kremt Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Outlander PHEV er en veldig god totalpakke for mange. Nesten ikke avgifter, god plass, kan trekke henger, går ca 3 mil på batteri Automat, 4wd, god nok komfort for de fleste. Ikke en bil for entusiaster og helt sikkert ikke en kjøremaskin, men de fleste har jo bil for å dekke daglige transportbehov og der er den nok temmelig god. Stort utvalg av biler på markedet men mye er import, som ikke er noe problem i seg selv så lenge de er en del billigere. Jeg ville prøvd hvertfall 4-5 forskjellige biler, den du liker og ender opp med kan være noe helt annet enn du trodde på forhånd. Titte på bilder og tall på et ark sier ikke så mye som å prøve de i virkeligheten. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Diesel og bensin betaler samme pris i bommen Samme årsavgift også Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Diesel og bensin betaler samme pris i bommen Samme årsavgift også Nja, både i Oslo og Bergen skal det differensieres i bompenger på diesel/bensin. I Bergen vil prisene for dieselbiler øke med en tier for hver passering. Lenke til kommentar
G Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Lureoverskrift Trodde du skulle kjøpe drivstoffet for å tjene en slant. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) Diesel og bensin betaler samme pris i bommen Samme årsavgift også Betaler mer i årsavgift for Pajeroen som ikke har DPF enn for den med, men regner det som personlig NOx kvote for ett år. Endret 11. juli 2017 av LabWeiler Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Tenkte mer på nyere biler og ikke gamle skrap Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Ser den, men måtte presisere. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Peugeot 3008 og Mazda cx-5 ser ut til å være greie valg både som bensin og diesel. Om jeg bodde i Oslo eller Bergen ville jeg valgt bensin. Ellers i landet ville jeg valgt diesel. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Like stor sjanse for at det blir diesel forbud i Trondheim, evnt at bomtaksten blir høyere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå