p10 Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Jeg holder på å sette opp en softmoddet original xbox med emulatorer for retrospilling! NES og SNES har jeg god kontroll på, men trenger hjelp med å lete opp gode titler til Segakonsollene. Vet om Sonic, Super HangOn, OutRun og Afterburner. Men det er vel flere det er verdt å få med seg? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 (endret) Hvilken konsoll tenker du på? Mega Drive / Genesis hadde en del gullkorn. Noen av mine yndlinger: - Phantasy Star 4 (rpg) - Thunderforce 4 (shooter) - Ristar (plattform) - NHL 94 (hockey) - Vectorman (plattform) - Golden Axe (fighting) - Streets of Rage 2 (fighting) Det er for mange gode til å liste opp, jeg kommer ikke på halvparten. Bruk YouTube til å finne noen topplister. Endret 2. juli 2017 av :utakt Lenke til kommentar
Helge1 Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Golden Axe og Streets of rage var jo grunnen til å kjøpe Sega i gamle dager De hadde oppfølgere også. Spilte det aldri selv men Echo the dolphin var veldig populært. Samme med fantasy zone. Allisia Dragon og Strider var også bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå