AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Kan noen saksøkse meg for 80.000 pga det kom mus i leiligheten jeg leide? Dette var altså på en gård... Det påstås at jeg har skyld i dette. Har ikke gjort noe for at det skal ha kommet mus. Hvordan legger de frem dette beviset? Anonymous poster hash: 653bb...a73 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Folk kan alltids saksøke, om de vinner er en annen sak. Jeg tror ikke du har noe å bekymre deg over. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Vel, hvilke grunner oppgir de for å saksøke? Har du omringet huset med ost? 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Aldri hørt om gårdseiere klage over å ha fått mus. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Mus kommer seg inn hvor det skal være hvis det er smutthull. Er det eldre bolig uten musesperre rundt kledning er det fritt fram hvis det er en åpning. Mener dette ligger på gårdeiers ansvar å sikre boligen og treffe de tiltak som er nødvendig, også mot skadedyr, med mindre matavfall og søppel har vært lett tilgjengelig fra din side - og det er direkte sporbart tilbake til deg. Men uansett, å bo på en gård med diverse fórtyper og masse snadder for gnagere i fri flyt, skal det bli en interessant rettssak å følge. Så jeg ville ikke mistet nattesøvnen for dette personlig. Endret 6. juli 2017 av LabWeiler 2 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Dette er bare tull. Det er alltid mus på gårder. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå