Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fikk vite at kjæresten har vært prostituert. Hva nå?

Anbefalte innlegg

Jeg ville nok ikke vært overlykkelig, men tenker også at fortid er fortid.

Er liksom ikke bedre at noen har vært på kjøttmarkedet (nattklubber, tinder), og pult rundt med 20 - 30 stk elns.  :wee:

Mange er nokså løssluppne i våre dager, og det er litt mindre av enkelt gammeldags tankegods å bære på i våre dager. Selvsagt så ville en kristenreligiøs sikkert rynket på nesen, "og gått hjem og tatt seg et runk etterpå", bare av de våte historiene noen kunne komme på å fortelle  :dontgetit:

Det er faktisk bedre. Tenk på hvor mange dager i livet ditt du har vært på jobb. Vi kan være temmelig moderate og anta 1 kunde pr dag. Multipliser antall dager med antall kunder.

Ville du virkelig valgt ei hore fremfor et gjennomsnittlig ludder?

Endret av Løgn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si. Siden jeg aldri har datet noen med prostitusjonsbakgrunn. Ville nok ha ventet litt til noe sånn evt. skjedde før en tok stilling til ting liksom. Er det noe en har lært i livet, så er det at ting ofte ikke er/blir helt slik som man har planlagt i hodet sitt.

Tilbake til litt av tematikken jeg bragte på banen:
En kan faktisk regne med at norske jenter/damer er rimelig løsslupne generellt, på lik linje med mye andre vestlige lands jenter/damer. Om du da ikke går for noe katolske land og søker religiøse emner, men selv der er du ikke trygg på å finne deg monogame kjæresteemner.

Også er jeg vel egentlig litt åpen for at det angår stort sett enkeltindividene, så hva jeg måtte mene er vel mindre interessant? Annet enn for statistikere.

Vi kan være temmelig moderate og anta 1 kunde pr dag. Multipliser antall dager med antall kunder.

Ja, kanskje matematikken din er nær sannheter, men det er ikke alle menn som setter sånn pris på en håndjager. Regner med at munnen ofte er i bruk på slike happy endings, noe annet ville være naivt å tenke..

Endret av G
Lenke til kommentar

"Forresten, om dere faktisk ikke bor sammen, så kan du være 100% sikker på at hun fortsatt driver hor / har andre kjærester / er jevnlig utro)".

- Tullete påstand. Dette vet verken du eller vi andre noe som helst om. At fire stykker liker eller er enige i dette innlegget gir null mening.
Endret av oscrue10
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Ikke er ærlig med seg selv? Hva mener du med det? Jeg står fast på at dette har null og niks med oppdragelsen å gjøre, hvilke verdier man vil gi videre til barna osv.

Noen ville kanskje klart å leve med det, at det ikke hadde betydd så mye. Jeg skriver bare at dette er noe jeg ikke ville stått ved. Når man får barn, så skal man jo snakke med dem om jobb og penger. Hvordan penger fungérer. Da må man være ærlig. Kanskje de spør om slike ting? Ingenting galt i å holde sammen, at hun slutter med aktiviteten og heller jobber med å finne ut hvorfor hun skulle drive med aktiviteten, dét kan jo bare snu det til en ressurs, en advarsel. Så kan man lære dét til ungene også. At hvis man lar penger styre livet, så kan det føre til at man tar feil valg, på bekostning av egne verdier og tillit til de man virkelig er glad i.

Man må ikke nødvendigvis snakke med barna om slike ting. Jeg husker ikke om det har vært et tema i min familie. Slikt fanger man opp ved å leve i et samfunn. Man kan uansett være tydelig på at dette ikke er ok, selv om man selv har solgt seksuelle tjenester.

"Slik fanger man opp ved å leve i et samfunn - og derfor blir det så mye dritt, fordi vi aldri tar oss tid til å snakke om sånne ting, kjerneverdier.. Vi lar sosiale normer styre livene våre, lar visse ting "styres av vinden". Dét er for meg en av vår tids største samfunnsfiender. Blant annet derfor jeg vil få psykologi inn i barne- og ungdomsskoler, for å få klarhet i slike vanskelige temaer.

Økonomi også, sånn at damer (og menn) kan tjene skikkelige penger uten å måtte ty til sånn dritt som kommer frem i denne tråden.

Lenke til kommentar

De aller færreste ender opp med å selge seksuelle tjenester, og jeg tviler sterkt på at tilnærmet alle foreldre har tatt opp dette med barna. Vil påstå at dersom man følger de sosiale normene i store samfunn, så er man på rett vei her i livet.

Lenke til kommentar

*svada*

Jeg håper ikke trådstarter hører på deg, for her var det mye sprøyt.

Enkelte yrker tiltrekker seg kanskje visse typer mennesker, men det betyr ikke at alle som har det yrket eller utfører de oppgavene er like. Det at jenta har solgt seksuelle tjenester betyr på ingen måte at hun ikke er til å stole på, ei heller betyr det at hun har et ønske om å fortsette å selge slike tjenester i all fremtid. Vi har alle gjort noe vi ikke er stolte av, og noe vi ikke forteller om umiddelbart til nye eller potensielle partnere. Jeg kan også tenke meg en rekke andre yrker jeg hadde hatt større problem med å stole på enn prostituerte, for ikke å snakke om enkeltpersoner, med respekterte yrker, jeg absolutt ikke vil ha noe med å gjøre. Et yrke sier ikke alt om en person.

• Liker 6
Lenke til kommentar

De aller færreste ender opp med å selge seksuelle tjenester, og jeg tviler sterkt på at tilnærmet alle foreldre har tatt opp dette med barna. Vil påstå at dersom man følger de sosiale normene i store samfunn, så er man på rett vei her i livet.

I følge Løgn så selger omtrent alle damer sexuelle tjenester ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar

"Forresten, om dere faktisk ikke bor sammen, så kan du være 100% sikker på at hun fortsatt driver hor / har andre kjærester / er jevnlig utro)".

- Tullete påstand. Dette vet verken du eller vi andre noe som helst om. At fire stykker liker eller er enige i dette innlegget gir null mening.

Dette er en bisetning i en parantes i et ellers godt utfyllende innlegg.

Jeg burde riktig nok byttet ut "100%" med "temmelig". Er du fortsatt uenig? Er det en helt umulig ting å forestille seg? Etter å ha vært sammen i 4 år?

Husk at dette er under forutsetning at de ikke har flyttet sammen. Jeg antar jo selvfølgelig at hun flyttet inn hos ham så fort hun kunne.

Jeg håper ikke trådstarter hører på deg, for her var det mye sprøyt.

Enkelte yrker tiltrekker seg kanskje visse typer mennesker, men det betyr ikke at alle som har det yrket eller utfører de oppgavene er like. Det at jenta har solgt seksuelle tjenester betyr på ingen måte at hun ikke er til å stole på, ei heller betyr det at hun har et ønske om å fortsette å selge slike tjenester i all fremtid. Vi har alle gjort noe vi ikke er stolte av, og noe vi ikke forteller om umiddelbart til nye eller potensielle partnere. Jeg kan også tenke meg en rekke andre yrker jeg hadde hatt større problem med å stole på enn prostituerte, for ikke å snakke om enkeltpersoner, med respekterte yrker, jeg absolutt ikke vil ha noe med å gjøre. Et yrke sier ikke alt om en person.

Ikke forteller umiddelbart?

4 år.

Det ser ut som du glemte at det faktisk tok henne 4 år å fortelle hvem hun egentlig er, og hva hun drev med selv mens de datet. Han datet ei hore som drev hor mens de datet. Og hun holdt det skjult i 4 år. Antageligvis som en kombinasjon av skam og viten om at dette er verdt å skjule om hun skal kunne beholde en mann. Begge deler gir henne et incentiv til å lyve, holde tilbake informasjon, villede og pynte på sannheten når hun først forteller hvem hun er. Hun har allerede ført ham bak lyset i 4 år. Alle som kjenner henne har ledd av ham bak ryggen hans, og hun respekterer ham ikke. Derfor kan hun ikke stoles på.

Alle skjønner naturligvis hvorfor hun ikke fortalte dette mens de datet. Det er ingen overraskelse. Grunnen er at sannheten ville ført til at han aldri hadde giddet å kaste bort 4 år på henne. Derfor måtte hun lyve i 4 år helt til han var emosjonelt knyttet til henne, og lettere kunne tilbakerasjonalisere og fornekte løgnene hennes. Dette er grunnen til at TS spør et forum hva vi ville gjort i hans situasjon. Nettopp derfor må jeg skrive i klartekst så TS ser hva han har dratt inn i huset.

Og dette er under forutsetning av at hun selv valgte å fortelle det. Det kan imidlertid hende at hun følte seg presset fordi TS uansett allerede hadde funnet ut sannheten eller var nær ved å finne det ut på egen hånd. Det ville i så fall ikke gjort saken bedre.

4 år er lang nok tid til at de allerede kunne vært gift og hatt mer enn én unge sammen. Det er faktisk litt merkelig om de ikke har unger sammen ennå, og jeg vil i så fall anta at årsaken er at hun allerede har minst én unge fra før. Hva sier du TS?

Eventuelt kan det jo tenkes at hun fortsatt er på jobb og må holde figuren.

Horer selger seksuelle tjenester.

Lenke til kommentar

Men det kan en si om hvilke som helst i et forhold. Enten stoler en på en person eller så gjør en det ikke. Og om en ikke gjør det så har en ikke noe i det forholdet å gjøre lengere. 

Om han elsker dama så lar en fortid være fortid og beveger seg samens fremmover. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nylig fikk jeg vite at min kjæreste gjennom 4 år har jobbet som massør og gitt "ekstra service" i form av håndjagere. Dette plager meg, selv om det var før vi ble kjærester, men samtidig som vi datet.

Hvordan hadde dere reagert på denne nyheten?

Seriøse svar takk ☺️

Anonymous poster hash: b7813...af0

Hadde definitivt gjort det slutt. Det er uforenlig med mine verdier. Men hvis du kan leve med det så kjør på. 

Anonymous poster hash: dd858...d11

Lenke til kommentar

Nylig fikk jeg vite at min kjæreste gjennom 4 år har jobbet som massør og gitt "ekstra service" i form av håndjagere.

Tror du må spesifisere problemstillingen litt:

Har hun vært din kjæreste gjennom 4 år?

Eller har hun gitt håndjagere i 4 år?

Det er relevant mtp. hvor lenge dere har vært sammen og evt hvor lenge hun holdt det skjult for deg...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, TS her!

Takker for alle svar, og jeg er glad for at dette ble tatt seriøst :-)

Hun har vært min kjæreste i to år. Vi datet og var på dealeren i to år før det. Måten jeg fikk vite det på, er at hun ikke fortalte det selv, men at jeg leste en back-up av vår Viber-kommunikasjon som hun lasted ned da hun skulle bytte mobil. Vår viber-chat var en hyggelig gjenopplevelse, med denne back-upen fulgte det med kopi av annen viberkommunikasjon hun har hatt med andre folk. Det var ikke fullt så hyggelig, og det var nok ikke meningen at jeg skulle se dette. Men det er vel flere enn henne som bærer rundt på "hemmeligheter" som det ikke er meningen at andre skal se, inkludert meg :)

Vi er begge litt opp i årene, så unger er helt utelukket. Bosituasjonen vår er at jeg solgte min leilighet, og flyttet inn i hennes leilighet. På denne måten kan jeg på veldig kort tid pakke sakene mine og finne et annet sted å bo, hvis det blir nødvendig. 

Det er riktig som Løgn har vært inne på, at forholdet til å begynne utelukkende var basert på sex fra min side. Ja, hun er svært pen og sexy. Og med det vil hun alltid andre menn rundt seg som hele tiden prøver seg på henne. Det er en belastning man må ta hvis man skal være sammen med en fin dame. Men at hun har brukt det for å tjene penger er vanskelig å akseptere...

Alle svarene er interessante reaksjoner, og de har hjulpet meg i min vurdering av forholdet. Konklusjonen foreløpig er vel at ingen er perfekte, og at man bør få en second chance. Når det er sagt så er tillitten svekket betraktelig, og det vil ta tid å bygge opp igjen. Hun har et bra stykke arbeid å gjøre. Men jeg vet at alle forhold har sine utfordringer, og gresset er sjeldent grønnere på den andre siden. Sånn er det bare, spesielt når hverdagen atter en gang slår inn.

Jo eldre man blir, jo større perspektiv klarer man å sette ting i. Det gjelder også forhold og damer. Men hennes fortid plager meg, og vil plage meg hver gang jeg tenker på det. Jeg får seg om det blir noe jeg ikke klarer å takle i lengden. 

Endret av charlieme
Lenke til kommentar

At hvis hun er asiat, eller har jobbet sammen med mange asiater så er det faktisk noe som regnes som en del av servicen i store deler av den bransjen.

Blir ikke noe mer prostituert av det enn en gynekolog eller bonde som inseminerer dyra synes nå jeg da men...

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

Horer selger seksuelle tjenester.

Jepp og damer med type får tilbake det de tilbyr i form av penger, eller ting som koster penger, fra mannen. De får i bunn og grunn penger for å åpne beina som vil si at de selger sex. Du har faktisk insinuert at det er slik det er mer enn en gang.

Edit; Glemte at det også gjelder damer på byen. De får alkohol, som koster penger, for å bli med en mann hjem og ha sex med ham.

Endret av 4 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...