oddiss Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei alle sammen! Har gått til innkjøp av en Pc-to Tv cable for og kunne se mine filmer på Tv. Har koblet kabelen helt riktig og får bilde på Tv skjermen med det er dessverre i svart hvit..Har ett Msi Gforce FX 5600 XT 128 mb DDR skjermkort med Tv.out/dvi-i,retail.. Spørsmålet mitt er hva kan være feil siden jeg bare får det i svart /hvit på Tv`n Håper det er noen som kan hjelpe meg der ute:::: Takker på forhånd Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Du må in i instillingene og sette på PAL eller noe sont ja (Husker ikke mere) jeg hadde samme problemet selv. Lenke til kommentar
mozz Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Du må kanskje se om du finner en annen kanal på tv'n din hvis du bruker s-videokabel. Det er forøvrig en drøss med tråder om dette på forumet Lenke til kommentar
drbruket Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Du må stille inn tv til å vise i s-video. alt etter vilken uttgang du bruker på grafikkortet. Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det er vanleg å få svart-kvitt når TVen ikkje støttar S-video. Reknar med at du brukar ein s-video til scartovergang. Har du fleire scart-inng. på TVen kan det hende at ikkje alle portane støttar s-video. S-video til composite converter/kabel finnst. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Har hørt at man må ha en mellomkabel av et eller annet slag på msi kort for og få farger på tv`n, kan det stemme? Håper noen kan avkrefte eller bekrefte dette.... Endret 6. desember 2003 av Znoken Lenke til kommentar
Pin Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) jeg fikk det samme på min tv, men fant ut etter litt plunder at jeg hadde 4 av modes, hvor en ble svart hvit og en ble farger, heter 2S den moden her som gir farger... (på tvn ikke pcn....) Endret 6. desember 2003 av Pin Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei alle sammen! Har gått til innkjøp av en Pc-to Tv cable for og kunne se mine filmer på Tv. Har koblet kabelen helt riktig og får bilde på Tv skjermen med det er dessverre i svart hvit..Har ett Msi Gforce FX 5600 XT 128 mb DDR skjermkort med Tv.out/dvi-i,retail.. Spørsmålet mitt er hva kan være feil siden jeg bare får det i svart /hvit på Tv`n Håper det er noen som kan hjelpe meg der ute:::: Takker på forhånd Hva slags TV har du? Bruker du s-videokabel med overgang til scart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå