Fotoskrulla Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Husrekke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 . Nå er vi vel ikke i Norge For det meste er bygningene i betong og noe i treverk, så det kan ikke være i hjemlandet. Ved en elv, som har sitt utløp ved sjø Grønt og frodig, bygget til høyre er noe moderne, et bygg øverst, med en steinsatt mur som ligner på noe gammelt........ Gi oss noen hint da 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Jeg tror jeg vet det hvis det er i Norge. Flott arkitekturbilde. Det ble ikke noen bestigning av Innerdalstårnet i går. Det får bli med "gutta på tur" :-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Vanskelig å se om det er bygd i tre eller betong..........kanskje rett og slett er det i... Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Det var vanskelig, men jeg tror dette er i en plass i øst Europa Riga kanskje. Uansett set et flott bildet Helene. ??? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2017 . Nå er vi vel ikke i Norge For det meste er bygningene i betong og noe i treverk, så det kan ikke være i hjemlandet. Ved en elv, som har sitt utløp ved sjø Grønt og frodig, bygget til høyre er noe moderne, et bygg øverst, med en steinsatt mur som ligner på noe gammelt........ Gi oss noen hint da Det var vanskelig, men jeg tror dette er i en plass i øst Europa Riga kanskje. Uansett set et flott bildet Helene. Jeg tror jeg vet det hvis det er i Norge. Flott arkitekturbilde. Det ble ikke noen bestigning av Innerdalstårnet i går. Det får bli med "gutta på tur" :-) Mvh Gunnar Ved Nidelven? Jeg skal gi dere svaret litt senere i dag, men kan tipse om at jeg ble inspirert av et av bildene som ble lagt ut igår Lenke til kommentar
Bjarne St Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Hei! Bilde er flott og er fra Bakklandet mot Kristiansten festning, Trondheim. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2017 Hei! Bilde er flott og er fra Bakklandet mot Kristiansten festning, Trondheim. Du har så rett! Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2017 Dette er som flere var inne på, fra Nidelvens bredd. Men jaggu så det litt utenlandsk ut! Som Bjarne skriver så er det Kristiansten festning vi ser snurten av oppe på åsen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Ikke bare damer som står lenge foran speilet ser jeg. Forstår godt at noen ville sydover med dette. Men trøndere er jo ikke som resten av Norge. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Et virkelig flott bilde med en flott speiling i elven , det som gjorde at jeg trodde dette var utenlands var arkitekturen. Da jeg så festningen på toppen var jeg innenfor Norge's grenser igjen . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg