ProphetSe7en Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Utsolgt fra ID Lock muligens, men ikke fra andre forhandlere. Intin f.eks. har 30 stk på lager, om lagerstatus i nettbutikken deres stemmer. (Og til samme pris som å handle direkte fra ID Lock) Ja, men koster 5-600 mer enn hos andre forhandlere. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Mystisk at det er utsolgt fra levrandør Utgående produkt? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Hadde jo ikke gjort noe om de kom med en oppgradert versjon som luker ut de irriterende punktene med dagens utgave. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Jeg tror de kommer med ny versjon snart, med integrert Z-wave med flere funksjoner. Lenke til kommentar
kay_rs Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Du har kanskje bestemt deg allerede, men vi er veldig fornøyd med idLock. Har hatt den montert i ett års tid nå, bestilte den med z-wave modul og har ikke angret et sekund. Har den koblet mot z-wave modul og kan derfor enkelt låse opp/igjen fra f.eks mobilen ved behov, eller som jeg har gjort, la den styre seg av ulike modes. Det som er "negativt" med den i forhold til dette er at den låser seg selv etter 3 sekunder dersom den låses opp, men ingen åpner døren. I seg selv en veldig kjekk sikkerhetsfunksjon, men litt plundrete likevel. Selv bruker vi utelukkende kode til ungene. Hele poenget med å ha en kodelås er at de skal slippe å passe på nøkler eller brikker. En kjekk funksjon på denne(usikker på om Yale etc har det også?) er at man kan trykke inn en helt vilkårlig kode, så sant den rette koden er klemt inn et sted. F.eks hvis koden er 1234, kan du trykke 5584261234757 og låses registrerer koden midt i tallkombinasjonen. Jeg har lært ungene våre å gjøre det dersom de låser opp med venner på trappen. Ikke at jeg tror noen av de ville gått inn om vi ikke er hjemme, men "jeg så koden deres" greia slipper vi iallefall. Kudos til den ungen som memorerer en 10-sifret kode på få sekunder. At du må bore hull i døra er jo nevnt. Opplevde de første ukene at den ikke ville låse. Det skyldtes at fjøren som satt i låsestykket var for liten i forhold til fortykkelsen vår. Det følger med en ekstra fjør, og da jeg innså problemer var det en smal sak å skifte den og siden har den vært feilfri i et år nå. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2017 Vurderer å vente til oktober når Idlock kommer i ny utgave, se hva som blir endret i denne. Yale kommer med zigbee modul nå snart også etter hva jeg forstår. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Hvor finner du den informasjonen? De har en elendig måte å drive et firma når de ikke opplyser om dette på nettsiden Lenke til kommentar
kay_rs Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) Jeg har vært i kontakt med idlock direkte flere ganger i forbindelse med et ønske om at de kan lage en firmware oppdatering som gjør det mulig å deaktivere autolåsfunksjonen som nevnt over. Første henvendelse var ifjor da jeg kjøpte låsen. Da fikk jeg beskjed om at en ny firmware var på trappene og at jeg fikk følge med på Facebook sidene. Der skjer det jo fint lite og lite eller ingen info er å hente/få ang oppdateringer.... Endret 22. juli 2017 av kay_rs Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2017 Hvor finner du den informasjonen? De har en elendig måte å drive et firma når de ikke opplyser om dette på nettsiden De har sagt på Facebook at det ikke vil selges flere enheter hos dem før ny versjon er tilgjengelig. Sist jeg så noe var det anslått at det ble i oktober. De har jo ikke hatt idlock på lager siden midten av april. Ligger noen skjermbilder fra Facebook der dette kommer frem inne på byggebolig sitt forum. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2017 Hvor finner du den informasjonen? De har en elendig måte å drive et firma når de ikke opplyser om dette på nettsiden Idlock eller Yale du lurer på hvor infoen er hentet fra? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) Hvor finner du den informasjonen? De har en elendig måte å drive et firma når de ikke opplyser om dette på nettsiden Idlock eller Yale du lurer på hvor infoen er hentet fra? idlock, som er besvart Må snart uansett bytte ut låsen på døra (slitasje) Endret 22. juli 2017 av Dubious Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Var inne på Yale siden og der står det at låssylinder må være oppe, men jeg tenkte at sånt var universalt Min sylinder er under håndtak, så i følge nettsiden til Yale så vil den ikke passe i min dør Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Finnes det noe smartlås på det norske markedet (jeg liker veldig godt yale), som låser opp døren når du nærmer deg den? Typ at den registrer mobilen.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Finnes det noe smartlås på det norske markedet (jeg liker veldig godt yale), som låser opp døren når du nærmer deg den? Typ at den registrer mobilen.. Tja, sannsynligvis ikke uten noen kontroller som håndterer dette. Muligens dana? litt usikker. Men dette gjør en lett med en kontroller, feks med id lock + homeseer Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 ID Lock 150 blir tilgjengelig tidlig i 2018 Men, den passer uansett ikke til min dør da det har blitt vanlig med låsen over håndtaket og det blir ikke byttet dør da jeg leier Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Må innrømme det irriterer meg litt at så få av produktene av den typen ikke har manuell nøkkelbackup. AtW Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 ID Lock 150 blir tilgjengelig tidlig i 2018 Men, den passer uansett ikke til min dør da det har blitt vanlig med låsen over håndtaket og det blir ikke byttet dør da jeg leier Forøvrig ikke mye nytt, ble egentlig ganske skuffet Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Den forrige modellen passet rett i min dør, selv om den som sto i døra hadde lås over håndtaket. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Den forrige modellen passet rett i min dør, selv om den som sto i døra hadde lås over håndtaket. Hva mener du med "selv om"? Smartlåsene er laget for dører med lås over håndtaket Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Leste det som om du ikke kunne bruke den fordi du hadde lås over dørhåndtaket. Men har det egentlig noe å si? Man bytter jo ut all innmaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå