Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fikk vite at kjæresten har vært prostituert. Hva nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nylig fikk jeg vite at min kjæreste gjennom 4 år har jobbet som massør og gitt "ekstra service" i form av håndjagere. Dette plager meg, selv om det var før vi ble kjærester, men samtidig som vi datet.

Hvordan hadde dere reagert på denne nyheten?

Seriøse svar takk ☺️

Anonymous poster hash: b7813...af0

Hvordan jeg hadde reagert er irrelevant.

"Hennes fortid kan være et to-egget sverd".

Sannsynligheten for at hun vil være utro er minimal! Men, du må holde din egen sti ren! Hun vil aldri kunne tilgi deg. 

Lenke til kommentar

Først ville jeg ha funnet ut om hun virkelig hadde vært utro etter dette. 

Nå er håndjagere ganske "uskyldig" i forhold til andre ting, og jeg personelig liker damer med erfaring. 

Men hva vil du gjøre da, TS? 

Nja, alt er relativt.

Om du har hatt kuk med kondom på i rumpa, så er du for det meste ren for kjønnsykdommer vil jeg tro. Kan nok spre seg enkelte kjønnsykdommer hos de som gir happy ending med munn også. Halsen full av bakterier eller ett eller annet  :wee:

Eller kreft fra HPV i munnhule/svelg, slik godeste Michael Douglas fikk oppleve.

Analsex med kondom kan være mer uskyldig i forhold til kjønnsykdommer enn en blowjob eksempelvis. Men man kan få flatlus også. Er mye artig man kan få gitt.

Endret av G
Lenke til kommentar

Det å demonisere kvinners seksualitet er så jævlig gammeldags. Jeg blir oppgitt.

Når fikk prostitusjon noe med kvinners seksualitet å gjøre? Hun gjorde det nok ikke for nytelsen, ergo har det nok mer med økonomi enn seksualitet å gjøre. Å være prostituert er ikke det samme som å være seksuelt frigjort.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes bare det er dumt at kristen moral skal henge igjen såpass lenge etter at vi ble avkristnet.

Det å demonisere kvinners seksualitet er så jævlig gammeldags. Jeg blir oppgitt.

Den kommentaren viser at du har et litt merkelig forhold til både kristendom og moral. Å ikke ville være sammen med ei hore har ikke noe med kristendom å gjøre, selv om en overvekt av både kristne og ikke-kristne ville unngått å bli sammen med ei hore.

Jeg legger også merke til at du stigmatiserer folk som er uenig med deg som "dømmende moralister", samtidig som du beskriver folks aversjon mot å bli sammen med ei hore som "å demonisere kvinners seksualitet". Hadde du holdt nesa høyere kunne du nok drukna i en regnskur.

Du er selv moraliserende, og du har ingen argumenter for ditt eget standpunkt annet enn din egen avsky for motparten. Dine konklusjoner er imidlertid irrelevant så fremt du ikke produserer et tilhørende resonnement. Det er resonnementet som betyr noe for leseren. Ikke en ubegrunnet, moraliserende konklusjon.

Endret av Løgn
  • Liker 3
Lenke til kommentar

De vet allerede svaret.

Hvem demoniserer? De som hadde dumpet en person, kun pga fortiden som håndjeger.

Jeg har nesa høyt i sky, og er en hykler fordi jeg moraliserer moralister? Stemmer godt det, ja.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det første er beviselig feil, å dumpe noen(uansett årsak) har ingenting med demonisering å gjøre:

Oppslagsord

Letter-K-blue-icon.png
demonisere v2
0
1 fylle med ond åndsmakt
2 framstille noe(n) som demonisk

Hvordan fremstiller uttalelsen "jeg ønsker ikke å være sammen med X fordi hun er tidligere prostituert" X som demonisk?

Jeg etterlyser forøvrig spesifikt respons på dette:

Når fikk prostitusjon noe med kvinners seksualitet å gjøre? Hun gjorde det nok ikke for nytelsen, ergo har det nok mer med økonomi enn seksualitet å gjøre. Å være prostituert er ikke det samme som å være seksuelt frigjort.

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De vet allerede svaret.

Hvem demoniserer? De som hadde dumpet en person, kun pga fortiden som håndjeger.

Jeg har nesa høyt i sky, og er en hykler fordi jeg moraliserer moralister? Stemmer godt det, ja.

Du som ikke kunne vært sammen med ei som er like gammel som deg og begrunner det med at hu er for gammel?

Anonymous poster hash: abf04...697

Lenke til kommentar

Kommentarer som "dump den hora", "verdiene hennes er feil", "hun kan ikke stoles på", "hun har andre kjærester", og "hun er garantert utro", er for meg klare tegn på demonisering av seksualitet.

Ellers er jeg helt enig i hva du siterte deg selv på i innlegget over.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kommentarer som "dump den hora", "verdiene hennes er feil", "hun kan ikke stoles på", "hun har andre kjærester", og "hun er garantert utro", er for meg klare tegn på demonisering av seksualitet.

Hvorfor blander du inn seksualitet? De angriper ikke seksualiteten hennes, men evt handlingene/moralen hennes. Mener du at man ikke kan øyne en persons moral av deres handlinger? Sier det ingenting om en person at de er villig til å prostituere seg, gi alle pengene sine til veldedighet eller kjøre i fylla,  positivt eller negativt?

Hvis man så er enige om at man kan si noe om noens moral utfra deres handlinger, og noen spør om meninger ang en person - skal ikke da folk bruke sitt eget moralske kompass til å komme frem til en mening de så ytrer?

("dump den hora" er vi enige om at er unødvendig ordbruk, men "verdiene hennes er feil" er en helt legitim mening, om du er enig eller ei)

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...