Gå til innhold

Forslag; Vise alle 24 juletilbud før 1. des?

Anbefalte innlegg

Min erfaring fra 'ukens tilbud' har nå alltid vær at produktet jeg nettopp kjøpte kom på tilbud neste uke og aldri at produktet jeg har tenkt å kjøpe plutselig kommer på tilbud.

Man kunne publisert lista over produkter som kommer på tilbud, men ikke til hvilken pris og hvilken butikk.

Ellers syns jeg ikke overraskelsesmomentet i en julekalender er så sort jeg. " :eek: En sjokoladekule i dag også? "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seff vil alle vite hva slags tilbud som kommer. Selv ville jeg jo spise all sjokoladen i kalenderen min 1. desember når jeg var liten, men hadde jeg da noe å glede meg til de andre dagene?

Det er jo litt kos å pusse tenna og vente på kalenderen klokka 12 før man legger seg :)

Lenke til kommentar

Syntes heller ikke at forslaget var så dårlig. Men det kommer litt an på hva man forventer. Jeg er av den praktiske typen. Dersom jeg vet hva som kommer så er det lettere for meg å å vurdere og planlegge hva jeg skal kjøpe. Sparer da opp penger og går for disse tilbudene. Dersom man synes det er morsomere med spenningen og å ta en sjangse på å kjøpe noe, og dermed gå glipp av noe annet så er sikkert det osgå morsomt......for noen ;)

Slik som det er nå så er det stor mulighet for at jeg ikke kjøper noe av frykt for å gå glipp av noe annet :p

Men for all del. Jeg er glad vi har julekalenderen og håper ikke den forsvinner!

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar

Vel, av tradisjonsrike årsaker så er det nok best med 1 per dag.

Men av økonomiske årsaker kan jeg se at det blir en fordell å se alt på en gang.

Men bare tenk, hvis du ser alle tilbudene på en gang, det åpner jo for nye muligheter også. F.eks. du ser 2 gode produkter fra samme webshop, da må jo det gå an å kjøpe begge sammen. De eneste som tjener på at du kjøper en gang den 2. des, og en gang den 21. des er Posten. Vel, hvis det blir en mulighet så er det vel likegreit at man kan kjøpe produkter fra 23. des med en gang og til og med få den fort (og kanskje pakke den inn og gi den ut som julegave?)

Når man tenker på forbrukerinteresse, hvorfor bare i adventstiden? Kunne jo ha en påskekalender, sommerkalender, osv :o) (men da blir det ikke noe stas med kalenderen da)

Lenke til kommentar

Det er jo ikke snakk om å spise alle sjokoladene 1. desember. Det snakk om at det ikker er noe poeng å prøve og sjule for lille per at det faktisk er sjokolade i kalenderen de resterende 23 dagene også.

Jeg har lagd frimerke kalender til min kone i år - bladd i albumene hennes og kjøpt inn 24 frimerker hun kke har. Allerede andre desember 'vet' hun jo at i år kommer det frimerker hver dag.

Det blir dermed en kjempe overraskelse 1. desember når du får se hva som kommer på tilbud, og en liten overraskelse hver dag når du får se dagens produkt, nettbutikk og pris.

Blib: Jo, da. Jeg tror også det er bra optemistisk å tro at man kan endre julekalenderen, men hva skal man finne på på en lørdagskveld/søndags morge?

-Vegar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...