Andrea Bruer Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 INNSIKT: Hva er egentlig kunstig intelligens? (Ekstra) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 AI virker ikke. Hvorfor fikk jeg ikke beskjed fra Google om at 0635-bussen ikke gikk idag? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 (endret) AI virker ikke. Hvorfor fikk jeg ikke beskjed fra Google om at 0635-bussen ikke gikk idag? Antakelig fordi busselskapet ditt lider under vrangforestillingen at dataene deres har noen monetær verdi, så de deler dem ikke - og dermed vet Google heller ikke når bussen din går (eller ikke går). Endret 3. juli 2017 av henrikwl 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Det er faktisk godt mulig. Etter å ha stått der et par minutter fikk jeg spørsmål fra Google om det var hengt opp en rutetabell der (!). Kanskje at det virker likevel. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Haha! Google vet jo at du står ved et busstopp, og hvis du har stått en stund kan det jo tenkes at du får spørsmål som er ment å hjelpe deg videre ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Dersom Google stiller et spørsmål er det fordi du skal hjelpe Google, ikke motsatt. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Svar ja, så spør de kanskje om du kan ta et bilde av rutetabellen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Vi får se. Foreløpig har de bare spurt hvor lengde det lokale begravelsesbyrået holder oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå