toth Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Jeg vil påstå at det isolert sett ikke sier så veldig mye om personen, ja. Korrekt. Så hva skal til for at en handling(gjentagende) sier noe(ikke alt) om en persons moral? Seriemorder? Gambler? Svindler? Nonne? Leger uten Grenser? Hallik? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Tenker at det er vel en grunn til at dere har vært sammen så lenge, hun må jo ha noen gode kvaliteter du setter pris på å ha i livet ditt. At dere trives sammen. Om du klarer å "komme over" det du har oppdaget er jo en annen sak, men . Jeg ville hvertfall prøvd. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Kommentarer som "dump den hora", "verdiene hennes er feil", "hun kan ikke stoles på", "hun har andre kjærester", og "hun er garantert utro", er for meg klare tegn på demonisering av seksualitet. Ellers er jeg helt enig i hva du siterte deg selv på i innlegget over. Det er ikke "kvinners seksualitet" som angripes. Det er handlingene til ei falsk hore. Hun har svake moralske verdier, er uærlig og respekterer ikke typen - bevist gjennom hennes egne løgner og årelang tilbakeholding av informasjon. Den eneste grunnen til at fortiden hennes ble brakt på banen var at det dukket opp informasjon fra en tredjepart. Det er hennes handlinger og upålitelighet som dømmes. Hva angår hennes seksualitet er irrelevant til hennes uærlige atferd. Du vet selv at å påkalle din egen moralske høytideligehet ved å fremstille motparten som å demonisere kvinners seksualitet ikke hører hjemme i denne diskusjonen. Du prøver å fremstille motparten i diskusjonen som moralister som generaliserer sine fordommer mot kvinner, mens saken og argumentasjonen tar for seg ei spesifikk dame som har opptredt uærlig, og følgelig kritiseres på bakgrunn av dette. Dette vet du, hvilket betyr at du selv er uærlig når du forsøker å svartmale motparten med en stråmann, samt hyklerisk når du kaller motparten for "moralister", og når du underbygger din egen uærlighet ved å appellere til moralske verdier. Det hele er en smålig opptreden, og det bør ikke komme som noen overraskelse at folk legger merke til det. Det beste du kan gjøre for å redde ansikt her, er å beklage ditt eget forsøk på å vinne moralsk fotfeste ved å kaste dritt på motparten. Kom heller med saklige argumenter enn stråmenn og moraliserende tøv. Endret 5. juli 2017 av Løgn 5 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Det å demonisere kvinners seksualitet er så jævlig gammeldags. Jeg blir oppgitt.Når fikk prostitusjon noe med kvinners seksualitet å gjøre? Hun gjorde det nok ikke for nytelsen, ergo har det nok mer med økonomi enn seksualitet å gjøre. Å være prostituert er ikke det samme som å være seksuelt frigjort.Hallo... Vi snakker vel fortsatt om folk som bor i norge og ikke en ghetto i Kongo. Her i norge har man gode nok muligheter til å veie pros mot cons og ta sine egne valg. Å være prostituert i Norge sier mye om personens seksualitet... Er man så usikker på seg selv at man ikke tåler å kunne bli sammenlignet med andre hannkjønn så kan jeg til en viss grad forstå at man må ha ei upult, naiv og uerfaren jente men med et normalt fungerende hode som opererer noenlunde rasjonelt så burde det spille liten rolle om en person har tatt på ti eller tusen tissefanter. Mht prostitusjon så selger jeg kroppen min til daglig da jeg også utfører oppgaver for andre. Ser ikke forskjell på en murer, snekker, regnskapsfører eller "prostituert". Vi gjør det vi velger å gjøre for andre for å ha det livet vi velger å ha. Endret 5. juli 2017 av Invader Zim Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Det å demonisere kvinners seksualitet er så jævlig gammeldags. Jeg blir oppgitt.Når fikk prostitusjon noe med kvinners seksualitet å gjøre? Hun gjorde det nok ikke for nytelsen, ergo har det nok mer med økonomi enn seksualitet å gjøre. Å være prostituert er ikke det samme som å være seksuelt frigjort.Hallo... Vi snakker vel fortsatt om folk som bor i norge og ikke en ghetto i Kongo. Her i norge har man gode nok muligheter til å veie pros mot cons og ta sine egne valg. Å være prostituert i Norge sier mye om personens seksualitet... Er man så usikker på seg selv at man ikke tåler å kunne bli sammenlignet med andre hannkjønn så kan jeg til en viss grad forstå at man må ha ei upult, naiv og uerfaren jente men med et normalt fungerende hode som opererer noenlunde rasjonelt så burde det spille liten rolle om en person har tatt på ti eller tusen tissefanter. Mht prostitusjon så selger jeg kroppen min til daglig da jeg også utfører oppgaver for andre. Ser ikke forskjell på en murer, snekker, regnskapsfører eller "prostituert". Vi gjør det vi velger å gjøre for andre for å ha det livet vi velger å ha. Skjønner ikke hvorfor du siterer meg, jeg kritiserte hverken prostituerte eller prostitusjon. Ei heller sa jeg at jeg ville hatt noe mot å være sammen med en. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Jeg siterte: Når fikk prostitusjon noe med kvinners seksualitet å gjøre? Hun gjorde det nok ikke for nytelsen, ergo har det nok mer med økonomi enn seksualitet å gjøre. Å være prostituert er ikke det samme som å være seksuelt frigjort. Og den er jeg ikke enig i her i norge.Hvis du ikke er seksuelt frigjort i norge så er du ikke prostituert. Altså - hele innlegget var åpenbart ikke siktet inn på deg, som du selv poengterer, men det var altså grunnen til sitatet. Endret 5. juli 2017 av Invader Zim Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Mener du altså at det ikke finnes norske prostituerte i Norge som ikke egentlig liker det de driver med? Det er uansett ikke korrelasjon mellom seksuell frigjøring og prostitusjon, det er to helt separate konsepter. Du vil finne nok av seksuelt frigjorte som finner prostitusjon vemmelig. Endret 5. juli 2017 av toth Lenke til kommentar
heiv Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 For meg hadde det vært fullstendig deal breaker. 1 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Mange sterke meninger i denne tråden. Vanskelig å dømme en når mange variabler er gjeldende. Kanskje hun ikke er stolt over det som er gjort i tiden før dere ble sammen, at derfor er det først nå du får vite det. Noen gjør det man må for å overleve eller spenning, og alle er er vi mennesker med våre dyriske lyster. Du er bedre tjent å vurdere dette helhetlig, status quo og hvordan hun er og får deg til å føle. På en side høres hun mer enn en gjennomsnittlig openminded, og mange slike kan ha både goder og ulemper i væremåte/tankesett. Viser du forståelse og aksept vil du kunne få gevinst ut av dette. Lenke til kommentar
rubj Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Elsker du henne?Elsker hun deg?Hvis svaret er ja på begge spørsmål, hva er da problemet? 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Elsker du henne? Elsker hun deg? Hvis svaret er ja på begge spørsmål, hva er da problemet? Ikke alle er en cuck Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Elsker du henne? Elsker hun deg? Hvis svaret er ja på begge spørsmål, hva er da problemet? Ikke alle er en cuck Vennligst utdyp hvordan det å være sammen med en tidligere prostituert gjør deg til en ryggradløs, overkjørbar tøffel. 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) Vennligst utdyp hvordan det å være sammen med en tidligere prostituert gjør deg til en ryggradløs, overkjørbar tøffel. Hun var hore mens de datet. De datet i 2 år før de ble sammen, og først etter 4 år etter å ha blitt kjent med henne fant TS ut av fortiden hennes (og at hun var hore mens de datet). Hun holdt altså dette skjult for ham i 4 år, og ville sannsynligvis aldri fortalt noe dersom TS ikke selv fant ut av dette ved en ren tilfeldighet. Likevel skriver TS tråden fordi han er i tvil om han skal akseptere at hun har drevet hor bak ryggen hans og holdt dette skjult i årevis. Siden TS er en åpenbar tøffel uten ryggrad, er det heller ikke rart at dama ikke respekterer ham, og det er derfor grunn til å trekke alt hun sier i tvil, særlig om denne saken som hun har holdt skjult i 4 år og heller ikke fortalte om på eget initiativ. At hun sier hun ikke lenger er hore betyr ingenting med mindre TS kan verifisere dette fra andre kilder enn henne. Jeg tipper også at hun heller ikke har innrømmet varigheten på horeriet ett sekund lengre enn hva bevismaterialet kunne påvise. Dermed er det grunn til å tro at hun har vært hore også utover hva bevisene kan fortelle. Dette vet TS. Og likevel er han i tvil om han skal la seg overkjøre av henne eller ikke. Om man ikke har standarder, er man "ryggradløs". Om man aksepterer at dama lyver og driver hor i årevis, er man en "overkjørbar tøffel". Endret 28. september 2017 av Løgn 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) Fair enough, jeg hadde fortsatt hode i "kunne du vært sammen med en tidligere prostituert?"-debatten - hvor jeg mener "cuck" ikke er passende. Men når vi snakker om utroskap, bedrag og løgn er jeg enig. Endret 29. september 2017 av toth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå