P-in-P Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Er det noen som vet om det går an å skaffe større vifter til PC en 120mm? Eventuelt hvor er dette? Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 først er det greit om du sier hva den skal kjøle.. jeg tviler sterkt på at er delta 120 ikke blåser nok luft. det finnes ikke fanadaptere til vufter som er større enn 120 heller. Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Du kan jo prøve på noe sånt som denne: Helt syk sak! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 de har noen enorme vifter hos elfa, men de koster skjorta og en arm i tillegg til at jeg tror de bråker verre enn hjemmealenefesten hos nabon! Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hvis du vil ha noe som ikke ser ut, bråker som et, nei to helikoptre, og blåser mer enn en delta vifte på samme størrelse, gå til en modellbutikk, og spør etter en speed 800 motor+propell... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Bordvifter er store, radiatorvifter på biler har jeg sett folk har slengt i sidedøra. Har ikke vår gode venn clas no morro? Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 de har noen enorme vifter hos elfa, men de koster skjorta og en arm i tillegg til at jeg tror de bråker verre enn hjemmealenefesten hos nabon! Det kommer nu ann på naboen I går hadde Nabo ongen fest og der var de 50+ der.. helt til 8 snut plutselig kom (hmmm lurer på hvem som ringte til snuten LOL) og heiv de på dør og 5 i glattcelle Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Takk for alle svar, men de fleste hos elfa ble litt i dyreste laget! De på 150mm kostet nesten en høvding hver ! Tøft med festen til nabon din Batman26, haha. Var vel du som tipset dem tenker jeg Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Gå på skroten å finn en radiator vifte til bil. Se om du finner en Opel Astra fra begynnelsen av 90 tallet. Den har fin "stor liten" vifte.......... Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Takk for alle svar, men de fleste hos elfa ble litt i dyreste laget! De på 150mm kostet nesten en høvding hver ! Tøft med festen til nabon din Batman26, haha. Var vel du som tipset dem tenker jeg nei korsen kan du tru nokka sånt? er litt bittert jeg er blitt naboen fra h3lvete.. Dere kjenner han alle, han som bare lager krøll for deg, ringer politiet for bare du har en liten gettogether med 50 av de nærmeste vennene dine. og i tillegg blir han sur når dere spiller inn den nye Suben din klokka 3 natt til tirsdag er jo ikke din feil at bilen ikke vil starte. sånn at da kan kjøre i 60 i tredvesona der småunger på død og liv må leke i veien. Endret 11. desember 2003 av Bateman26 Lenke til kommentar
alos Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Det kommer nu ann på naboen I går hadde Nabo ongen fest og der var de 50+ der.. helt til 8 snut plutselig kom (hmmm lurer på hvem som ringte til snuten LOL) og heiv de på dør og 5 i glattcelle det var jo jævlig rottent gjort da.. Du var vel bare misunnelig forde du ikke var invitert regner jeg med Endret 11. desember 2003 av alos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå