pgdx Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva med å legge "Ja takk" til i samme posten, i stedet for å lage en ny? Hva med å sende en PM istedenfor å gå off topic i denne tråden, Polecat? Det gjelder for såvidt Enden og meg også! Spiller vel ingen rolle om han skriver to poster etter hverandre? Jeg gjør alltid det hvis det er noe jeg glemte. Hater den "this post has been edited by..." som kommer, og det er ingen som bryr seg om postcount heller.. Let it go, sier jeg... Lenke til kommentar
robgar Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Ja takk Tre eller flere like tråder vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Ved å svare på spam-tråder, vil du bli regnet som medvirkende til spam, og en midlertidig utestengelse kan bli tatt i bruk. Bumping er ikke tillatt. Korte unødvendige innlegg og "telletråder", utelukkende ment for å øke sitt totale antall poster, er uønsket. Hva med å legge "Ja takk" til i samme posten, i stedet for å lage en ny? Var ikke meningen, tenkte ikke på det der og da....................... Lenke til kommentar
robgar Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Jonas nå er klokka litt over 8 er den klar?, logger meg på msn, ([email protected]) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 /me ser du har brukt mitt forslag. Ble jo ganske bra det. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Det er litt under testfasen enda da Har du noen sider du vil ha under linker polecat? eller andre? Endret 8. desember 2003 av robgar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har du noen sider du vil ha under linker polecat? eller andre? www.demoted.org holder lenge takk. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Sweet layout polecat Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 beldig bra design, men vet ikke helt om det blir ivaretatt.. muligens bar fordi det er i oppstartfasen, men er dette? brøt liksom litt med resten av stilen, etter min mening da. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 beldig bra design, men vet ikke helt om det blir ivaretatt.. muligens bar fordi det er i oppstartfasen, men er dette? brøt liksom litt med resten av stilen, etter min mening da. Ja, det passa seg ikke helt... og det heter "arrangement". Lenke til kommentar
robgar Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Takk for hjelpen, skal rette det opp nå. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Andre ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå