AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Hei! Er det noen som vet om fastlegen kan skrive ut antibiotika til behandling av akne? Og eventuelt kremer og andre behandlingsformer (Epiduo/Differin)? Jeg fikk dette hos privat hudlege sist, men da kostet det flere 1000 kroner for en 10 minutters konsultasjon. Takk. Anonymous poster hash: 59915...c0e Anonymous poster hash: 59915...c0e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Ja, dette får du hos fastlegen, og om differin/basiron ikke fungerer får du henvisning til hudlege. Jeg gjorde selv det her via fastlege i 2012 og det er en av de beste avgjørelsene jeg har gjort. Behandlingen tok 8 måneder, men jeg har vært helt akne-fri siden. Du må regne med å bruke en liten sum penger, resten dekkes av staten. Jeg fikk først differin - det funket ikke, så fikk jeg isotretinoin av hudlegen, som fungerte. Anonymous poster hash: b13a3...7aa Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 (endret) Det koster deg opp til kr 2205,-, siden har du frikort og resten ble gratis. Endret 2. juli 2017 av Skandinav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå