NTB - digi Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Seks av ti unge ser på skjerm i senga Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Jeg har motsatt problem når jeg bruker mobiltelefonen i senga til lesing. Kommer som oftest bare litt på vei før det er bare å legge den ifra seg før man faller i søvn. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Så få? Trodde det var nesten alle. Jeg har motsatt problem når jeg bruker mobiltelefonen i senga til lesing. Kommer som oftest bare litt på vei før det er bare å legge den ifra seg før man faller i søvn. Samme her. Jeg kan f.eks. prøve å se en TV-serie eller film, men klarer ikke holde øynene åpne. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Dét er en litt morsom psykologisk faktor. Vi gjør alt vi kan for å holde oss våkne når vi -ikke- vil legge oss. Ser på tv helt til vi sovner i stolen. Men når vi legger oss, vil vi helst ha litt underholdning eller lese noe interessant for å gi oss selv en god natts søvn, sovne med litt godt "håp". Det er et tegn på utilfredsstillende livsstil. Hvis man virkelig hadde gledet seg til neste dag, så kunne man ikke vente med å hoppe i senga og få en skikkelig god natts søvn. Få psykologi inn som fag i barne- og ungdomsskolene. Hvis man har klare, tydelige og motivérende livsmål, så trenger man ikke disse små "dosene" av underholdning for å være "lykkelig". 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 ^Kunne ikke hvert mer enig. Hadde psykologi på VGS, kanskje det faget jeg har fått mest ut av. 1 Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Det har skjedd flere ganger jeg har sett på film eller lest på mobilen i senga, og plutselig våkner jeg opp om morgenen, og jeg har fortsatt mobilen i hånda. Umulig å sovne så fort som det uten mobil Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Går helt greit så lenge man bruker en skjermfilter-app som endrer fargetemperaturen. Helt ubegripelig at funksjonen ikke forlengst er innbakt i Android. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Kjører alltid helt lavest lysstyrke i tillegg til Night Shift-funksjonne på iPhone. Allikevel syns jeg det fortsatt er for lyst, og ville gjerne hatt det enda mørkere. Er dog en uvane, så prøver å se ferdig/gjøre ferdig alt før jeg ligger i senga. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 (endret) Anbefaler Easyeyes for Android, kan endre både fargetemperatur og lysstyrke til svær lavt. ^^ Jada, ser litt av og til selv også, dog ikke så ofte som før. Viktig å sove bra. Leser heller dét jeg skal på dataen, og skrur den ikke av før jeg er -helt- ferdig med å surfe. Endret 3. juli 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Arne Hermansen Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg har motsatt problem når jeg bruker mobiltelefonen i senga til lesing. Kommer som oftest bare litt på vei før det er bare å legge den ifra seg før man faller i søvn. Jeg også faller i søvn ganske fort etter ei stund med min Galaxy S2 rene sovemedesinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå