robgar Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) SOm i foregående innlegg har det for noen sikkert gått opp at jeg skal lagge en side om KInarro disco, en side med info og bilder til Et discotek jeg og noen kompiser holder, Jeg har prøvd å komme med egne ideer, men jeg er ikke god. Er det noen som kan lage en logo og et design til meg? Om ja husk å skriv signaturen din på den! SIDEN MED DESIGN Endret 16. desember 2003 av robgar Lenke til kommentar
robgar Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Kan noen hjelpe meg vær så snill? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 > knarrodisco.gif (41kB) Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 bravo pc, bravo Litt kalde farger du valgte..? Mine erfaringer med disco er heller hete Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 bravo pc, bravoLitt kalde farger du valgte..? Mine erfaringer med disco er heller hete Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 20 min. Må stikke. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Drittstilige begge to, hvordan kan jeg få dem overført? har msn messenger... logger meg på ([email protected]) Tusen takk foresten Endret 6. desember 2003 av robgar Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (jonas) sin har ingen topp og ingen bunn Ellers bra. Dog, PoleCat sin er best. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (jonas) sin har ingen topp og ingen bunn Ellers bra. height=100% så blir det jo bra, bare å ta sidene helt ned det Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (jonas) sin har ingen topp og ingen bunn Ellers bra. height=100% så blir det jo bra, bare å ta sidene helt ned det Jeg synes (jonas) sin var rå! Rogbar: Sidene er ikke laget som html ennå, men er det psd-filene du er ute etter? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Rogbar: Sidene er ikke laget som html ennå, men er det psd-filene du er ute etter? Nå er mitt forslag laget i html, så det så. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 begge forslagene var stilige, likte ikke fonten i headeren på (jonas) sin, men det er det vel lett å gjøre noe med.. med litt tid til å la resultatene synke inn mener jeg at PoleCat sitt var best. Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (jonas) sin har ingen topp og ingen bunn Ellers bra. height=100% så blir det jo bra, bare å ta sidene helt ned det Nope, en side SKAL ha en bunn og en topp Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 topp = adresselinje bunn = statuslinje Neida, er enig. Men det bør ikke være umulig å mekke inn for en som kan bruke paint Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (jonas) sin har ingen topp og ingen bunn Ellers bra. height=100% så blir det jo bra, bare å ta sidene helt ned det Nope, en side SKAL ha en bunn og en topp uenig... så det holder.... Synes sider som bare går edover i de "uendlige" kan være tøffe... dessuten er det jo en topp der.... Eventulet går det jo ann å legge til en copyright shit i bunnen Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 siden har jo egentlig en slags bunn, som avrundes med et hjørn innholdsboksen.. en topp derimot har nok siden ikke det synes jeg at den mangler. men dette er vel litt off-topic.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg kan godt lage bunn og topp, pluss forandre skriften på siden.. Jeg hadde bare litt dårlig tid. Jeg kan pusse på resultatet imorgen. Jeg MÅ ha søvn. Btw: Jeg synes sider uten topp og bunn er akseptabelt, bare det brukes riktig. Jeg mener jeg brukte det riktig, men som sagt, det kan endres. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg kan godt lage bunn og topp, pluss forandre skriften på siden.. Jeg hadde bare litt dårlig tid. Jeg kan pusse på resultatet imorgen. Jeg MÅ ha søvn. Btw: Jeg synes sider uten topp og bunn er akseptabelt, bare det brukes riktig. Jeg mener jeg brukte det riktig, men som sagt, det kan endres. enig toppen er den "logoen" Knarro Design Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 toppen er den "logoen" Knarro Design Akkurat, den logoen var litt trøtt, ergo, ingen skikkelig topp Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 toppen er den "logoen" Knarro Design Akkurat, den logoen var litt trøtt, ergo, ingen skikkelig topp men nå skal (jonas) pynte litt på det. blir nok bedre da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå