matstil Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Sliter med å forstå hvilke specs jeg trenger for mine behov, så prøver heller å be om hjelp i stedet for å famle i blinde på egenhånd. Ønsker en pc som kan brukes til videoredigering i Premiere Pro, After Effects og Davinci Resolve 14. Redigerer ikke i 4k for øyeblikket, men ser ikke bort fra at det vil bli aktuelt. Vil også bruke Lightroom og Photoshop. Stillegående er selvfølgelig ideelt. Kommer ikke til å bruke den til gaming i det hele tatt. Vil helst ikke bygge selv, og hadde foretrukket en pris mellom 10-15k(om det i det hele tatt er realistisk?). Hvis det å bygge selv er eneste muligheten for å komme innafor budsjettet tar jeg gjerne imot forslag, jeg klarer bare personlig ikke finne ut av en budsjettvennlig løsning hverken den ene eller andre veien, som for meg tyder på at jeg har litt urealistisk budsjett i forhold til hva jeg er ute etter, men satser likevel på at det finnes et lite håp. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 mye ram og sterk prosessor... mao: 16-32 gb minne og i7, fortrinnsvis stasjonær Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Du får generelt aldri kraftig nok hardware når du vil jobbe med video, spesielt om du foretrekker å jobbe effektivt med materialet med best mulig representasjon mens du jobber. Du kan jo lese deg opp på proxy editing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå