Roar Kneppen Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Urban Art 181 og 182 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Tenk så trist dette huset ville vært hvis det bare var malt grått, nå er det jo en severdighet! Og graffittien på muren setter prikken over i'en . Jeg foretrekker V1 med hele miljøet i dag. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Tenk så trist dette huset ville vært hvis det bare var malt grått, nå er det jo en severdighet! Og graffittien på muren setter prikken over i'en . Jeg foretrekker V1 med hele miljøet i dag. Nå er det jo gate imellom muren og huset som faktisk fortsatt den dag i dag hetter Himmelblå og ser slik ut. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Flotte bilder hvor kunstneren i v1 , min favoritt, har skapt sin egen godværshimmel . Noe vi kunne trenge i Bergen etter en måned med regn . Det var slik i fjor også , kanskje det er klimaendringene . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg