Ohord Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Laget en side til clan min, kan littegran html og ørlite php. Her er den, Første spm. Noe som kan forbedres? Andre spm. Hvordan kan jeg lage et nyhets system slik at jeg kan poste en nyhet, så kommer det opp under news på høyre siden Titel på nyheten og les mer... så når man trykker på les mer så kommer man inn å kan lese hele nyheten. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Synst den var på en måte litt kjedelig, var ikke sann som jeg hadde forventet en orginal cd side. Kanskje du skal prøve å sprite opp fargene litt? Og forandre litt på banneren, var litt stor kanskje. Reduser heighten. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Tror vi får UFC på banen her snart ; Bytt font. Og jeg er enig med huf at den kanskje var litt, tja, trøtt. Bannert var også litt stort i høyden. Endret 6. desember 2003 av zZzZz Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Laget en side til clan min, kan littegran html og ørlite php.Her er den, Første spm. Noe som kan forbedres? Andre spm. Hvordan kan jeg lage et nyhets system slik at jeg kan poste en nyhet, så kommer det opp under news på høyre siden Titel på nyheten og les mer... så når man trykker på les mer så kommer man inn å kan lese hele nyheten. - headeren er ikke akkurat proff - lite (ingen) farger. dermed kjedelig - lite original. finnes 10 000-vis av liknende sider - hvorfor kommer vi ikke til main med en gang? - og: Endret 6. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 ok, så jeg burde da lage en ny side med mere farger, litt mørkere farger kanskje? Noen som vil hjelpe meg med å lage header da ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tja... Jeg nøyer meg ikke med header med et så dårlig utgangspunkt. Nå skal det først sies at det sikkert finnes 1000vis av CS-clan sider, og jeg har veldig lite peiling på hvordan en slik skal se ut. Menmen, here it goes; > team-eXtreme.gif (60kB) Åhhhgud jeg har lite å gjøre i dag... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 En ting jeg kom på; Vet dere hva jeg skulle likt å sett? En CS-klan som faktisk laget siden sin selv, helt uten hjelp. Det hadde vært noe det! Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 pokker, du er i siget idag pc Lag et nytt ett til meg i samme slengen davel Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Tja... Jeg nøyer meg ikke med header med et så dårlig utgangspunkt.Nå skal det først sies at det sikkert finnes 1000vis av CS-clan sider, og jeg har veldig lite peiling på hvordan en slik skal se ut. Menmen, here it goes; > team-eXtreme.gif (60kB) Åhhhgud jeg har lite å gjøre i dag... Damn, den siden var nice polecat Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tja, litt kjedeli. Og på 404 sidene så er det en link til webmaster, når man holder musa over så blir linken hvit. Ergo man ser den ikke. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Tja... Jeg nøyer meg ikke med header med et så dårlig utgangspunkt.Nå skal det først sies at det sikkert finnes 1000vis av CS-clan sider, og jeg har veldig lite peiling på hvordan en slik skal se ut. Menmen, here it goes; > team-eXtreme.gif (60kB) Åhhhgud jeg har lite å gjøre i dag... Har du noen PSD fil til den ? Vil gjerne bruke den siden der... Hvilken font er det ? Endret 6. desember 2003 av Ohord Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) de gjorde et forsøk, selv om det ikke var så kreativt. synes de gav opp i første bakken, men men. PoleCat sitt forslag var jo toppers. har du oppkomme av slike sider? hvor lang tid bruker du på en? Endret 6. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Mørke-grått og orange slår aldrig feil. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 de gjorde et forsøk, selv om det ikke var så kreativt. synes de gav opp i første bakken, men men. PoleCat sitt forslag var jo toppers. har du oppkomme av slike sider? hvor lang tid bruker du på en? Hehe. Er nok bare litt i det krative hjørnet i dag, og _litt_ for lite å gjøre på. Tiden varierer veldig. Synes jeg det blir bra med en gang er det jo greit, men det har hendt jeg faktisk har sittet i timesvis bare for å justere en liten detalj (busken på demoted.org) til det perfekte. Akkurat denne brukte jeg 1 min på google (bilde+logo) og ca 10-15 minutter på resten. Trådstarter; Problemer med å logge meg inn på kontoen nå i kveld, så jeg får laste opp psd i morgen om det er greit. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 de gjorde et forsøk, selv om det ikke var så kreativt. synes de gav opp i første bakken, men men. PoleCat sitt forslag var jo toppers. har du oppkomme av slike sider? hvor lang tid bruker du på en? Hehe. Er nok bare litt i det krative hjørnet i dag, og _litt_ for lite å gjøre på. Tiden varierer veldig. Synes jeg det blir bra med en gang er det jo greit, men det har hendt jeg faktisk har sittet i timesvis bare for å justere en liten detalj (busken på demoted.org) til det perfekte. Akkurat denne brukte jeg 1 min på google (bilde+logo) og ca 10-15 minutter på resten. Trådstarter; Problemer med å logge meg inn på kontoen nå i kveld, så jeg får laste opp psd i morgen om det er greit. Den er grei Hvilken font var det du brukte ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hvilken font var det du brukte ? Til hva? Header -> Verdana Meny -> Vibrocentric Fillin -> Verdana Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 den cs figuren som er øverst i venstre hjørne på siden, hvordan fikk du "skåret" han fri. går utifra at han hadde en bakgrunn? du har vel ikke gjort det for hånd? magic wand tool? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) for nyhetsgreiene dine, kan bruke php, et ferdig lagd script som heter "article manager", ganske enkel, lett å sette opp. Jeg klarte det og har aldri brukt php før, sjekk om du har støtte for det forresten. last ned her Endret 6. desember 2003 av boy2star Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 ser enkelt og greit ut. er nok flott for de som bare vil ha tak i noe enkle greier, men ikke vil sette seg grundig inn i php. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 for nyhetsgreiene dine, kan bruke php, et ferdig lagd script som heter "article manager", ganske enkel, lett å sette opp. Jeg klarte det og har aldri brukt php før, sjekk om du har støtte for det forresten. last ned her ok, takk Skal teste det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå