeg bare lurer på hvorfor man bruker den på det sistnevnte.

 

Geir :)

 

Syns det blir for dumt at du skal latterliggjøre folk fordi de ønsker at meningene deres skal bli hørt og diskutert ved å insinuere at å bruke tid på trump eller justin beiber eller spill eller whatever er noe mer gyldig tidsfordriv fordi hva, du sier så?

Du er på ett diskusjonsforum, ikke på fb siden din hvor det er kun vennene dine som sier seg enig med deg.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Noen synes edderkopper er ekkelt, noen synes frosker er ekkelt, andre synes det å stikke kuken opp i dritthølet er ekkelt. Noen synes bæsj generelt sett er ekkelt.

 

 

 

Ja, det forstår jeg. Men hva så? Jeg har en kompis som er livredd for edderkopper, men han driver da ikke og poster om det på internett. Tvert om, skulle man tro: Jeg har i mange år slitt med varierende grad av tvangstanker, og synes definitivt at enkelte ting er ekkelt. Da foretrekker jeg erfaringsmessig heller å unngå det samtaleemnet. Men hver sin lyst.

 

Så skaper jo slike tvangstanker noen vanskelige situasjoner. Men ellers løser jeg gjerne slikt på den greie og enkle måten: Hvis det er noe jeg ikke kan fordra å gjøre, så lar jeg være å gjøre det. Jeg bryr meg mindre om andre gjør det, så lenge de ikke ber meg med på moroa.

 

Geir :)

 

 

 De har nesten et slags tyrannisk begjær om at alle skal synes de er normale, respektere de osv. 

Homofile og lesbiske og alt inni mellom er faktisk normale(hva er egentlig normal?) og fortjener respekt, de er mennesker akkurat som du og jeg. Akkurat som du krever fra andre. 

At du og sikkert andre også setter en merkelapp med skriften grotesk på en hel gruppe mennesker, det er problemet. At folk også reduserer en hel gruppe mennesker ned til hva som bedrives på soverommet er egentlig helt hinsides latterlig. Ja, da tenker jeg på "analsex fobier" og sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...