Gå til innhold

Get mobilabo. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

1) Sjekk hva som gjelder av oppsigelsestid hos Telenor, hvis du bytter fra dem idag, kan du i verste fall måtte betale hos dem ut August. Men jeg vet ikke.

2) Dekning er fortsatt et issue hos noen. Get bruker Telias nett, noe som betyr at du kan få bedre dekning. (He, he.)

3) Get er en billigoperatør. Sjekk tilgjengelighet hos kundeservice, leveringstid på nytt Sim, sperremuligheter og om alle tilleggstjenester du har idag, finnes hos Get.

Telenor og Telia er uten tvil det dyreste stedet å være kunde, men kvalitet har en pris. Punktene ovenfor gjelder alle billigoperatører, ikke bare Get.

Lenke til kommentar

2) Dekning er fortsatt et issue hos noen. Get bruker Telias nett, noe som betyr at du kan få bedre dekning. (He, he.)

På 4G, ja. Ikke så mange mobiler med VoLTE i bruk enn så langt. Samtaler utover 4G er vel Telenor fortsatt best på.

Endret av GeirHH
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Bestiller man Get Mobil i dag eller i morgen får man gratis ut året.

Tester 20 GB pakka til 0,- i året nå. Tok bare nytt nummer for å teste.

https://www.get.no/v3/mobil/abonnement#/

Hvordan er deres erfaringer?

edit, brukte opp data nå for å teste, fikk sms. De struper visst ikke før man når 800 MB etter kvoten. Og for hver MB over kvoten koster det 49 øre. Jeg leste ikke det med liten skrift godt nok.

Endret av MegaMann2
Lenke til kommentar

Har Get tv (har familie pakke, getbox II, inkludert HBO om jeg vil pga mye poeng)og internett nå, vurderte å gå over til GET mobil, men de har ikke brukt opp kvote stopp, det er automatisk påflylling, noe jeg ikke liker. Aner ikke om de har ubrukt data går auto til neste mnd.
Så, jeg forsetter med Chilimobil, så lenge jeg er i Norge, er den billigst i abonnemand. Der er det ved oppbrukt kvote, strupes hastigheten. og datarollover.

Lenke til kommentar

Bestilte meg et gratis abonnement med nytt nummer, greit med 20 GB ekstra i november og desember.

Ikke så verst deal med 20 GB til 439 kr mnd inkludert gratis datasim dersom du er kunde hos dem fra før med bredbånd og TV. Get har dog ikke 4G Tale eller Wifi Tale ifølge kundeservice og er dermed uaktuelle for min del,

Lenke til kommentar

4G tale og wifi tale ble jeg veldig raskt vant til. Jeg håper alle operatørene får fingeren ut og tar dette i bruk snarest. :)

Enig, jeg må innrømme at 4G Tale er viktigst for min del siden det gjør at jeg kan sjekke ting på nett via mobilen i samtaler uten problemer, med 3G så fungerer det gjerne en stund før datatilkoblingen faller ut. Og nå som det flere steder jeg oppholder meg ikke lenger er 3G-dekning så faller jo mobilen rett over på 2G ved innkommende anrop som ikke er levelig for min del.

Etter jeg hadde OneCall sitt prøvekjøp til 99 kr for to måneder tidligere i år så bestemte jeg meg for å aldri mer gå tilbake til en operatør uten støtte for 4G Tale, det var som å gå flere år tilbake i tid med funksjonalitet.

Lenke til kommentar

Hos meg er det snakk om innendørs dekning. 2G og 3G er dårlig, mens 4G og wifi er tipp topp tommel opp. Da bør man kunne ringe også. Før vurderte jeg en ringe-app, men nå slipper jeg den problemstillingen etter kjøp av en volte/vowifi støttet telefon og operatør.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...