Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva hjelper mot sprukken leppe på innsiden av leppa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan et munsår plaster fungere? Eller er det alt for langt ned på innsiden av leppa såret er?

Altså det er ikke noe munnsår, men mere en litt åpent sår. Det er lissom et kutt. Og når det blir tørt der, så svir det veldig. Spesielt når jeg våkner opp.

Anonymous poster hash: e315d...615

Lenke til kommentar

Bacimycin, er en reddende engel for alle små kutt og sånn sår i munnvikene dine du får av norsk, kald vind. 

Er du sikker på at det ikke er herpes?

Enig i denne, synes og at TS burde sjekke seg for herpes. Hadde lignende symptomer, og da hadde jeg herpes. Dog var mitt sår utenfor leppa.

Endret av coby
Lenke til kommentar

Bacimycin, er en reddende engel for alle små kutt og sånn sår i munnvikene dine du får av norsk, kald vind. 

Kan denne kremen brukes på innsiden av leppa?

Jeg brukte den på mine så det vil jeg da tro. Leppomadelignende greier pleier alltid å bli inntatt også, så go for it.

Lenke til kommentar

Kan denne kremen brukes på innsiden av leppa?

Jeg brukte den på mine så det vil jeg da tro. Leppomadelignende greier pleier alltid å bli inntatt også, så go for it.

Hadde du kutt lignende greier eller et sår?

Lenke til kommentar

Sår i munnviken, som var ekstremt vondt, trodde det kanskje var herpes (du må fremdeles sjekke deg for herpes, har du det så trenger du noe annet) men fikk bacimycin istedet og det funket som en vidundermedisin.

Hei igjen. Greia er at jeg har sår inni leppa, altså ikke helt på innsiden. Der han har fingeren sin: http://bloggfiler.no/tcmn.blogg.no/images/441858-9-1330471143798.jpg

Men jeg frykter at den kremen glir av om jeg bruker den der. Hva tenker du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...