Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:hmm:  :hmm:  :hmm:  :confused: .

Nå er vi vel ikke i Norge :hm:

For det meste er bygningene i betong og noe i treverk, så det kan ikke være i hjemlandet. Ved en elv, som har sitt utløp ved sjø  :confused:

Grønt og frodig, bygget til høyre er noe moderne, et bygg øverst, med en steinsatt mur som ligner på noe gammelt........

Gi oss noen hint da  :wallbash:

• Liker 1
Lenke til kommentar

:hmm:  :hmm:  :hmm:  :confused: .

Nå er vi vel ikke i Norge :hm:

For det meste er bygningene i betong og noe i treverk, så det kan ikke være i hjemlandet. Ved en elv, som har sitt utløp ved sjø  :confused:

Grønt og frodig, bygget til høyre er noe moderne, et bygg øverst, med en steinsatt mur som ligner på noe gammelt........

Gi oss noen hint da  :wallbash:

Det var vanskelig, men jeg tror dette er i en plass i øst Europa Riga kanskje.

Uansett set et flott bildet Helene.

Jeg tror jeg vet det hvis det er i Norge. Flott arkitekturbilde. Det ble ikke noen bestigning av Innerdalstårnet i går. Det får bli med "gutta på tur" :-) Mvh Gunnar

Ved Nidelven?

Jeg skal gi dere svaret litt senere i dag, men kan tipse om at jeg ble inspirert av et av bildene som ble lagt ut igår ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Et virkelig flott bilde med en flott speiling i elven , det som gjorde at jeg trodde dette var utenlands var arkitekturen. Da jeg så festningen på toppen var jeg innenfor Norge's grenser igjen .

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...