AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Er dette normalt? Fant det ut idag. Den til venstre er mindre enn den til høyre. Anonymous poster hash: 2e880...8f6 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 (endret) Ja, helt normalt. Kroppen er ikke symmetrisk. Endret 30. juni 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2017 Ja, helt normalt. Kroppen er ikke symmetrisk. Ja men mine veldig ulike. Den til høyre er lissom ganske flat og stor, mens den til venstre stikker mer ut og er endel mindre. Anonymous poster hash: 2e880...8f6 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Igjen - helt normalt, ingen grunn til bekymring Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2017 Igjen - helt normalt, ingen grunn til bekymring Rart å spørre, men hvordan er dine haha? Anonymous poster hash: 2e880...8f6 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 hehe, mine brystvorter(mann) er ulike i størrelse og den ene er litt mer perky enn den andre Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2017 hehe, mine brystvorter(mann) er ulike i størrelse og den ene er litt mer perky enn den andre Hos meg er de lissom ikke større. Men den greia helt i midten, på høyre side er den mer rundt enn den andre. Anonymous poster hash: 2e880...8f6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Dette minner meg om legespalten i "Det Nye" på sekstitallet. Gjengangerne var utflod og ulik størrelse på puppene. Some things never change. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2017 Dette minner meg om legespalten i "Det Nye" på sekstitallet. Gjengangerne var utflod og ulik størrelse på puppene. Some things never change. Men det er altså helt normalt at brystvortene er ulike? Den andre større enn den andre. Anonymous poster hash: 2e880...8f6 Lenke til kommentar
fudun Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Dette minner meg om legespalten i "Det Nye" på sekstitallet. Gjengangerne var utflod og ulik størrelse på puppene. Some things never change. Men det er altså helt normalt at brystvortene er ulike? Den andre større enn den andre. Anonymous poster hash: 2e880...8f6 Er den ene større enn den andre, eller den andre større enn den ene? Dette er viktige ting å få svar på - og det er nok umulig å avgjøre uten et bilde. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå