baguett Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Hei. Jeg har flyttet inn i ett borettslag og ønsker å få innbruddsalarm i boden. Den ligger i garasjeanlegget og er utsatt for innbrudd, bedre blir det ikke av at naboboden er ubebodd og skilleveggen til min bod går ikke helt opp til taket. Det jeg tenker å gjøre først er å plaste igjen taket slik at man ikke kan komme inn via naboboden uten å skjære hull, dette hindrer også noe innsyn. Mulig jeg erstatter dette med sponplater senere for bedre sikkerhet. Men fortsatt er det mulig å brekke opp låsen, så jeg tenkte at en IR detektor hadde vært greit, med innebygd sirene. Dog er jeg ikke interessert i å gå rundt med en fjernkontroll hver gang jeg skal inn i boden, så et betjeningspanel inni boden hadde vært å foretrekke. Har lett men ikke funnet dette, kun typen med fjernkontroll. Vet noen om en plass hvor man kan kjøpe dette? Evt forslag til andre løsninger? Det blir litt verdisaker i boden da leiligheten har begrenset med plass, bla. en halvdyr sykkel og mye turutstyr. Sykkelen skal jeg feste til en bolt jeg skal skru i betongveggen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 http://www.biltema.no/no/Hjem/Sikkerhet/Alarm/Tradlost-alarmsystem-2000024321/ 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 3. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2017 Dessverre er sentralenheten i den pakken ikke beregnet å kjøre på batteri, men har det kun som backup ved strømbrudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå