Gå til innhold

Eksisterer det billige "dumme" telefoner med 3G?

Anbefalte innlegg

Hei!

Min mor reiser til Japan på tirsdag, og hun er ute etter en reservetelefon som hun kan ha med seg i vesken. Jeg tenkte da på en god gammeldags "dum" telefon med 3G som kan fint ligge for seg selv i et par uker uten at den trenges å lades. 3G biten er viktig da 2G/EDGE ikke fungerer i Japan (vår frekvens i det minste), så 3G er den eldste teknologien vi kan bruke der som er på lik frekvens.

Jeg har sjekket på Elkjøp sine sider, inkludert Lefdal, og Power, hvor det finnes mange billige Nokiaer osv, men ingen av dem har 3G. Jeg hadde liksom inntrykket av at det aller meste av trådløse enheter hadde i minste 3G i dag, men nope!

Så er det noen her som har litt oversikt over dette segmentet?

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Gå inn på Lefdal/Elkjøp, søk opp mobiler, sorter på pris. Start på ca 500 kroner og sjekk dem én for én. Da finner du sikkert en som er på lager. :)

Lenke til kommentar

Gå inn på Lefdal/Elkjøp, søk opp mobiler, sorter på pris. Start på ca 500 kroner og sjekk dem én for én. Da finner du sikkert en som er på lager. :)

Hehe, ja det har jeg allerede gjort. Ble ganske skuffet da jeg oppdaget at kun et fåtall har 3G. Forventet liksom noe annet i 2017, men men! Får vel ta en tur innom Elkjøp/Lefdal/Power og se hva de har tilgjengelig i butikk! Takk for tiden din! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...