Evleos Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Trenger for tiden en ny vifte til GeForce 4 TI 4200 kortet mitt, ettersom den gamle viften har sagt takk for seg. Tenkte øyeblikkelig på denne her http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1349 Lurer på om denne passer på kortet mitt (Asus TI 4200), kortet har fire fester på. Men den gamle viften tok bare i bruk to. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 DEN DER ER BRÅKETE , kjøp heller en heatpipe! Eller den fra revoltec dem har på 3dfxcool.no! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Nei den er ikke bråkete, Drazen. Da har du bare vært uheldig og fått en med føkka vifte. Jeg har hatt den samme kjøleren på samme kortet, Asus Ti4200, og den kjølte bra, bråket lite og så veldig bra ut. Det er fire hull til fester for at du skal kunne bruke den på alle Geforce 4 kort, men du bruker bare 2 av de til å feste den Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg vil gjerne senke støynivået på 3d kortet mitt da dette bråker litt..samtidig få opp\ eller tilnærmet kjøleytelse som viften til pov gf4 ti 4200xp(det jeg har) hva kan jeg kjøpe for å få bedre ytelse\kjøling og lavere støynivå? vannkjøling er ikke aktuelt.. er det noen sett som er bedre enn den vifta? har på følelsen at ikke så mange kommer like langt uansett kjøling:( Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Jeg hadde det samme problemet for 3 dager siden. Hadde en Heatpipe før, ikke til å anbefale! Jeg kjøpte denne: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=CCBA4P&toc=3870 . Veldig enkel montering, kun to klips. Den ser bra ut, bråker ingenting og kjøler bra! Endret 6. desember 2003 av Jerix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå