Sir Zu Zwat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg skal ha en logo....Den er laget. Og så ska eit layer vere transparent(gjennomsiktig). Du skal kunne se bakgrunnen gjennom litt av logoen liksom.. Dere skjønner?? Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) slett delene av layeret du vil at skal være transparent.. da blir det gråe ruter istedenfor.. gå på lagre som gif -> kryss av for transparency Endret 6. desember 2003 av purken Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Satser på at det er PS du snakker om her. Åpne boksen med layers, dobbelklikk på det layer du vil sette opp gjennomsiktigheten på. Da skal det komme opp et vindu ved navn Layer Style. Da er det bare å dra på pinnen med valge "Opacity". EDIT; Skjønnte etterhvert at jeg snakket helt på jordet. Følg purken sitt forslag. Endret 6. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Edit: Fa*n så latterlig den smilien var da.. Endret 6. desember 2003 av purken Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Hva var det jeg måtte gjøre for å kunne bruke start.no med annen tilkobling? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hva var det jeg måtte gjøre for å kunne bruke start.no med annen tilkobling? Det GÅR an å lete litt selv, gjør det ikke...? Dersom du ønsker å bruke en annen forbindelse (f.eks. bredbånd), kan du ringe vår support-telefon 820 73110 (13,09 kr/min) og be om at ditt brukernavn "åpnes". Du må ha korrekt konto-informasjon og en begrunnelse (f.eks at du skal bruke bredbånd) for å få kontoen åpnet Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 virker som om "finne-ut-av-selv" ånden har dårlige tider. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) var noe drit om at man kunne sende inn en SMS til 10,- også.. men let selv. var det jeg gjorde.. EDIT: OMG KAN IKKE HW.NO FÅ VEKK DISSE LATTERLIGE SMILIENE!! Endret 7. desember 2003 av purken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå