Hofer Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Simen «sim1» Andersen i Heia Molde tror det blir vanskelig å slå svenskene.E-SPORT: – Dumt at spillere med proffkontrakt skal stjele lunsjpengene våre Lenke til kommentar
mistabored Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Typisk norsk attitude. Hvordan skal Norge klare å få produsert flere e-sport spillere viss de bare klager på tøff motstand? 2 Lenke til kommentar
siimsy Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Typisk norsk attitude. Hvordan skal Norge klare å få produsert flere e-sport spillere viss de bare klager på tøff motstand? Helt enig. Bare grining. Ofte allerede fra GR.. 6 Lenke til kommentar
winGr Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Det her blir for dumt gutta. Om "proffer" finner det verdt tiden å melde seg på KoN skal dere prisgi dere lykkelig for muligheten til å måle motstand og få erfaringen. Når startet folk å spille for "lunsjpenger" og ikke for å bli bedre? Unnskyld formuleringen, men jeg blir faktisk jævlig kvalm av utsagnet. 6 Lenke til kommentar
Sim1G Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Det her blir for dumt gutta. Om "proffer" finner det verdt tiden å melde seg på KoN skal dere prisgi dere lykkelig for muligheten til å måle motstand og få erfaringen. Når startet folk å spille for "lunsjpenger" og ikke for å bli bedre? Unnskyld formuleringen, men jeg blir faktisk jævlig kvalm av utsagnet. prøv å ikke ta alt så seriøst nestegang. Lenke til kommentar
winGr Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Det her blir for dumt gutta. Om "proffer" finner det verdt tiden å melde seg på KoN skal dere prisgi dere lykkelig for muligheten til å måle motstand og få erfaringen. Når startet folk å spille for "lunsjpenger" og ikke for å bli bedre? Unnskyld formuleringen, men jeg blir faktisk jævlig kvalm av utsagnet. prøv å ikke ta alt så seriøst nestegang. Beklager, jeg klarte ikke å tyde den åpenbare sarkasmen du brukte gjennom en skriftlig artikkel. Om du faktisk ikke mente det sarkastisk så kommer du jo bare med ubegrunnet syting som i mine øyne ikke fortjener en plass i medie-bildet. 6 Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Maikelele er jo ofte å se i slike små "scener" egentlig? Var ikke han innom og tokk et par matcher i Telenorligaen for en stund siden? Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Kunne ikke foresten Gamer.no skrive litt om hvem som spiller for sverige? De sitter jo på tronen og er vell en del info om dem å finne? Greit å få litt kontekst til resten av artikkelen. 2 Lenke til kommentar
CWH Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Synes ikke dette var sutring akkurat. De vurderer laget som bedre enn seg. Om noe syntes jeg svaret var ærlig om litt spøkefullt. Et lite forsøk på å påvirke arrangøren, men det er vel lov? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Det er like viktig å få muligheten til å vise seg frem som å få penger, antagelig viktigere. Det er faktisk såkalte hodejegere i Norge også. Om man taper så kan man få vist hva man er god for selv om alle andre på laget er søppel Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Det her blir for dumt gutta. Om "proffer" finner det verdt tiden å melde seg på KoN skal dere prisgi dere lykkelig for muligheten til å måle motstand og få erfaringen. Når startet folk å spille for "lunsjpenger" og ikke for å bli bedre? Unnskyld formuleringen, men jeg blir faktisk jævlig kvalm av utsagnet. Enig i mye her - husker før i tiden da ble man vill i nickersen om man skulle møte noen som var såpass mye bedre enn seg selv - har gode minner fra slikt fordi det var mye mer tilfeldiheter og man viste ikke eksagt hvem/hvordan de så ut fra streams. Spenningen er ikke der på samme måte. Synes de kunne spart seg for pro's fordi når de vinner gang på gang tar det endel glede ut av det siden de er mye bedre, og de tar en liten sum med seg som kunne gitt noen andre enorm vinnerglede vs dem selv. Når alt kommer til alt så kan dere jo bare bruke det som praccs når dere vet de er å møte i finalene hver gang uansett 2 Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 De med proffkontrakter har faktisk spilt KoN før de fikk proffkontrakter, de fikk lønn ETTER de faktisk begynte å holde trona. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Moderatormelding Da trapper vi opp høfligheten og sakligheten noen hakk. En håndfull innlegg er fjernet på grunn av off topic som fokuserer på person. Om noen har spørsmål om hva som inngår i en høflig og saklig debatt er det bare å spørre på PM. Kommentarer på moderering tas på PM. 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Må få Røkke til å sponse dere som han gjør med fotball-laget. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Må få Røkke til å sponse dere som han gjør med fotball-laget. Dårlig investering i begge tilfeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå