Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fikk vite at kjæresten har vært prostituert. Hva nå?

Anbefalte innlegg

Nylig fikk jeg vite at min kjæreste gjennom 4 år har jobbet som massør og gitt "ekstra service" i form av håndjagere. Dette plager meg, selv om det var før vi ble kjærester, men samtidig som vi datet.

Hvordan hadde dere reagert på denne nyheten?

Seriøse svar takk ☺️

Anonymous poster hash: b7813...af0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er egentlig ikke noe å bry seg om, en runk er jo ikke spesiellt ille i horesammenheng. Jeg hadde reagert, men hvis dama er verdt det og ikke bare et puleprosjekt så hadde jeg kommet meg over det (til slutt). Du bør hvertfall ikke prøve å konfrontere henne med det på noen måte, det blir det bare dritt ut av.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette blir, som alle private tilfeller, et høyst individuelt valg. Hva jeg hadde gjort, kan være noe helt annet enn hva du velger å gjøre.

Du må tenke deg godt om, og kjenne litt på hvor de følelsesmessige grensene går. Ergo, hvor dypt dine verdier sitter. Hvor går dine personlige grenser? Dette er jo seksuelle følelser, og som skrevet, er høyst privat og individuelt. Noen har ingenting imot å dele dem med "hele verden", både gratis og mot penger. Andre deler det kun med én person, fordi det betyr så mye for dem.

Du/dere skal kanskje ha barn en dag? Så skal man lære de barna om hvordan man tjener penger her i verden. Jeg mener selvsagt ikke at man skal dele alle "hemmeligheter" med barna.. men å lære om jobb og penger, er en dél av å være forelder. Skal man da også indoktrinére dem til at det er helt innafor å tjene penger på slike tjenester? Ville du stilt deg bak et slikt valg?

Ville også spurt spesifikt om det ikke har skjedd noe "mer", sånn at det kanskje blir nødvendig med sykdomstest.

Jeg tror ikke jeg selv ville gått videre med forholdet. Og jeg ville respektért samboeren for å ha vært ærlig, men jeg ville ikke fortsatt forholdet. Det blir for motstridende verdier for min del. Det er -mine- valg. Hva -du- velger å gjøre, blir opp til deg selv. Du kjenner til situasjonen bedre, kjenner personen bedre, det er mer følelser rundt i spill. Du har sikkert litt andre verdier enn meg også, ingen er -helt- like. Kanskje det er mulig å jobbe med og rundt problemet sånn at dere kan fortsette å bygge et liv sammen til tross for det her.

Endret av Taurean
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Du/dere skal kanskje ha barn en dag? Så skal man lære de barna om hvordan man tjener penger her i verden. Jeg mener selvsagt ikke at man skal dele alle "hemmeligheter" med barna.. men å lære om jobb og penger, er en dél av å være forelder. Skal man da også indoktrinére dem til at det er helt innafor å tjene penger på slike tjenester? Ville du stilt deg bak et slikt valg?

Akkurat dette er noe jeg mener at TS kan se helt bort ifra. Barna får ikke vite noe, og dette påvirker heller ikke oppdragelsen på noen som helst måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke brydd med hvis jeg likte h*n som menneske, men ville sikkert vært litt nysgjerrig på hvordan h*n ser på denne perioden nå. Var det økonomiske vansker som førte til denne leveveien? Nysgjerrighet/lekenhet? Kynisme? Tidligere traumer? Har h*n blitt preget av dette? Kan det være aktuelt å gjenoppta virksomheten seinere?

Jeg ville tatt det opp med kjæresten at jeg nå hadde fått vite dette, men legge vekt på å ikke virke dømmende, men orientere meg i det til nå ukjente terrenget. Hvis du kommer til at du ønsker å fortsette forholdet etter å fått høre hele historien, kan det jo være en enorm lettelse for kjæresten din og styrke forholdet.

Lenke til kommentar

Akkurat dette er noe jeg mener at TS kan se helt bort ifra. Barna får ikke vite noe, og dette påvirker heller ikke oppdragelsen på noen som helst måte.

Det har mye med oppdragelse å gjøre. Hvis man må tilbakeholde deler av sitt liv, så tyder jo dét på kjerneverdikonflikter, og dét er ikke bra. Det kan smitte over på barn. Hvordan kan man være en virkelig god leder når man ikke er ærlig med seg selv en gang? Og det er greit å bruke tid på å finne ut av ting, så lenge man ikke lever med for mange slike konflikter.

Lenke til kommentar

Ikke er ærlig med seg selv? Hva mener du med det? Jeg står fast på at dette har null og niks med oppdragelsen å gjøre, hvilke verdier man vil gi videre til barna osv.

Noen ville kanskje klart å leve med det, at det ikke hadde betydd så mye. Jeg skriver bare at dette er noe jeg ikke ville stått ved. Når man får barn, så skal man jo snakke med dem om jobb og penger. Hvordan penger fungérer. Da må man være ærlig. Kanskje de spør om slike ting? Ingenting galt i å holde sammen, at hun slutter med aktiviteten og heller jobber med å finne ut hvorfor hun skulle drive med aktiviteten, dét kan jo bare snu det til en ressurs, en advarsel. Så kan man lære dét til ungene også. At hvis man lar penger styre livet, så kan det føre til at man tar feil valg, på bekostning av egne verdier og tillit til de man virkelig er glad i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

>samtidig som vi datet

Vær en mann og dump den hora.

