Sevmaister Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Heisann Får en rekke fordeler på jobben om jeg eier/leier eget bopel før 1 juli (imorgen), greia er at jeg sendte flyttemelding i begynnelsen av juni og fikk svar 2 uker etter at de må ha tileggsopplysninger i forhold til at kommunen jeg arbeider i er langt unna. Jeg må dokumentere bostedsforholdet i begge kommuner og også reisekvitteringer. Grunnet ferieavikling og lang behandlingstid i skattetaten/folkeregistret risikerer jeg at denne ikke blir behandlet med tileggsopplysningene mine ferdig før i slutten av juli... Det jeg lurer på er om når denne flyttemeldingen vil bli godkjent (får vi håpe) vil da det stå oppført at jeg har flyttet fra den flyttedatoen JEG har SATT. Eller skattetaten da si at de har registrert at jeg har flyttet så fort denne søknaden går igjennom altså med dato i slutten av juli. Når vil skatteetaten mene at jeg har flyttet? Takk for svar! Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Oppgitt flyttedato legges til grunn, jf. Håndbok i folkeregistrering pkt. 4.4.2. Merk at arbeidsgiver ikke er forpliktet til å legge folkeregisterets opplysninger til grunn. Lenke til kommentar
Sevmaister Skrevet 30. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2017 så det vil ikke stå "registrert flyttedato XX.juli" har bare hørt så mye forskjellig, men tusen takk for svar fra deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå