Gå til innhold

CS-Side til clan min som jeg laget,

Anbefalte innlegg

Laget en side til clan min, kan littegran html og ørlite php.

Her er den,

Første spm.

Noe som kan forbedres?

Andre spm.

Hvordan kan jeg lage et nyhets system slik at jeg kan poste en nyhet, så kommer det opp under news på høyre siden Titel på nyheten og les mer...

så når man trykker på les mer så kommer man inn å kan lese hele nyheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Laget en side til clan min, kan littegran html og ørlite php.

Her er den,

Første spm.

Noe som kan forbedres?

Andre spm.

Hvordan kan jeg lage et nyhets system slik at jeg kan poste en nyhet, så kommer det opp under news på høyre siden Titel på nyheten og les mer...

så når man trykker på les mer så kommer man inn å kan lese hele nyheten.

- headeren er ikke akkurat proff

- lite (ingen) farger. dermed kjedelig

- lite original. finnes 10 000-vis av liknende sider

- hvorfor kommer vi ikke til main med en gang?

- og:

dunecard.jpg

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Tja... Jeg nøyer meg ikke med header med et så dårlig utgangspunkt.

Nå skal det først sies at det sikkert finnes 1000vis av CS-clan sider, og jeg har veldig lite peiling på hvordan en slik skal se ut. Menmen, here it goes;

> team-eXtreme.gif (60kB)

Åhhhgud jeg har lite å gjøre i dag...

Damn, den siden var nice polecat ;)

Lenke til kommentar
Tja... Jeg nøyer meg ikke med header med et så dårlig utgangspunkt.

Nå skal det først sies at det sikkert finnes 1000vis av CS-clan sider, og jeg har veldig lite peiling på hvordan en slik skal se ut. Menmen, here it goes;

> team-eXtreme.gif (60kB)

Åhhhgud jeg har lite å gjøre i dag...

Har du noen PSD fil til den ?

Vil gjerne bruke den siden der...

Hvilken font er det ?

Endret av Ohord
Lenke til kommentar
de gjorde et forsøk, selv om det ikke var så kreativt. synes de gav opp i første bakken, men men.

PoleCat sitt forslag var jo toppers. :thumbs: har du oppkomme av slike sider? hvor lang tid bruker du på en?

Hehe. Er nok bare litt i det krative hjørnet i dag, og _litt_ for lite å gjøre på.

Tiden varierer veldig. Synes jeg det blir bra med en gang er det jo greit, men det har hendt jeg faktisk har sittet i timesvis bare for å justere en liten detalj (busken på demoted.org) til det perfekte. Akkurat denne brukte jeg 1 min på google (bilde+logo) og ca 10-15 minutter på resten. ;)

Trådstarter; Problemer med å logge meg inn på kontoen nå i kveld, så jeg får laste opp psd i morgen om det er greit.

Lenke til kommentar
de gjorde et forsøk, selv om det ikke var så kreativt. synes de gav opp i første bakken, men men.

PoleCat sitt forslag var jo toppers. :thumbs: har du oppkomme av slike sider? hvor lang tid bruker du på en?

Hehe. Er nok bare litt i det krative hjørnet i dag, og _litt_ for lite å gjøre på.

Tiden varierer veldig. Synes jeg det blir bra med en gang er det jo greit, men det har hendt jeg faktisk har sittet i timesvis bare for å justere en liten detalj (busken på demoted.org) til det perfekte. Akkurat denne brukte jeg 1 min på google (bilde+logo) og ca 10-15 minutter på resten. ;)

Trådstarter; Problemer med å logge meg inn på kontoen nå i kveld, så jeg får laste opp psd i morgen om det er greit.

Den er grei ;)

Hvilken font var det du brukte ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...