IHaveADream Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Hei, I offentlig sektor, der innstillingråd foretar intervjuer og skriver innstilling, mens ansettelsesrådet avgjør ansettelsen; hvordan er ansvarsfordelingen for øvrige oppgaver? Altså; hvem sjekker referanser? Innstillingsrådet før de sender innstillingen til ansettelsesrådet, eller er det sistnevnte som kontakter referaner? Og hva står det egentlig i en innstilling? Er det innstillingsrådet som skriver "anbefalinger" av hvilke kandidater de mener egner seg mest til jobben, eller er et bare en ren redejørelse de skriver, og ansettelsesrådet som foretar alle vurderinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå