Gå til innhold

Vil ha stor vifte!


P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de har noen enorme vifter hos elfa, men de koster skjorta og en arm i tillegg til at jeg tror de bråker verre enn hjemmealenefesten hos nabon!

Det kommer nu ann på naboen I går hadde Nabo ongen fest og der var de 50+ der.. helt til 8 snut plutselig kom (hmmm lurer på hvem som ringte til snuten LOL) og heiv de på dør og 5 i glattcelle

Lenke til kommentar
Takk for alle svar, men de fleste hos elfa ble litt i dyreste laget! De på 150mm kostet nesten en høvding hver  :scared: ! Tøft med festen til nabon din Batman26, haha. Var vel du som tipset dem tenker jeg :p

nei korsen kan du tru nokka sånt?

 

er litt bittert

jeg er blitt naboen fra h3lvete.. :devil:

Dere kjenner han alle, han som bare lager krøll for deg, ringer politiet for bare du har en liten gettogether med 50 av de nærmeste vennene dine. og i tillegg blir han sur når dere spiller inn den nye Suben din klokka 3 natt til tirsdag er jo ikke din feil at bilen ikke vil starte. sånn at da kan kjøre i 60 i tredvesona der småunger på død og liv må leke i veien.

Endret av Bateman26
Lenke til kommentar

Det kommer nu ann på naboen I går hadde Nabo ongen fest og der var de 50+ der.. helt til 8 snut plutselig kom (hmmm lurer på hvem som ringte til snuten LOL) og heiv de på dør og 5 i glattcelle

det var jo jævlig rottent gjort da.. Du var vel bare misunnelig forde du ikke var invitert regner jeg med :no::thumbdown:

Endret av alos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...