AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Noen tips? Har sprukken leppe på innsiden. Kommet av munntørhet om kvelden. Sjukt irriterende. Svir bare når det er tørt. Sånn vanlig lemonade funker ikke noe særlig. Anonymous poster hash: e315d...615 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 De har noe kremgreier på apoteket som skal funke mot munntørrhet på kvelden/natten. Vet ikke om det funker. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2017 De har noe kremgreier på apoteket som skal funke mot munntørrhet på kvelden/natten. Vet ikke om det funker. Trenger ikke det, men trenger å helle den leppa. Man ser tydelig at den er sprukken, og det har den vært i noen uker nå.. Anonymous poster hash: e315d...615 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2017 Flere tanker? De greiene på apoteket er nesten bare vanlig lipsy. Anonymous poster hash: e315d...615 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Kan et munsår plaster fungere? Eller er det alt for langt ned på innsiden av leppa såret er? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2017 Kan et munsår plaster fungere? Eller er det alt for langt ned på innsiden av leppa såret er? Altså det er ikke noe munnsår, men mere en litt åpent sår. Det er lissom et kutt. Og når det blir tørt der, så svir det veldig. Spesielt når jeg våkner opp. Anonymous poster hash: e315d...615 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Jeg skjønner. Men kan hende et slik munsår plaster kan være greit for å dekke til såret. Bare gjør det rent med litt pyrisept. Tørk og legg munsår plasteret over. Det løser seg opp og er ikke noe du må rive av. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Bacimycin, er en reddende engel for alle små kutt og sånn sår i munnvikene dine du får av norsk, kald vind. Er du sikker på at det ikke er herpes? Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Sånn generelt er det en grunnregel at sår som ikke gror eller blir på noe vis bedre i løpet av 2 uker bør vurderes av lege. Lenke til kommentar
coby Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 (endret) Bacimycin, er en reddende engel for alle små kutt og sånn sår i munnvikene dine du får av norsk, kald vind. Er du sikker på at det ikke er herpes? Enig i denne, synes og at TS burde sjekke seg for herpes. Hadde lignende symptomer, og da hadde jeg herpes. Dog var mitt sår utenfor leppa. Endret 1. juli 2017 av coby Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Bacimycin, er en reddende engel for alle små kutt og sånn sår i munnvikene dine du får av norsk, kald vind. Er du sikker på at det ikke er herpes? Kan denne kremen brukes på innsiden av leppa? Anonymous poster hash: e315d...615 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Bacimycin, er en reddende engel for alle små kutt og sånn sår i munnvikene dine du får av norsk, kald vind. Er du sikker på at det ikke er herpes? Kan denne kremen brukes på innsiden av leppa? Anonymous poster hash: e315d...615 Jeg brukte den på mine så det vil jeg da tro. Leppomadelignende greier pleier alltid å bli inntatt også, så go for it. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Bacimycin, er en reddende engel for alle små kutt og sånn sår i munnvikene dine du får av norsk, kald vind. Er du sikker på at det ikke er herpes? Kan denne kremen brukes på innsiden av leppa? Anonymous poster hash: e315d...615 Jeg brukte den på mine så det vil jeg da tro. Leppomadelignende greier pleier alltid å bli inntatt også, så go for it. Hadde du kutt lignende greier eller et sår? Anonymous poster hash: e315d...615 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Sår i munnviken, som var ekstremt vondt, trodde det kanskje var herpes (du må fremdeles sjekke deg for herpes, har du det så trenger du noe annet) men fikk bacimycin istedet og det funket som en vidundermedisin. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Sår i munnviken, som var ekstremt vondt, trodde det kanskje var herpes (du må fremdeles sjekke deg for herpes, har du det så trenger du noe annet) men fikk bacimycin istedet og det funket som en vidundermedisin. Ok! Denne du brukte https://www.apotek1.no/produkter/bacimycin-salve-5g-596072p? Anonymous poster hash: e315d...615 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Jupp. Hjelper små sår og kutt å bli bedre fortere, og det funker faktisk! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2017 Sår i munnviken, som var ekstremt vondt, trodde det kanskje var herpes (du må fremdeles sjekke deg for herpes, har du det så trenger du noe annet) men fikk bacimycin istedet og det funket som en vidundermedisin. Hei igjen. Greia er at jeg har sår inni leppa, altså ikke helt på innsiden. Der han har fingeren sin: http://bloggfiler.no/tcmn.blogg.no/images/441858-9-1330471143798.jpg Men jeg frykter at den kremen glir av om jeg bruker den der. Hva tenker du? Anonymous poster hash: e315d...615 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå