Gå til innhold

Reparer iPhone på timen - med Apples velsignelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Ingen uautoriserte aktører har tilgang til originale skjermer og deler"

Det er jo dratt ut av ræva. De kan fint gjøre som Apple selv gjør, bruke brukte deler. Jeg kan kjøpe en iPhone 7 og da ha deler for å reparere en annen iPhone 7 selv om jeg ikke er autorisert :p

Lenke til kommentar

Tjja, hva er "refurbished" for noe da? Hvis de får inn telefoner som bare X er ødelagt så tar de vare på og bruker Y til reparasjon. Sparer masse penger på det ;)

Refurbished modeller framstår jo som nye når de mottas. Alt det eksterne (skjerm, bakdeksel) og batteri er nytt og ubrukt, såvidt jeg.
Lenke til kommentar

Tjja, hva er "refurbished" for noe da? Hvis de får inn telefoner som bare X er ødelagt så tar de vare på og bruker Y til reparasjon. Sparer masse penger på det ;)

Refurbished modeller framstår jo som nye når de mottas. Alt det eksterne (skjerm, bakdeksel) og batteri er nytt og ubrukt, såvidt jeg.

Det er riktig ja. Refurbished iPhones har alltid nytt batteri, skjerm og chassi.

Lenke til kommentar

Det er jo intet argument.

Poenget var jo at Apple bruker brukte deler i refurbish'ede telefoner. Det kan hvem som helst andre også gjøre.

Hvilke av delene som er ny/brukt er uvesentlig. For det vi vet kan jo Apple også sette på brukte skjermer som ser bra ut, eller bare bytte selve glasset på fronten....

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Opprett ny...