Gå til innhold

Norske nynazister brenner regnbueflagg.


Anbefalte innlegg

 

AtW, kverrulering hjelper deg neppe.

 

At noen er uenig med deg er ikke kverulering. Jeg bare poengterer at du er godt plassert i glasshuset med steinkastinga di. Du maser om at folk må tåle ting, men du tåler ikke engang at andre mennesker har sex med samtykkende voksne individ og ønsker at det kan være greit.

 

AtW

 

Bla bla.

 

Hva folk gjør i sine egne hus er ikke min business. Muligens statens og politiets, men ikke min. Jeg bryr meg ikke om det. Meninger om det kan jeg selvsagt ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Sykdommer som du refererer til er grunnet det at en person har samleie med flere partnere i stede for å forholde seg til 1.

Er du hetero og sover rundt ubeskyttet så er også sykdommer et stort problem der i gården.

 

De er så klart mest utsatt, men det er ikke bare flere personer som spiller inn.

 

 

La oss snakke vestlige samfunn. I vestlige samfunn har homoer langt større sannsynlighet for å få en svært skadelig eller dødelig kjønnssykdom.

 

Jeg vil tro grunnen er den groteske livsstilen.

 

Jeg vil også tro at sannsynligheten for menn som stikker kuken i drit generelt sett vil ha høyrere sykdsomsrate, også de som stikker den i kvinnedrit.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=bRdLhSI3LC4

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har hatt partnerskapsloven lenge, så samkjønnede ekteskap har lite med det å gjøre. Homser har statistisk sett flere partnerbytter og flere skilsmisser.

 

 

Tja, den statistikken vil jeg gjerne se. SSB oppgir følgende tall for i fjor, her gjengitt i mitt lille regneark:

 

post-52698-0-82378200-1499268332.png

 

I fjor var det altså drøyt 41 skilsmisser og 49 separasjoner for hver 100 som giftet seg totalt blant heterofile og homofile, mens det blant bare homofile var drøyt 28 skilsmisser og 34 separasjoner for hver 100 som giftet seg.

 

Kilde: SSB - Ekteskap og skilsmisser

 

Nå vil man nok kunne si at de homofile ikke har hatt like lang tid til å skille seg, siden de bare har vært gift i max 7 år. Men flere skilsmisser kan jeg vel ikke se at det er grunnlag for å si.

 

 I tillegg gir analsex større risiko for infeksjon. Det er en grunn til at de ikke får gi blod under samme vilkår som alle andre ref "Menn som har hatt sex med menn siste året"https://www.giblod.no/%C3%85GiBlod/Hvemkanikkegiblod.aspx 

 

 

Ja, analåpningen er desverre sårbar for blodige rifter. Jeg har dem selv, helt uten å ha anal sex med hverken menn eller kvinner eller dertil egnede hjelpemidler. Det gjør homofile mer utsatt for sykdommer som kan smitte seksuelt via blodet, hvis de først har sex med flere partnere. Nå har jeg ikke fulgt diskusjonen din fra starten, så hva det vedkommer saken vet jeg ikke.

 

Dette er jo uansett en ren risikovurdering fra myndighetenes side. Du må gjerne være homofil og blodgiver, så lenge du ikke har hatt sex med andre menn det siste året. Det er nytt av året, dette, og viser at gamle fordommer nå er erstattet av i hvert fall en viss grad av reell risikovurdering. Når og hvis vi får lenger erfaring med samkjønnede ekteskap og denne eventuelt viser at de ikke er "oftere utro" enn heterofile, så er grunnlaget borte for forskjellsbehandlingen av gifte homofile. Så lenge man ikke har fastslått det, er heller ikke de homofile uforstående til at man vurderer det som man gjør.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, den statistikken vil jeg gjerne se. SSB 

 

Fra 1993 til 2012 fulgte forskerne ved Statistisk sentralbyrå alle registrerte partnere og gifte, og oppdaget at skilsmisserisikoen for par bestående av to av samme kjønn er betydelig høyere enn for par med ulikt kjønn. Hele 45 prosent av likekjønnede par bestående av to kvinner, og 40 prosent av par bestående av to menn, skilte seg i perioden. Tallet var 33 prosent for ulikekjønnede par.

Ref: http://www.kk.no/sex-og-samliv/min-erfaring-er-homofile-menn-oftere-har-en-tendens-til-%C3%A5-ha-%C3%A5pne-forhold-mens-lesbiske-par-blir-mer-41153

 

Ellers (men bak betalingsmur):

http://www.vl.no/samfunn/hoy-skilsmisserisiko-blant-homofile-1.71965?paywall=true

http://www.dagen.no/Nyheter/FAKTASJEKK/Sant-Homofile-ektepar-skiller-seg-oftere-enn-heterofile-497751

 

Edit:

Og her var gjennomgangen fra faktisk.no:

https://faktisk.no/faktasjekker/6Z/homofile-ektepar-skiller-seg-oftere-enn-heterofile

Endret av Fustasjeopphengsforkobling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det i det hele tatt relevant. Folk, uavhengig av legning, gifter seg over en lav sko for tiden så det er rimelig åpenbart at det går dritt og 10-15% forskjell ser jeg på som omtrent ingenting. Homofile vil jeg anta at også gifter seg pga. symbolikken, de får endelig lov.

Lenke til kommentar

 

Tja, den statistikken vil jeg gjerne se. SSB 

 

Fra 1993 til 2012 fulgte forskerne ved Statistisk sentralbyrå alle registrerte partnere og gifte, og oppdaget at skilsmisserisikoen for par bestående av to av samme kjønn er betydelig høyere enn for par med ulikt kjønn. Hele 45 prosent av likekjønnede par bestående av to kvinner, og 40 prosent av par bestående av to menn, skilte seg i perioden. Tallet var 33 prosent for ulikekjønnede par.

Ref: http://www.kk.no/sex-og-samliv/min-erfaring-er-homofile-menn-oftere-har-en-tendens-til-%C3%A5-ha-%C3%A5pne-forhold-mens-lesbiske-par-blir-mer-41153

 

 

 

 

Takk. Jeg fant den hos SSB. Men den er altså bare oppdatert til 2011, det vil si at man i hovedsak (17 av tilsammen 19 års statistikk) sammenligner ekteskap med partnerskap. Det er ikke åpenbart at det er helt det samme. Merker ellers at forfatteren av rapporten, Wiik, siteres som følger i din kilde:

 

- Studier fra USA viser at noe av grunnen kan være at homofile og lesbiske blir møtt med motforestillinger og negative holdninger, sier Wiik.

 

- Studier viser at spesielt mannlige par møter fordommer når de forteller omgivelsene at de skal ha barn sammen.

 

 

Hvorfor er det i det hele tatt relevant. 

 

 

Ingen anelse. Men faktakunnskap er aldri negativt. :)

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dere henger dere for mye opp i hva dere føler om saken, dessverre har det ingenting i en saklig diskusjon å gjøre. Det å være homofil er en feil, en abnormalitet, i mange tilfeller så er hjernen annerledes, så når man sier sykdom så mener man ikke at noe er galt nå, men at en feil skjedde ett eller annet sted i graviditeten. 

 

Jeg er også enig i at homofili, det å være trans, det å være mørkhudet er mer og mer populært for tiden fordi det gir deg mest oppression points. Folk vil faen meg la barna sine som ikke har kommet i puberteten skifte kjønn, verden er faen meg sinnsykt ekkel for tiden og vanskelig hvis du er barn. Trenger ikke å gjøre puberteten ekstra hard for dem, de sliter nok som de gjør.

Det er du som bedriver føleri og er fullstendig irrasjonell og faktabenektende i denne saken.

 

Homofili er ikke en sykdom. Å kalle det en sykdom er rent faktisk feil.

 

Jaja, enda en skaphomo vifter med flagget.

 

De er overflødige. Som sagt ovenfor her så gjør de ett spetakkel ut av seg selv. folk hadde blitt lite fornøyde hvis heterofile møtte opp halvnake i en parade, men det er OK så fort det handler om gay pride av en eller annen grunn. 

 

Beklager, jeg er ikke for seksualisering av ett meget viktig tema.

Hvorfor begynner du å snakke om seksualisering? Hvis vi først skal snakke om akkurat det så oversvømmes jo samfunnet av "heterofil seksualitet", så hva i helvete gjør det om en brøkdel av homoparaden består av noe som kan tolkes i seksuell retning?

 

De gjør et spetakkel ut av seg fordi de føler et behov for å gjøre det, blant annet på grunn av folk som deg.

 

 

Er sinnsykt artig at du er for mangefoldet men ikke klarer å holde deg saklig engang. Peace out for din og min del her  :dremel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fordi homofile skal presse homofili ned i strupen på hele samfunnet med tvang. Den enorme propagandaen. Egentlig driter jeg i homofile (no pun intended), men så mye mas og propaganda det er om homofile og så mye som de trykker saken sin i trynet på alt og alle, så blir jeg irritert på hele homomaset.

Det har du full rett til å mene.

 

Det som derimot ikke er greit er når man stjeler flagg, slår ned mennesker på grunn av homofilt utseende og sier at friske mennesker er syke fordi man hater dem.

 

Hvis du er lei av homofili så vil jeg anbefale deg å ikke delta i denne diskusjonen.

 

Nydelig eksempel på hvor tolerante dere er. Virkelig hjertevarmende å se så inkluderende mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Fordi homofile skal presse homofili ned i strupen på hele samfunnet med tvang. Den enorme propagandaen. Egentlig driter jeg i homofile (no pun intended), men så mye mas og propaganda det er om homofile og så mye som de trykker saken sin i trynet på alt og alle, så blir jeg irritert på hele homomaset.

Det har du full rett til å mene.

 

Det som derimot ikke er greit er når man stjeler flagg, slår ned mennesker på grunn av homofilt utseende og sier at friske mennesker er syke fordi man hater dem.

 

Hvis du er lei av homofili så vil jeg anbefale deg å ikke delta i denne diskusjonen.

 

Nydelig eksempel på hvor tolerante dere er. Virkelig hjertevarmende å se så inkluderende mennesker.

 

Du kan inkludere helt til helvete. Massemordere, pedofile og flere. Det er sikkert flere som vil bli "inkludert".

 

Heldigvis har vi frihet til å sette grenser for inklusivitet. Enn så lenge.

Frihet er jo relativt da, pepret med propaganda og hjernevasking som sier vi må "inkludere" X og Y.

 

Angående Abigor så handler det mer om toleranse for andre meninger. Han er en meningstyrann som vil at alle skal mene det samme. Det går igjen i flere diskusjoner.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

Idiotisk, men er det riktig å straffe folk for å brenne et flagg? Kan jo forstå at homofile blir såret av dette, men har man noen rett til å ikke bli såret?

Man burde ikke ha det, men har det i følge norsk lov og lovene i flere andre land også.

 

Det er og blir en uting.

 

 

 

Det er sant det han i videoen sier. Men jeg syns ikke at man skal le av det. Det blir helt feil i mine øyne.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

 

Hva syns dere om dette? Jeg personlig syns at det er forferdelig at slike mennesker faktisk fortsatt finne. Dem burde få straff får det de har gjort.

 

Her brenn norske nynazistar regnbueflagg

 

Idiotisk, men er det riktig å straffe folk for å brenne et flagg? Kan jo forstå at homofile blir såret av dette, men har man noen rett til å ikke bli såret?

 

Ja, man skal straffe hærverk på andres eiendom, uansett hva. Ingen oppegående folk kan vel mene at hærverk på andres eiendom er greit? 

Hvis det fremkommer i artikkelen eller et annet sted at det er dems egen eiendom står de fritt til å gjøre hva de vil med det.

Lenke til kommentar

 

 

Hva syns dere om dette? Jeg personlig syns at det er forferdelig at slike mennesker faktisk fortsatt finne. Dem burde få straff får det de har gjort.

 

Her brenn norske nynazistar regnbueflagg

 

Idiotisk, men er det riktig å straffe folk for å brenne et flagg? Kan jo forstå at homofile blir såret av dette, men har man noen rett til å ikke bli såret?

 

Ja, man skal straffe hærverk på andres eiendom, uansett hva. Ingen oppegående folk kan vel mene at hærverk på andres eiendom er greit? 

Hvis det fremkommer i artikkelen eller et annet sted at det er dems egen eiendom står de fritt til å gjøre hva de vil med det.

 

 

Hvis de har stjålet noen andres flagg må de selvsagt straffes for det. 

Lenke til kommentar

Dem begge er en krenkelse, fra mine øyne.

 

 

 

Men det er jo det som er greia... ditt ståsted er annerledes enn alle andres. Og da går det ikke an å lage lover basert på følelser. Hva som krenker meg og hva som krenker deg er to heeelt forskjellige ting. For eksempel krenker det meg å se folk tvinge barn til å indoktrineres i religion. Men i stedet for å beskytte barnet, så beskytter vi religionen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...