Tøff kommentar, men noen ganger må du bare kaste ting på,skraphaugen og håpe at det ikke forfølger deg resten av livet.
Lenke til kommentar

Ikke er ærlig med seg selv? Hva mener du med det? Jeg står fast på at dette har null og niks med oppdragelsen å gjøre, hvilke verdier man vil gi videre til barna osv.

Noen ville kanskje klart å leve med det, at det ikke hadde betydd så mye. Jeg skriver bare at dette er noe jeg ikke ville stått ved. Når man får barn, så skal man jo snakke med dem om jobb og penger. Hvordan penger fungérer. Da må man være ærlig. Kanskje de spør om slike ting? Ingenting galt i å holde sammen, at hun slutter med aktiviteten og heller jobber med å finne ut hvorfor hun skulle drive med aktiviteten, dét kan jo bare snu det til en ressurs, en advarsel. Så kan man lære dét til ungene også. At hvis man lar penger styre livet, så kan det føre til at man tar feil valg, på bekostning av egne verdier og tillit til de man virkelig er glad i.

Man må ikke nødvendigvis snakke med barna om slike ting. Jeg husker ikke om det har vært et tema i min familie. Slikt fanger man opp ved å leve i et samfunn. Man kan uansett være tydelig på at dette ikke er ok, selv om man selv har solgt seksuelle tjenester.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg er sjokkert over responsen i denne tråden. 

Vi snakker ikke her om et enkelt tilfelle eller ett feil valg, vi snakker om at dama de har jobbet som hore i 4 år - nå nylig. Dette hadde for meg vært en BIG deal, om ikke dealbreaker. For meg sier det ganske mye om et menneske, og det er mulig jeg har en litt annen standard og forventninger til en kjæreste enn andre i denne tråden - men om en velger å selge sin egen kropp/seksuelle tjenester for penger i 4 år, så har jeg dessverre svært vanskelig for å respektere det valget, og det er svært lavmål.

Men det får være min mening.

Endret av MrL
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Du er sammen med ei hore som jobber eller har jobbet som massør. Det får meg til å tro at hun neppe tilbyr deg annet enn sex i forholdet, da hun sannsynligvis ikke har ressurser, og heller ikke sterke moralske verdier (les: lojalitet). At du i det hele tatt er usikker på hva du bør gjøre viser også at du selv ikke har muligheten til å velge hvem du vil + at hora di sannsynligvis er svært pen. Du kan med andre ord ikke finne deg ei like pen dame som ikke er hore. Men tenk deg om. Utseende er ikke alt når du velger kjæreste.

Spørsmålet du må stille deg er om du virkelig vil sette barn på ei hore. Ei hore er ei dame du ikke kan stole på, og den eneste grunnen til at hun angivelig ikke er hore fremdeles er sannsynligvis fordi det nå er du som betaler for henne (hvilket i praksis vil si at hun fortsatt er hore, men med færre kunder enn tidligere). Kan du stole på henne?

Fikk du vite dette av henne eller fant du det ut på en annen måte? Det spiller en rolle. Dette er åpenbart noe hun har holdt skjult for deg i 4 år. Om du fikk vite det fra henne, hva var det som presset henne til å si det? Om hun selv valgte å fortelle det, først etter 4 år, hvordan kan du stole på at hun ikke pynter på sannheten når hun sier det "bare var håndjagere"? Eller når hun sier det bare skjedde på denne jobben? Eller når hun sier at hun sluttet da dere ble sammen? Jobber hun fortsatt som massør? Hun er tross alt ei hore. For henne spiller ikke sex noen rolle fra eller til. Det eneste som spiller en rolle for henne er at du stoler på henne, og fortsetter å støtte henne finansielt.

Dersom det stemmer at hun ikke har noe annet å tilby deg enn sex og et pent utseende, så bør du dumpe henne. Fort! Før hun aner ugler i mosen og tilfeldigvis blir gravid. Selv om du ikke har mange alternativer med damer, så kan du alltid finne ei dame som er bedre enn ei hore. Dersom du har tenkt å noen gang starte din egen familie er det langt, langt bedre å velge ei dame som kanskje er litt mindre pen, men som samtidig er ei dame med livet på stell, og viktigst av alt - ei du kan stole på. Hora har allerede vist deg at du ikke kan stole på henne - ved å være hore, og først fortelle deg det etter 4 år. Hun har holdt det skjult så lenge som mulig - nettopp fordi hun selv vet at det spiller en rolle. Derfor kan du heller ikke stole på at hun har fortalt deg alt, hverken angående jobben eller andre ting. Hun er ei hore, og hun er ikke til å stole på.

Hvordan ville jeg reagert?
1. Dumpa henne umiddelbart, og kastet henne ut av huset (for jeg antar det var hun som flytta inn hos deg, og ikke omvendt. Forresten, om dere faktisk ikke bor sammen, så kan du være 100% sikker på at hun fortsatt driver hor / har andre kjærester / er jevnlig utro).
2. Kutta all kontakt.
3. Testa meg for alle kjønnssykdommer.

Vær glad du fant ut av det.

Ikke vær passiv.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg ville nok ikke vært overlykkelig, men tenker også at fortid er fortid.

Er liksom ikke bedre at noen har vært på kjøttmarkedet (nattklubber, tinder), og pult rundt med 20 - 30 stk elns.  :wee:

Mange er nokså løssluppne i våre dager, og det er litt mindre av enkelt gammeldags tankegods å bære på i våre dager. Selvsagt så ville en kristenreligiøs sikkert rynket på nesen, "og gått hjem og tatt seg et runk etterpå", bare av de våte historiene noen kunne komme på å fortelle  :dontgetit:

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...