Fotoskrulla Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Blå lupiner mot rusten vegg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Veikantplanten lupin ble satt på Norsk Svarteliste av Artsdatabanken i 2007, og er uønsket i det norske landskapet. Jaja, men uansett synes jeg bildet fargerikt og fint. Kanskje ville jeg ha tatt bildet fra en annen vinkel, kanskje.... Og et lite lommekamera er alltid lurt å ta med seg Arnfinn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Veikantplanten lupin ble satt på Norsk Svarteliste av Artsdatabanken i 2007, og er uønsket i det norske landskapet. Jaja, men uansett synes jeg bildet fargerikt og fint. Kanskje ville jeg ha tatt bildet fra en annen vinkel, kanskje.... Og et lite lommekamera er alltid lurt å ta med seg Arnfinn Jeg prøvde meg med litt forskjellige vinkler, men det ble vanskelig uten å få med ting jeg ikke ville ha med i bildet...du vet hvordan det er bak containere.. Lupiner er helt håpløs til å spre seg, men dekorative det er de. ..og om man ikke har lommekamera, så har man jo nesten alltids mobilen da..til nød.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Jeg vokste opp med lupiener ved hytte i Sverige. Mange forskjellig farger. Flott bilde, lupiner med rust bakgrunn Mobilkameror tar å kæmpebilde, som Huawei Nexus P6 Mvh Leif Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Veldig flott og fargerike motiver. Du også holder til Sony, Jeg har tre kameraer og de er Sony også. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Bærre lækkert, Helene. Disse sees vel mest på som ugress idag enda så vakre de er der de popper opp overalt der de ikke skal fordi de er så villige etter å ha rømt fra hager rundt omkring. Hadde sjøl et bed med slike som guttunge. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg