PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 men nå skal (jonas) pynte litt på det. blir nok bedre da. faktisk lite nødvendig, da trådstarter allerede er i gang med kodinga av mitt forslag. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det er søndag morgen, og det var en rolig lørdag kveld. Jeg har ikke noe særlig annet å bedrive. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 var ikke ditt forslag i html da pc? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 var ikke ditt forslag i html da pc? Nope. Men her ligger forslaget i überavansert frontpage koding. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) *grøsse* Men jeg må si at det er få som mestrer fp som du Endret 7. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er vel like få som bruker det. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 *grøsse* Hva mener du? Lenke til kommentar
robgar Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Hvordan får jeg opp de fem siste fra forumet på et html dokument? (bruker invisionfree sitt forum) Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Grøsser ved tanken på sider laget i fp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er vel like få som bruker det. Det har du sikkert helt rett i. Hver gang noen ser at jeg har benyttet meg av FP, kommer det alltid 10-20 tips om å bruke DW i stedet. Har brukt det en del også, men gammel vane er vond å vende, og FP har egentlig det jeg trenger. Evt går jeg inn å endrer koden selv, og så har jeg jo enden da. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Har du pynta ferdig jonas? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Jeg vet ikke om jeg syntes Polecat sitt forslag passet så bra til disco. Det var liksom ikke de riktige fargene. Jeg forbinder for så vidt lyse farger og mange flotte farger med disco, så jeg likte (jonas) sitt forslag bedre. Robgar: Jeg synes du bør bruke det. Endret 7. desember 2003 av Toolshed Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg vet ikke om jeg syntes Polecat sitt forslag passet så bra til disco. Det var liksom ikke de riktige fargene. Må vel forsåvidt si meg enig der... Tenkte ikke over det da jeg laget den. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har du pynta ferdig jonas? Jeg har litt andre prioriteringer akkurat nå, men jeg kan gjøre det ferdig lets say i 8 tiden? Du skulle ha en bunn, sant? Lenke til kommentar
robgar Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Noen som hvet hvordan jeg kan lage en medlems liste, med automatisk registrering? (manuel= skriver mail form -> sender til meg -> tid-> Jeg legger dem inn manuelt. ) (automatisk= skriver registrerings form -> legges inn automatisk.) Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Tar gjerne polecat sitt jeg hvis Robgar går for (jonas) sitt. På tide jeg bytter ut den kjedelige siden min. Bare jeg får løst servervalgproblemet Endret 7. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ja takk Tre eller flere like tråder vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Ved å svare på spam-tråder, vil du bli regnet som medvirkende til spam, og en midlertidig utestengelse kan bli tatt i bruk. Bumping er ikke tillatt. Korte unødvendige innlegg og "telletråder", utelukkende ment for å øke sitt totale antall poster, er uønsket. Hva med å legge "Ja takk" til i samme posten, i stedet for å lage en ny? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 kan vel nesten ikke kalle det bumping når begge kommer i samme minutt. Kall det heller spam Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 kan vel nesten ikke kalle det bumping når begge kommer i samme minutt. Kall det heller spam Jaokeida, men du tok poenget mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå