Øystein.F. Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 I sommarheten blir det rollespel, zombier og store mengder måling.<br>FEATURE: Desse spela gler vi oss til i juli Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 FF12 The Zodiac Age, på release. Gleder meg til å gjenoppleve det fantastiske scriptet og stemmeskuespillet, samt den rotete men episke historien. Lenke til kommentar
Laserkatt Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 " Splatoon 2 kan spelast både over nett, via delt skjerm, eller lokale nettverk." Er det bekreftet at man kan spille split-screen? Jeg har ikke klart å finne en bekreftelse på det noe sted. Kanskje det er jeg som suger til å lete. Det hadde vært veldig gøy å kunne spille split screen med dama. (Forutsett at det er vanlig multiplayer, ikke sånn ballong-skyting som i enern) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Heldigvis en måned med ikke så mye spill som frister... Fortnite kan kanskje være av interesse. Må se folk streame litt når det slippes. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 " Splatoon 2 kan spelast både over nett, via delt skjerm, eller lokale nettverk." Er det bekreftet at man kan spille split-screen? Jeg har ikke klart å finne en bekreftelse på det noe sted. Kanskje det er jeg som suger til å lete. Det hadde vært veldig gøy å kunne spille split screen med dama. (Forutsett at det er vanlig multiplayer, ikke sånn ballong-skyting som i enern) Her har du nok rett. Nintendo har ikke sagt noe offisielt om lokal split-screen, så jeg fjerner akkurat den inntil videre. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Her var det ikke mye å hente for min del. Men sommer salget på steam har ikke akkurat ført til at backlogen har blitt noe mindre , så overlever nok. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Her var det ikke mye å hente for min del. Men sommer salget på steam har ikke akkurat ført til at backlogen har blitt noe mindre , så overlever nok. Jeg har faktisk ikke funnet noe å kjøpe på salget enda jeg. Flere ting jeg har på wishlist er på salg, men er litt, meh skal jeg bruke 150kr på Far Cry 4? Jeg sitter og venter på at det skal falle under 100kr liksom.... Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 hva med Albion online! old school mmo med FFA PVP! Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 (endret) Jeg har faktisk ikke funnet noe å kjøpe på salget enda jeg. Flere ting jeg har på wishlist er på salg, men er litt, meh skal jeg bruke 150kr på Far Cry 4? Jeg sitter og venter på at det skal falle under 100kr liksom.... http://www.cdkeys.com/pc/games/far-cry-4-pcNesten 100 kr, uten salg. EDIT: Jeg suger til å forum... Endret 1. juli 2017 av Arctic V Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Ikke så mye for meg her, men Splatoon 2 og Final Fantasy XII er selvsagt for lengst forhåndsbestilt. Det burde vare noen måneder bare der, og har en litt vel stor backlog uansett. Lenke til kommentar
Haakond_InnleggNO Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 " Splatoon 2 kan spelast både over nett, via delt skjerm, eller lokale nettverk." Er det bekreftet at man kan spille split-screen? Jeg har ikke klart å finne en bekreftelse på det noe sted. Kanskje det er jeg som suger til å lete. Det hadde vært veldig gøy å kunne spille split screen med dama. (Forutsett at det er vanlig multiplayer, ikke sånn ballong-skyting som i enern) https://en.m.wikipedia.org/wiki/Splatoon_2 Under "gameplay" står det at man kan spille split-screen, men har ikke lest noen offisiell uttalelse av det. Ettersom dette kommer til å bli et bra spill for vennegjengen min, håper jeg også på det! Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Var ingenting denne måneden for meg. Har dog mange titler på Steam som ikke er spilt og N-Sane trilogy hvor jeg enda har spill nr 2 og 3 som er uspilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå