bowelripper Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Når i svarteste ****** kommer de nye AMD-kortene med MCP-S (integrert SATA)? Er drita lei av å vente! Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 er det ikke mange amd kort med innebygd sata da? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 er det ikke mange amd kort med innebygd sata da? Ikke integrert i southbridge. S-ATA på NF7-S og AN7 går over PCI-bussen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 vel, det fungerer helt fint med s-ata over pci bussen også da, så jeg vet ikke hva trådstarter klager over... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 VIA sine KT600 har vel det, eller kanskje ikke dette du mener? As with all KT600 motherboards that we’ve come into contact with over the last couple weeks, the 7VT600 1394 has native Serial ATA support, courtesy of VIA’s brand new VT8237 South Bridge. http://www.anandtech.com/mb/showdoc.html?i=1838 Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg glømte å si at jeg mente kort basert på nForce2-brikkesettet. F.eks. er visstnok MSI K7N2 Delta det første kortet med MCP-S. Men når kommer det i butikkene, tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå