magiga Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 – For dårlig heft mellom brannsikringen og tunneltaket.Ekspert mener dårlig utført arbeid kan være årsaken til at taket falt ned i Brynstunnelen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Dårlig utført arbeid...? I NORGE? Jommen skarru hørra mye før øra detter a. Trodde det var meningen at taket skulle dette ned etter 2 måneder, men det var kanskje ikke planen? 3 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 MDG vill vell stenge tunnlene ytterlige noen år i håp om at bilene bare forsvinner .... 4 Lenke til kommentar
Uwe Dyroff Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 MDG vill vell stenge tunnlene ytterlige noen år i håp om at bilene bare forsvinner .... akkurat 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Hvorfor kommer eksperten etter at det ramler ned, var de på ferie da det ble bygget Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Hvorfor kommer eksperten etter at det ramler ned, var de på ferie da det ble bygget Tror du eksperter har som hobby å befare all verdens byggeplasser? AtW 2 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Nope, sist jeg så var det en jobb. Hva ekspertene har som hobby er deres sak, ikke min Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Nope, sist jeg så var det en jobb. Hva ekspertene har som hobby er deres sak, ikke min Ok, om du tenker at det gjøres kontroll på utførelse av alle aspekt i alle prosjekt, så må jeg dessverre skuffe deg. AtW 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Ja, ville vert smart med kontroll. Som sveiser vet jeg hva kontroll er. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Ja, ville vert smart med kontroll. Som sveiser vet jeg hva kontroll er. Joda, men her er det snakk om ekstern kontroll. Det gjøres det såklart, men det "gjøres ikke" mer AtW 1 Lenke til kommentar
LAR4DZ4G Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Brannsikringen er mellom betongen og fjellet, huh...sikre at ikke fjellet brenner opp? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Brannsikringen er mellom betongen og fjellet, huh...sikre at ikke fjellet brenner opp? Antar det er for å hindre at fjellet sprekker opp. Blir da fort vanskelig for redningspersonell om deler av taket er i fare for å falle ned. Lenke til kommentar
Hans J. Berge Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Dette hulrommet mellom tunnelhimlingen og fjellet volder stadig bry hvis en bygger etter den såkalte NTM (Norske Tunnel Metode) fordi hulrommet ikke legger tilrette for tilstrekkelig inspeksjon og himlingen ikke tåler nedfall. I Alpenes tunneler er hulrommet i tunneltaket fylt med konstruktiv og bærende betong. Mange eksperter der nede rister på hodet av NMT og tilføyer: "At dere tør"! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå