coby Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 F Brukte Har skjegg nå Funka den helt nydelig? Ikke noe røde greier? Hvor ofte bytta du barberbladene? Lenke til kommentar
coby Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Enten funker barbermaskinen dårlig, som vel ikke går ann? Da den er ny Eller så har jeg verdens raskeste skjeggvekst Barberte meg igår med maskina, all håret tilbake på 5 timer. Skulle jo tro at den ikke fikk med seg alt.. Endret 6. juli 2017 av coby Lenke til kommentar
coby Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Hvordan kan jeg få røde nupper ved bruk av BARBERMASKIN? Det er vel ikke sånn at de greiene inni maskinen blir mindre sløve Lenke til kommentar
G Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Det kan bli sløvt der også. Sist jeg hadde barbermaskin, så var det to hovedtyper. Phillips sine hjulkniver og Braun sine sånn gitter og kamskyverkniver. Har prøvd begge deler, og synes at barbermaskin blir både varmt og litt kløende i resultatet, samt at en kjenner fettet som bygger seg opp på metallet som stadig berører huden neste gang en barberer seg. Det er det jeg husker. Likte ikke barbermaskin like mye som barbering. Barbering kan rive og lage rifter, som svir litt. Men liker det bedre enn maskin, og jeg burde sikkert betalt ågerpriser for nye kniver til mine flerknivs Gillette litt hyppiger for komforten. Lenke til kommentar
coby Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Fikk Muhle r89 i posten idag. MEN FYFAEN SÅ RÆVA Den tar jo ikke vekk NOE hår? Hva faen er det for no? Altså ingenting, null. Og når jeg drar høvelen fram og tilbake så føles det som det ikke er noe skarpt der akkuratt.... Endret 28. juli 2017 av coby Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Fikk Muhle r89 i posten idag. MEN FYFAEN SÅ RÆVA Den tar jo ikke vekk NOE hår? Hva faen er det for no? Altså ingenting, null. Og når jeg drar høvelen fram og tilbake så føles det som det ikke er noe skarpt der akkuratt.... Troll? Du må jo putte på et barberblad.. 1 Lenke til kommentar
coby Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Fikk Muhle r89 i posten idag. MEN FYFAEN SÅ RÆVA Den tar jo ikke vekk NOE hår? Hva faen er det for no? Altså ingenting, null. Og når jeg drar høvelen fram og tilbake så føles det som det ikke er noe skarpt der akkuratt.... Troll? Du må jo putte på et barberblad.. Fy faen takk. Hahaha glemte det helt Kjipt at jeg må bestille det også, trodde det fulgte med høvelen......... Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Fikk Muhle r89 i posten idag. MEN FYFAEN SÅ RÆVA Den tar jo ikke vekk NOE hår? Hva faen er det for no? Altså ingenting, null. Og når jeg drar høvelen fram og tilbake så føles det som det ikke er noe skarpt der akkuratt.... Troll? Du må jo putte på et barberblad.. Fy faen takk. Hahaha glemte det helt Kjipt at jeg må bestille det også, trodde det fulgte med høvelen......... Hahaha! Sorry, måtte le. Flere ganger. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Det er feil å si at sjansen for å skjære seg med DE-høvel er lik null. Har skjært meg mange ganger når jeg har barbert hodet. Dette har skjedd med Feather-blad etter at jeg ca er halvferdig. Featherbladene blir fort sløve og da er det lett å skjære seg. Lenke til kommentar
coby Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Muhle funker greit det. Men føler det tærer veldig mye på huden. Noen som har bra erfaring med noen aftershaver? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Jeg bruker 99% aloe vera-krem (fås kjøpt hos alle apotek og hudpleiebutikker). Før brukte jeg Trufit & Hill Ultimatum comfort after shave balm, men gikk over til Aloe Vera når den var utsolgt. Lenke til kommentar
coby Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Jeg bruker 99% aloe vera-krem (fås kjøpt hos alle apotek og hudpleiebutikker). Før brukte jeg Trufit & Hill Ultimatum comfort after shave balm, men gikk over til Aloe Vera når den var utsolgt. Er den bra? Bruker aloe vera når jeg blir solbrent, men visste ikke at den kan brukes ellers? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Det fungerer bra for meg hvertfall. Får ikke noen rød nupper når jeg bruker den. Kan selvsagt ikke garantere at det fungerer like godt for deg siden alle har ulik hud. Lenke til kommentar
coby Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Det fungerer bra for meg hvertfall. Får ikke noen rød nupper når jeg bruker den. Kan selvsagt ikke garantere at det fungerer like godt for deg siden alle har ulik hud. Er det helt vanlig aloe vera du bruker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Jeg gikk på et apotek og fant en som det sto 99% Aloe Vera på. Akkurat nå ligger den nedgravd i et flyttelass så jeg gidder ikke leite, men tror den het noe sånn som "Jason" eller noe? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Proraso sin med Aloe og vit E funker fint også. Liker lukten også. Lenke til kommentar
coby Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Proraso sin med Aloe og vit E funker fint også. Liker lukten også. Bruker du det som aftershave? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Ja. Denne: https://www.barbershop.no/products/proraso-liquid-after-shave-cream-aloe-vera-og-vitamin-e?utm_medium=cpc&utm_source=googlepla&variant=14526420999&gclid=Cj0KCQjwqvvLBRDIARIsAMYuvBFm6WTHQl6mribLoAjoaIDxPMRSAkm5cf80SQ9ciGYuA0KnUI6s5uwaAt54EALw_wcB Endret 31. juli 2017 av RRhoads Lenke til kommentar
coby Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Ja. Denne: https://www.barbershop.no/products/proraso-liquid-after-shave-cream-aloe-vera-og-vitamin-e?utm_medium=cpc&utm_source=googlepla&variant=14526420999&gclid=Cj0KCQjwqvvLBRDIARIsAMYuvBFm6WTHQl6mribLoAjoaIDxPMRSAkm5cf80SQ9ciGYuA0KnUI6s5uwaAt54EALw_wcB Ok, og den er verdt de 150 kronene? Bruker selv denne https://www.lyko.no/nivea/nivea-for-men-sensitive-after-shave-balm?gclid=Cj0KCQjwqvvLBRDIARIsAMYuvBGtk0m4Nr6MYH2EiT_iV1kA2mjewgPVOLZYdiiYuDh2RosPy5ah0BYaAiICEALw_wcB Men kan da ikke være så stor forskjell på de.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Ja, funker sikkert den der. Jeg bruker den mest fordi jeg synes den lukter godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå